Tak tento problém řeším už skoro dva měsíce. Taky mě to nejprve chcíplo u startování a pak občas při podřadění až jednou jsem nenastartoval vůbec . Konečně jsem se dostal minulí týden dostal na diagnostiku. Ta nic neukázala , jen mechanik říkal že se mu nezdá čidlo polohy klapky. To ukazuje hodnotu 0 až 80 stupňů. Že by měla být 0,7-100 nebo tak nějak. Taky vyresetoval lamdu a tak 200km to startovalo a pak zas to samé. Tak to tam dnes vezu na servis.
A to si řekne člověk že má BMW začínám pomalu litovat že sem si jí koupil :-( To že se v ní budu zezačátku hrabat mi vůbec nevadí , ale nechci aby to bylo na dením pořádku to jsem si v klidu mohl nechat jawu 350/640 Vyzkouším taky kouknout na tu klapku , obtokový ventil a kouknu i na snímač do zapálka pak sjedu někam na tu diagnostiku a budu doufat
OK, já jen jestli nebydlíš za kopcem. Je tam totiž také jeden nový majitel malého GS, který jen nadává.
Prosím Tě, docela mě štve, že mají na tohle lidi názor jako ty. Že si kupují BMW jen proto, že by to měla být spolehlivá motorka a nechtějí na tom moc dělat. Ano, mělo by to tak být, ale troufám si říct, že toto se týká boxerů. Proč si tedy kupují malé GS, to nechápu. Ano, je to sice BMW, ale všichni dobře víme, že je to prostě "jen" malé BMW. Kupoval jsem starší stroj s více kilometry, ale nižší cenou. Tehdy jsem si nemohl dovolit více, ale chtěl jsem BMW. Mám už na té motorce odservisováno poměrně hodně. Teď máme doma druhou a na té mě to bude dříve či později také čekat.
Neber to nikterak zle, ale na tomto fóru dnes a denně řešíme nějaké technické problémy. Je tady napsáno o všem strašně moc a skoro neexistuje problém, který by tady nebyl vyřešen. A tohle všechno bych si jako budoucí majitel BMW měl přečíst, než ji koupím. Tak se ptám, stejně jako toho člověka za kopcem, udělal jsi to? Zajímal jsi se o problematiku? Zaměřil jsi se na vady tady diskutované při zkušební jízdě? Kolik má najeto Tvoje moto? Má dodržované servisní intervaly a probíhá výměna dílů za nové dle pokynů výrobce? Např. tady řešíte tu lambdu. Ale víte někdo jakou má životnost? Kdy by se měla měnit? Funguje tedy všem správně?
Dále už bych se k tomu nevracel a šel na vyřešení Tvého problému s chcípajícím strojem.
Tak motorka by měla mít najeto 33.000km skutečných. Přečetl jsem toho vcelku dost a taky jsem byl připravenej na to že určitě na motorce budou nějaké mouchy, který ted řeším a za týden si třeba řeknu to byla ale krávovina. Jen na začátek tech závad bylo vcelku dost a při koupi se žádné neprojevovaly krom sjetých pneu :-) V každém případě děkuji za všechny rady a dnes se zaze pustím do dalších věcí a večer poinformuju. Tak to semnou vydržte :-)
Mám to už předběžně ze servisákem domluvený , ale musím nejdřív moto přihlásti a pak si udělám výlet. Píšou že by to mohly být ty adaptativný data v řídící jednodce , ale nebaví mne doma jen tak čekat když jsem nevyčerpal všechny možnosti a ono kontrola toho ventilu a té klapky rozhodně neuškodí. Ty si měl komplet sundaný ten airbox aby si se k tomu dostal?
> Tak jsembvycistil obtokovy ventil byl spinavy a vycistil klapku a motorka stale chcipa. Mozny by bylo ze to bude jeste delat vzduchovy filtr jelikoz je zaneseny a do ctvrtky je od oleje. Ten budu mit , ale az v patek. Jestesemi zda ze studena ma hlucnejsi motor jak kdyz se to nemaze ale kontrolka nesviti ten zvuk po par vterinach prestane to je normalni?
Prosim jak vyndam. Zarovku ze zadniho svetla? At kroutim jak kroultim proste nejde ven a pristup abycb sundal komplet zadni svetlo tam taky neni. Klasicka zatovka 21/5 ktera by se mela jen pootocit a vytahnout a nadela takovy neplechy.
Normálně sundáš kryt na dvou křížových šroubkách a žárovku lehkým zatlačením a otočením vyndáš. Pokud se Ti kousla patice, tak točíš jen sklem. Sklo utrhni (bacha na pořezání) a zbytek si chyť za okraj kleštěma. Tam není co dělat špatně.
Sklo mam dole, patice se neprotaci , ale s zarovkou neotocim ani o mm pritom lehkou vuli v patici mam holt ji budu muset zkusit rozbit a chytit ji do klesti.
Tak to stále chcípá přikládám video pro info a de tam i slyšet jak je motor zezačátku hlučnější a pak se stiší. http://youtu.be/x...
Jedině ještě vyzkoušet čidlo na teplotu a to by mělo být na pravé straně motorky nad starterem?
Upravil martaviky dne 19.07.2013 12:55
Tak jsem to byl dneska projet a 3x mi to chciplo i pri jizde kdyz jsem zaradil 1. Koiknul jsem na snimac , ale ten byl ok. Takze uz zbyva jen ta diagnostika.
Tak včera proběhla diagnostika v ČB prej adaptativní data 650 nemá tudíš smazány závydy: čidlo teploty motoru, snímač klikové hřídele. Čidlo proměřeno teplé a studené mělo 2340ohmu. mělo by tudíž být funkční , ale motorka chcípá dále. Co tedy dál? Můžou to být kabely od čidla? Vypadají jako nové. Díky