Díky Mediku, právě vylučuji co by to mohlo dělat, to cukání je jen mezi 3-3500 otáček, potom to jede parádně, i pod 3 000 to jede super.
Proto nechápu to cukání v těch 3500 otáčkách.
Jinak ve srovnání se starými vstřiky, které měly najeto 140 000 km, je to opravdu rozdíl ty ev14.
Teď si vybavuji, co ještě bylo jinak po výměně. Víc bylo slyšet klapky. Prostě jakoby víc sebou třískaly.
Hm tohodle jsem si zrovna nevšiml.
Jen jsem si všiml, že ty vstříky ev14 dost cvakají nebo cvrdlikají, nevím jak to popsat.
Ale to jsem tady četl že je asi normální.
Díky Mediku, právě vylučuji co by to mohlo dělat, to cukání je jen mezi 3-3500 otáček, potom to jede parádně, i pod 3 000 to jede super.
Proto nechápu to cukání v těch 3500 otáčkách.
Jinak ve srovnání se starými vstřiky, které měly najeto 140 000 km, je to opravdu rozdíl ty ev14.
Teď si vybavuji, co ještě bylo jinak po výměně. Víc bylo slyšet klapky. Prostě jakoby víc sebou třískaly.
Hm tohodle jsem si zrovna nevšiml.
Jen jsem si všiml, že ty vstříky ev14 dost cvakají nebo cvrdlikají, nevím jak to popsat.
Ale to jsem tady četl že je asi normální.
Jo, tak to asi byly vstřiky. Prostě v tom začalo cvakat. Já to tipnul na klapky. No, asi blbě :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Takže já jsem tam ještě zkusil dát staré originální vstřiky a přestalo to cukat v těch 3500 otáčkách, tak teď jako nevím. Někdo tady myslím tento problém řešil,ale už si nepamatuji kdo.