ještě otázečka, nemáte někdo doma ? potřeboval bych vyfotit jak vypadá výrobní štítek (samo že klidně bez údajů) jde mi jen o to co tam má být-r.v.,č. motoru....., mám zničený, díky.
Právě že super, jako Franta Štastný :-)) proto jsem to vzal. Uvažoval jsem ještě o staré Dukně, ale tu asi dostane žena. :-))) Nebudu s tím jezdit na dovolenou, je to jen někde na kafe, užít si ten poctivý pocit z jízdy, kdy musíš něco dát i ty.
becka> tu elektriku sis tahal sám a nebo si měl koupený svazek (případně od koho) A proč amatérská? Profi lak, nové chromy... Prostě normální renovace. Až na těch 6 viditelných křížových šroubků na ledvinkách to máš fajně zrobene
Moc pěkný to máš. Pak napiš jak to jede s tim plexi. Já ho mam doma taky a jezdíme na něm tady veteránský akce do 100km a plexi se mi tam líbí, ale tvrdí mi ty co ho tam maj že to pak už nejede. :-). Ono je pravda že když se skloním tak to zrychlí. Tak schválně pak dej vědět. Jinak moc hezká práce.
ahoj. Elektriku mi tahal Fífovo kamarád z Bavorova. Lak právě moc profi neni, dělal sem to s kamarádem, kterej "prý už to někdy dělal" Chromy jsou všechny původní ( kromě předního světla a jedný krátký boční lišty )
ty křížový šrouby myslíš ty ve dvířkách motoru? Mají tam být plochý? Rád si nechám poradit-vyměním
Racek: skůtra jsem měl už cca 10 let před renovací. Byl sem v kontaktu i s prvním majitelem. Jezdil sem s nim i po srazech i na Elefanty. Jakmile vane jen slabý protivánek, tak se rapidně snižuje cestovní rychlost. Takže ze 70 na 50 Ale ježdění na tomhle neni o rychlosti . Samozřejmě by se dal celkem snadno potunit motor na vyšší výkon. Ale proč? Ten můj motor nebyl za 58 let ani jednou půlenej. Kromě spojkových lamel na něj nebylo šahnuto. Ani dynamostarter jsem nikdy nemusel ladit. Startuje na ťuknutí do spínače
hlavně, že je pivo ftlamě
Jo to je jasný že to neni o rychlosti. Tady nejde o závodění, ale jezdíme tady spolu 4 kamarádi a já si dam před sebe výlohu a pojede mi to o 20 míň než jim tak je to špatně. Jen jsem chtěl vědět jestli je to tak rapidní pokles nebo to je aerodynamicky zmáknutý Je to super stroj. Když vytáhnem tyhle starý Čezety tak se na tom nařechtám víc než na báwu
becka> jo myslím ty dvířka. Tak obecně, křížáky se začaly u ČS strojů používat podstatně později než se dělal skůtr. Ale to je jen úplná prkotina. Jen to někdy prostě tluče do očí. Na funkci motorky to samo vliv nemá
tak jasně, lak s kámošem, ale v lakovacím boxu
A původní chorm? i na to výfuku a kolenu? však to se leskne ja hrom
Racek>ad plego. Zpomalí to dost. Vem že odpor vzduchu udělá svoje a prase má výkon asi 2 mezků a jednoho vola Pokud na něm vyloženě nebazíruješ, nedával bych to tam. Už i proto, že jak to pak někde spadne ze stojánku, tak to rádo praská. Já mám plego na 250 kývačce a jde ten rozdíl poznat