Ten z nerezu vypadá lépe. Jde, ale o to zda se to vyplatí. Jasně je to lepší, že když se odře tak nerezne, ale trochu tý barvy se na zatření vždy najde.
Taky jsem dlouho zkoumal fotky 1100GS 1150 GS a nenašel jsem žádné rozdíly v uchycení. Z toho usuzuji, že tento padák by měl jít i na 1100GS jest tak???
Taky se mě líbí ty od Doda,ale než jsem se rozhoupal tak přestal s výrobou Jako další možnost vidím RD Moto a dokonce když jsem mluvil s p. Drašnarem tak prej by šel udělat i bez toho zadního oblouku a v podstatě by to mělo být stejný jako ty Dodovi nebo nééé???
Jedu? Tedy žiju!
Ahoj,
řeším otázku jaké padáky pořídit na moji 1150 Padaly zde názvy Fehling, Wunderlich, SW-Motech, Hepco-Becker, RD moto. Nyní s odpstupem času mě zajímá, kdo se pro co rozhodl. A zda může říct, že ho jeho padáky podržely a je spokojen či naopak? Padaly zde i názory, že stačí pouze kryty válců. Ideální by asi byly v kombinaci s rámem, ale rozpočet je omezený... Kdyby mi nezáleželo na penězích, asi bych zvolil rám Wunder. a kryt TT.
Jde mi z toho hlava kolem a proto mě zajímají vaše vlastní zkušenosti.
Díky za reakce
to fnemcu: ja to resil tak, že jsem koupil jako prvni kryty hlav a čekal az se nejaký padaky objevý v inzerci. Nez jsem stacil koupit padaky tak jsem mel moznost vyzkouset to na vlastni kuzi na silnici v cca 50 km. Motorka bez poškození, kryty se jen trochu odřely a ja si prodřel kalhoty na prdeli. Za mne TT kryty hlav fungujou.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
No já jsem si koupil Hepco@Becker, mají totiž tu trubku vedenou níž. Nepotřebuji tak kupovat kryty a víko hlavy jde odmonotvat aniž bych musel sudavat padáky. No pravdou je že jsem zatím neměl čest je otestovat při pádu na asfaltu a doufám že to ani nevyzkouším. No a v terénu je to pohoda, žádné bláto v hlavě válce
Wunderlich (na R 1100 GS) a zatím maximální spokojenost.
Decentní vzhled a přiměřeně robustní provedení i uchycení - nepředimenzované, aby to při pádu nakonec neudělalo na motoru více škody než užitku. A taky je u nich výborný přístup k ventilům, čili bez nutnosti demontovat ventilová víka.
Toto vše si nechal výrobce velmi dobře zaplatit, takže snad jediný povzdech z mé strany by případně byl ohledně ceny.
V akci ale ty padáky u mne ještě nebyly, a doufám, že tomu tak zůstane i nadále
Oprava 1.3.2011 v cca 12:45:
Teď to po sobě čtu a vidím tam nesmysl "...bez nutnosti demontovat ventilová víka."
To je "překlep" z psaní v rychlosti, samozřejmě to bylo myšleno asi takto:
"A taky je u padáků Wunderlich výborný přístup k ventilům, čili bez nutnosti demontovat padáky, když chce člověk sundat ventilová víka (a dostat se tak k ventilům a jejich kontrole/seřízení)."
Upravil Dovi dne 01.03.2011 12:47
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Všem děkuji za reakce. Ale moudrý z toho nejsem
To Dovi: nehrozí u padáku Wunder. poškození ventil. vík? Bez té trubky podél mi to přijde jako zranitelné místo...
To Buget: Nekopeš se u padáku H@B do holení nebo nepřekáží nějak?
Díky
fnemcu napsal:
To Dovi: nehrozí u padáku Wunder. poškození ventil. vík? Bez té trubky podél mi to přijde jako zranitelné místo...
Řeknu po pravdě, že jsem bohudíky ještě neměl sám (na živo) možnost to otestovat
Samozřejmě Ti asi nikdo, ani výrobce, nezaručí na 100 procent, že s danými padáky se při havárii NIKDY (ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ) nemůže boxeru jako celku respektive hlavám válců nebo alespoň ventilovým víkům nic stát.
Každá havárka je specifická a stát se asi může cokoliv. Ale padák má mít rozumnou deformační schopnost - nemůže to být pevná klec, protože to pak hrozí ještě větším průšvihem. Ale co jsem se tak informoval a procházel zkušenosti uživatelů, tak padáky firmy Wunderlich na 1100 GS a 1150 GS platí za jedny z nejlepších, ne-li nejlepší, a jsou opravdu velmi dobře vymyšlené (navržené) i materiálově a dílensky provedené.
Navíc když to za menší přijatenou částku ještě for sichr doplníš malými padáky (kryty) ventilových vík (ať orig. plastovými BMW nebo duralovými třeba od TT apod.), tak to ochrání víka ještě i z dalšího možného úhlu a vlivem své pružnosti nebo měkkosti to ještě dále umocní tu ochranu při pádu.
Přikládám ne moc kvalitní foto od výrobce, čelní pohled.
Oprava překlepů 1.3.2011 v cca 12:49...
Upravil Dovi dne 01.03.2011 12:50
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
SW motech ma blby to spodni propojeni, muzes spodkem se zachytnout o sutr....to u wunderlichu neni dole nic. Nektery padaky se zas musi demontovat pri vymene oleje nebo pri stelovani ventilu.
Ale podle me ty padaky nejsou ani nijak potreba,jeste jsem nevidel zadnej valec urazenej a ze jich jezdi. Kryt vik proti prorazeni nebo odreni by IMHO stacil, jinak je to dalsi vaha navic.
Aktualne 1250 GSA HP
až chytnu šutrák spodkem padáků, dám vědět, zatím jsem najel 200km po "silnicích" a šlo spíš o to nevlítnout do děr na mamuty či co to tam kdo vyhrabal
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.