Mr GS napsal:
ne woe,dělá se kontrola po 10ti,to bys měl vědět,jako bývalý majitel osmikila...to byla přehlídka šroubování na kterou se nezapomíná,ne?
a už jsi aspoň slyšel o někom,kdo by dělal spojku na dovolený?...Myslím někoho,kdo má IQ aspoň 80 a o motorku se aspoň uživatelsky stará...a samo mám na mysli pouze suchou spojku pořádných motorek
O suchou spojku bych se u bmw neopíral, do běžného provozu po silnici, klidné cestování atd. dobrý, ale v terénu při ztrátě nervů v kopci, nebo zapadnutí je ta spojka zničitelná během několika minut - rozhodně není blbuvzdorná jako např. u staré afriky.
bmw gs 1200 je špičkový produkt -fabrice přináší vysoké zisky. Ale objektivně je to velmi levně vyrobená motorka za nehoráznou prodejní cenu - při běžném užívání se jeví jako celkem kvalitní s vyváženými jízdními vlastnostmi, ale je to klasický spotřebák dnešní doby..
Parametry nové Afriky jsou známy - daly se tak nějak očekávat..
předpokládá se spolehlivost a odolnost té staré, jak to bude skutečně to ukáže čas.
zatím nikdo z nás neví jaká bude uživatelsky, svezem se a pak budeme hodnotit
sucha hmotnost R 1200 GS 2010 (dvetisidesat) je 203kg
sucha hmotnost afriky 2015 (dvetisicpatnast)(bez ABS a DCT) je 205 kg a to je uvedene ze ram je z lahkej zliatiny a ojnica tiez z lahceneho materialu aky bol pouzity v CBR
tak neviem, 1200 ma boxer ktory je vsetko mozne len nie kompaktny a nova Afrika ma paralelny twin o kt. sa ako o kompaktom naozaj rozpravat da
... sa mi vidi ze sudruhovia z Hondy zase niekde do motorky zašili činky
Upravil raptor dne 28.07.2015 12:30
live fast, die young be wild, have fun
sucha hmotnost R 1200 GS 2010 (dvetisidesat) je 203kg
sucha hmotnost afriky 2015 (dvetisicpatnast)(bez ABS a DCT) je 205 kg a to je uvedene ze ram je z lahkej zliatiny a ojnica tiez z lahceneho materialu aky bol pouzity v CBR
tak neviem, 1200 ma boxer ktory je vsetko mozne len nie kompaktny a nova Afrika ma paralelny twin o kt. sa ako o kompaktom naozaj rozpravat da
... sa mi vidi ze sudruhovia z Hondy zase niekde do motorky zašili činky
afrika asi nemá tolik lehkejch plastů :-D
Upravil Mardock dne 28.07.2015 12:56
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
sucha hmotnost R 1200 GS 2010 (dvetisidesat) je 203kg
sucha hmotnost afriky 2015 (dvetisicpatnast)(bez ABS a DCT) je 205 kg a to je uvedene ze ram je z lahkej zliatiny a ojnica tiez z lahceneho materialu aky bol pouzity v CBR
tak neviem, 1200 ma boxer ktory je vsetko mozne len nie kompaktny a nova Afrika ma paralelny twin o kt. sa ako o kompaktom naozaj rozpravat da
... sa mi vidi ze sudruhovia z Hondy zase niekde do motorky zašili činky
suchá hmotnost gs 1200 2010 není 203kg, vím, že se to někde uvádělo, ale vezmi motorku na váhu a uvidíš - nevím, kde na ty hmotnosti chodí...
co bys řekl, že je nejlehčí enduro s obsahem motoru 950ccm a výš?
já bych tipoval bmw HP2 -uváděná suchá hmotnost 175kg - 13litrů paliva - tipoval bych, že bude mít max 185kg plně natankovaná.. na té motorce skutečně není, co odlehčit, není tam nic navíc.. nedalo mi to, vzal jsem slavnou superlehkou HP2 na váhu - bez zrcátek, lehké offpneu, titanový Akrapovič včetně svodů, málý, lehký držák SPZ, zmenšený kryt pod motorem, plastové kryty rukou, sundaný klakson - lehčí už nemohla být. V nádrži tak cca 5l benzínu a ejhle 198kg - kdo mi to vysvětlí?
sucha hmotnost R 1200 GS 2010 (dvetisidesat) je 203kg
sucha hmotnost afriky 2015 (dvetisicpatnast)(bez ABS a DCT) je 205 kg a to je uvedene ze ram je z lahkej zliatiny a ojnica tiez z lahceneho materialu aky bol pouzity v CBR
tak neviem, 1200 ma boxer ktory je vsetko mozne len nie kompaktny a nova Afrika ma paralelny twin o kt. sa ako o kompaktom naozaj rozpravat da
... sa mi vidi ze sudruhovia z Hondy zase niekde do motorky zašili činky
suchá hmotnost gs 1200 2010 není 203kg, vím, že se to někde uvádělo, ale vezmi motorku na váhu a uvidíš - nevím, kde na ty hmotnosti chodí...
co bys řekl, že je nejlehčí enduro s obsahem motoru 950ccm a výš?
já bych tipoval bmw HP2 -uváděná suchá hmotnost 175kg - 13litrů paliva - tipoval bych, že bude mít max 185kg plně natankovaná.. na té motorce skutečně není, co odlehčit, není tam nic navíc.. nedalo mi to, vzal jsem slavnou superlehkou HP2 na váhu - bez zrcátek, lehké offpneu, titanový Akrapovič včetně svodů, málý, lehký držák SPZ, zmenšený kryt pod motorem, plastové kryty rukou, sundaný klakson - lehčí už nemohla být. V nádrži tak cca 5l benzínu a ejhle 198kg - kdo mi to vysvětlí?
... a jste si jistí, že ta afrika bude mít ve skutečnosti těch deklarovaných X kilo ? nebo bude mít víc ... jak je běžná praxe ..
(ch)stepan
Rozměry a hmotnosti: Rozvor 1507 mm, úhel hlavy řízení 64,3 stupně, závlek 101 mm, výška sedla 855–875 mm, užitečná hmotnost 194 kg*, pohotovostní hmotnost 246 kg*, objem nádrže/rezerva 20/4 l.
Upravil MichalD dne 28.07.2015 14:24
všude dobře, s kávou nejlíp
Zkrátka vyrobit produkční motocykl v rozumné ceně se superhmotností není jednoduché: např. podle mě skutečné cestovní ENDURO kompaktní, ucelené a odolné Ktm LC8 Adv 950-990 - velmi dobře zpracované, dobré materiály :Alu lešení na světla a kapotu, alu podsedlovka, kyvka,lehký rám Chrommolybden atd... kromě origo koncovek výfuků tam člověk neměl co odlehčit (verze bez ABS), nejlehčí V2 1000ccm motor - pouze tuším 58kg - přesto je hmotnost suché lehce nad 200kg
Honda tradičně nemá nejlehčí motorky, proto mě uváděná hmotnost 205 nebo 208kg vůbec nepřekvapila... jsem zvědavý na rozložení hmotnosti resp. pocitovou hmotnost, pokud se jim to povedlo jako např u Crosstourera, který má šílených cca 270kg ale pocitově za jízdy 100kg méně, mohlo by to být zajímavé...
Dival jsem se na motorkarich na fotky. Podle jedny fotky to vypada, ze radicka jde proti noze, ne podel. Nevzpominam si, ze bych nekde neco podobnyho videl...
frantisek napsal:
Dival jsem se na motorkarich na fotky. Podle jedny fotky to vypada, ze radicka jde proti noze, ne podel. Nevzpominam si, ze bych nekde neco podobnyho videl...