Tak jsem dal mitas E07 a risknul jsem to bez dusi.Po 5 dnech muzu rict,ze zatim neusli.Ty "carky"na dosedacich plochach jsem lehce vzal smirk.papirem a gumy nechal podmaznout.Ale jestli to pomohlo nevim.Oko jsem jeste nedal,ale mam prichystane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ja jezdim na E07 stale a nemuzu si je vynachvalit :-) Ale jezdim s dusema.
Na posledni sade mam najeto 11tis. km a vzorek ubyl z počátečních 12,5mm na 10mm
Hustím na 2 Atm.
Taky jsem ubral na 2 Atm.Pri 2,4 to moc padalo do zatacek.A lehke blato,mokre travnate vyjezdy parada.Ale srovnavam s touranskama!
Hovez:nepises nekde neco podrobnejsiho o te syrii?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Hovez napsal:
Ja jezdim na E07 stale a nemuzu si je vynachvalit :-) Ale jezdim s dusema.
Na posledni sade mam najeto 11tis. km a vzorek ubyl z počátečních 12,5mm na 10mm
Hustím na 2 Atm.
a jak na mokru, jasne ze kazda guma je na mokru horsi, jen jestli to neni nejaky pruser...kamos na nich upadl za skoro nulove rychlosti tvrdi ze to bylo gumama, ze proste kolo podjelo do strany...
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Ja je na mokru jeste neskusil,ale prijemne me prekvapili na suchu na asfaltu.Pri 2 Atm.jdou do vetsich naklonu nez tourancky.A clovek ma stale pocit rezervy.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
..taky jsem dnes laboroval s tlaky v pneu....máte někdo optimální typ na tlaky něčeho silničního (třeba ty Tourance) a maximální stabilitu v náklonech?Solo jízda i ve dvou.Díky.
Topol napsal:
..taky jsem dnes laboroval s tlaky v pneu....máte někdo optimální typ na tlaky něčeho silničního (třeba ty Tourance) a maximální stabilitu v náklonech?Solo jízda i ve dvou.Díky.
po zkusenosti s nalozenou motorkou davam na Tourance jak pise vyrobce 2.9 zadek, predek "+-" 2.2
Topol napsal:
..taky jsem dnes laboroval s tlaky v pneu....máte někdo optimální typ na tlaky něčeho silničního (třeba ty Tourance) a maximální stabilitu v náklonech?Solo jízda i ve dvou.Díky.
po zkusenosti s nalozenou motorkou davam na Tourance jak pise vyrobce 2.9 zadek, predek "+-" 2.2
..to jako máš vzadu 2.9 i když valíš solo a prázdnej???To musí přeci při výjezdu z vinglu pod plynem ulítávat,nebo ne?
Ja mel tourance 2,2 a2,4 solo i ve dvou.Silnice dobry,ale vic bych nedaval.Ale v kamenitym vyjezdu mi zadni kolo normalne odskakovalo.A to sem si uvedomil az co sem prezul na mitas a ubral tlak.Ten nizzsi tlak mi vic vyhovuje i na silnici.Staci si to vyzkouset.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
[[/quote]..to jako máš vzadu 2.9 i když valíš solo a prázdnej???To musí přeci při výjezdu z vinglu pod plynem ulítávat,nebo ne?[/quote]
nezaznamenal jsem zadnej takovej problem. tlumic mam zhruba na stredu.
a to jezdim celkem na "valec" . no a pokud vezmu v potaz zatizeni solo, mam 99,9kg
..to jako máš vzadu 2.9 i když valíš solo a prázdnej???To musí přeci při výjezdu z vinglu pod plynem ulítávat,nebo ne?[/quote]
nezaznamenal jsem zadnej takovej problem. tlumic mam zhruba na stredu.
a to jezdim celkem na "valec" . no a pokud vezmu v potaz zatizeni solo, mam 99,9kg [/quote]....zkusím tvoji kombinaci,ale tou tělesnou schránkou mi utíkáš o skoro 30 kilo.Díky za tip pro jízdu na válec.
vevis napsal:
Ja mel tourance 2,2 a2,4 solo i ve dvou.Silnice dobry,ale vic bych nedaval.Ale v kamenitym vyjezdu mi zadni kolo normalne odskakovalo.A to sem si uvedomil az co sem prezul na mitas a ubral tlak.Ten nizzsi tlak mi vic vyhovuje i na silnici.Staci si to vyzkouset.
ja jezdim temer vyhradne ve dvou + kufr coz je cca 170 kg. tady manual radi 2.7 zadek. pokud pridam bagaz jsem cca 200kg. manual radi 2.9 zadek
zkousel jsem plne nalozenej 2.4 zadek, ale hrozne to "plavalo"
vdycky muzu odpustit, ale prifoukat musim na pumpu
off iiik to je asi jina s tlakem v pneu ...
pokud se pletu, prosim opravit
Upravil desperado dne 25.05.2008 21:40
Já sem teď pořídil CONTI TRAIL ATTACK- vítěz testu cestovních
enduro pneu v německém časopisu Motorrad !!!
( 1.místo na suchu, 1.místo ve výdrži a 3.místo
na vodě)
nenca napsal:
Já sem teď pořídil CONTI TRAIL ATTACK- vítěz testu cestovních
enduro pneu v německém časopisu Motorrad !!!
( 1.místo na suchu, 1.místo ve výdrži a 3.místo
na vodě)
S těma testama bych to neviděl tak žhavý... Vždycky vyhraje ten,kdo víc zaplatí,nebo nějak "pomůže" tomu kdo to píše.
Nedostal náhodou Motorrad pneu na celou sezonu samozřejmě jako vzorek k testování zdarma?
BIGR napsal:
S těma testama bych to neviděl tak žhavý... Vždycky vyhraje ten,kdo víc zaplatí,nebo nějak "pomůže" tomu kdo to píše.
Nedostal náhodou Motorrad pneu na celou sezonu samozřejmě jako vzorek k testování zdarma?
Zase tak špatné to nebude: myslím, že ani v těch nejúplatnějších médiích neurčuje pořadí ve srovnávacích testech objem proinzerovaných peněz. PR podpora se samozřejmě dělá – a ve velkém, ale méně okatě.
Jinak bezpochyby Motorrad dostane od každého výrobce tolik pneumatik, o kolik si řekne, a nějakou milou pozornost navrch – jenže právě proto to ztrácí ten „korupční“ efekt, že stejně postupují všichni a redakce to berou jako samozřejmost.
BTW: Já si zrovna dneska objednal trail attacky u p. Žlábka, ve čtvrtek přezouvám. Ale ten srovnávák jsem neviděl, prostě chci zkusit nějaký ryze silniční gumy.
Na mokru jsem zatim nemel problem, ale ja su turista, takze do zatacek jezdim priposranej i za sucha :-)
Vevis - k Syrii nikde nic nepisu, kamarad co byl se mnou rikal ze neco psat bude... Ja na to nemam cas... mam sve poznamky v denicku, tak kdyby nekdo chtel konkretni info tak samozrejme poslouzim.
Koncem tydne mozna hodim na web aspon galerii fotek ale nejdriv musim dodelat par jinych veci...
jezdim na E07 a na mokrym slovenskym asfaltu jsem pri projizdeni zatacky stylem... deda jedouci do hospody na ukrajine, driftil az tesne ke svodidlum... kamos co mel nejaky micheliny tam sebou listil... a ja kdyz jsem jel nahoru nad zatacku zapnout vystr. blinkry a zpomalit auta, nez jsme je dostali z podsvodidel... tak jsem nebyl schopen dat motorku na policajta, protoze i po nem to jelo proste dolu... asi to bude spis o tom jaka napadne voda na cestu, jestli mokra nebo sucha a o tom jak se prizpusobi jizda a jestli je asfalt vapencovej nebo z klasickyho sutru...
jinak na suchu az skoro na stupacku nebo na stojan :-D
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Hovez napsal:
Na mokru jsem zatim nemel problem, ale ja su turista, takze do zatacek jezdim priposranej i za sucha :-)
Vevis - k Syrii nikde nic nepisu, kamarad co byl se mnou rikal ze neco psat bude... Ja na to nemam cas... mam sve poznamky v denicku, tak kdyby nekdo chtel konkretni info tak samozrejme poslouzim.
Koncem tydne mozna hodim na web aspon galerii fotek ale nejdriv musim dodelat par jinych veci...
jel jsem v sobotu za honzou cca 200 km,samá zatáčka,obutý to má na mitaskách 07,do zatáček jezdil jako by právě dostal řidičákvím,že umí jezdit a má najeto,ale ty gumy mě vůbec nepřesvědčili,je fakt,že zas poměr cena-dojezd je asi bezkonkurenční,ale abych se bál naklonit moto,že to ujede*pissed* a ty různý špunty budou něco vobdobnýhona ježdění po zelené trávje
jezdím 90 % silnice a prdýlky,zbytek vyprahlé polňačky a nato annaký úplně stačí,dobře drží i na vodě,přiznám se,že jsem už byl nalomenej na špunty i na 07 od mitasu,ale když jsem to viděl u honzy jak ho to dovede rozhoditdíky nechcu
měl jsem 07 na transalpu, nemůžu vynachválit. Za mokra klouže skoro všechno ale když bylo sucho tak jsem brousil stupačky(to nekecám) a nestalo se mi ze by byla pneu nějak nejistá ba naopak. Jen je to chce zezačátku trochu sjet aby si sedli cca tak 200 km. A nájezd na alpíkovi byl 25000 na zadku.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS