Miguel> zkus to nafotit nějak jinak... pod jiným úhlem ... ta motorka takhle vypadá s tím kolem jak naprcaný klokan Jinak proti 21" ani LC nic nemám... ale tady to vypadá fakt divně
Co bylo vse treba menit nebo to paslo na prvni dobrou
Kolo je jak kopie - jak vyrobeny pro LC. ABS kroužek totožný s 850. Muselo se odfrezovat cca 2 mm třmenů. ABS funguje, kontrola trakce se musí vypnout. Enduro pro vítáno - jen v mem případě by “dohrání” znamenalo cca 25 tis. Tak budu zkoušet jak to koresponduje s podvozkem od TT a zkusím ladit...
Jak to vypadá je mi buřt - 18ka dozadu nevejde a bez ni to stejně nebude nikdy vono. Kombo 17+21 je proste zvláštní nevím kdo to vymyslel...
pod trvalým dohledem
Miguel : máš to fakt hezký! Jak jste zvedli podvozek? Rally má v základu ten vyšší ne? (220mm) Té osmnactky je škoda.. Pasuje ob model.. 1100 gs ano, 1150 ne, 1200gs ano, lc ne..
per aspera ad astra
BMW Rallye bych si vzal do lesa radši, než tohle
Ta motorka je velmi specifická, motor je zpřevodovaný tak, že dole to "skoro nejede", což je fajn třeba kvůli tomu, že netahá za ruce, jede to až od půlky nahoru a splaší se to skoro jako dvoutakt. Je to zvláštní, nevím, jestli je to nějak namapovaný, zpřevodovaný je to každopádně na co nejvyšší rychlost - kterou nevím, protože jsem ještě nedostal tachometr a až ho dostanu, pak jsem si zase jistý, že mě hlava nepustí jet 160 po polňačce
nemá skoro žádný rejd, zatáčky se jezdí driftem, takže nějaká otočka na místě - to musí být velký prostor
úplně lehká taky není, koukám suchá 145 plus 35 litrů paliva, chytře vymyšlené nádrže, když jsem poprvé jel do písku kolem Bzence, zůstal jsem v devět večer "bez paliva" v lese, tak už mě jímaly všeliké pocity, pak jsem si uvědomil, že v zadní nádrži ještě nějaký benzín vidět je, hledal jsem kohouty a nikde nic a nakonec našel nějaký ****ní ovladač na řidítkách, kterým se to přepíná - asi tak po hodině...
Akrapovič na motorce je nádherná ruční práce, ale řve jako pominutej, dělá to fakt neskutečný randál. A celkově je to jako Ferrari, motorka stojí nová 3/4M, ale ovladače a spoustu komponentů to má z normálního MX/endura, jako když kupuje známý do 456ky náhradní díly z Fiatu Brava pod trvalým dohledem
kubas napsal:
Miguel : máš to fakt hezký! Jak jste zvedli podvozek? Rally má v základu ten vyšší ne? (220mm) Té osmnactky je škoda.. Pasuje ob model.. 1100 gs ano, 1150 ne, 1200gs ano, lc ne..
zvednutý myšleno navolený na maximální výšku. Rally má příplatkový sportovní podvozek, jinak většina lidí prý objednává normální...
ještě by se prý dalo vyzkoušet, jestli se tam nebude dát užší ráfek á la 1200 GS... což by pomohlo i při výběru pneumatik...
děkuju
pod trvalým dohledem
Motorka zajímavá, ale mám k tomu pár výtek, které by chtělo dodělat...
co jsem vypozoroval tak se musí
přeložiskovat kolo
vyřešit kroužek abs, předpokládám, že by stačilo upravit výřezy jak u 650tky, ale s tím se dá žít
upravit třmeny, bez úpravy je tam pár desetin mezi výpletem a třmenem
a pokud to myslíš s terenem vážně řešil bych blatníček, protože všechno půjde na motor a nahoru na jezdce
potom tam trčí Tčko na brzdové hadice, jestli to chytne kamen hodně rychle se to podle mě urve.
Nevím jak to v TT udělali, ale motorka není předkem nakopnutá, spíš se mi zdálo, že s normálním kolem je předek potopený.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Miguel napsal:
BMW Rallye bych si vzal do lesa radši, než tohle
Ta motorka je velmi specifická, motor je zpřevodovaný tak, že dole to "skoro nejede", což je fajn třeba kvůli tomu, že netahá za ruce, jede to až od půlky nahoru a splaší se to skoro jako dvoutakt. Je to zvláštní, nevím, jestli je to nějak namapovaný, zpřevodovaný je to každopádně na co nejvyšší rychlost - kterou nevím, protože jsem ještě nedostal tachometr a až ho dostanu, pak jsem si zase jistý, že mě hlava nepustí jet 160 po polňačce nemá skoro žádný rejd, zatáčky se jezdí driftem, takže nějaká otočka na místě - to musí být velký prostor
úplně lehká taky není, koukám suchá 145 plus 35 litrů paliva, chytře vymyšlené nádrže, když jsem poprvé jel do písku kolem Bzence, zůstal jsem v devět večer "bez paliva" v lese, tak už mě jímaly všeliké pocity, pak jsem si uvědomil, že v zadní nádrži ještě nějaký benzín vidět je, hledal jsem kohouty a nikde nic a nakonec našel nějaký ****ní ovladač na řidítkách, kterým se to přepíná - asi tak po hodině... Akrapovič na motorce je nádherná ruční práce, ale řve jako pominutej, dělá to fakt neskutečný randál. A celkově je to jako Ferrari, motorka stojí nová 3/4M, ale ovladače a spoustu komponentů to má z normálního MX/endura, jako když kupuje známý do 456ky náhradní díly z Fiatu Brava
...jo, jo...taky ji miluji....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
@Miguel
Mně se ta 21 na tvojí moto líbí. Mám dotaz. Z foto to vypadá, že se tam ale nevedje, přijde mi, že drhne o motor, přesněji o kryt pod motorem. Je tam mezi gumou a motorem nějaký místo?
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
byl tam SW Motech šusplech a preventivně jsem dal Touratech, který je vykrojený... ale myslím, že by tam vlezl i ten Motech, místa dost...
Miguel přiložený následující obrázek:
.. tak jsem od jednoho superčlovíčka tady z fóra sehnal luxusní 650 pro přítelkyni .. ještě jednou mu děkuji :-)
chstepan přiložený následující obrázek: