som niekde čítal dobovú reklamu keď BMW prišlo pred 100 rokmi s kardanom v motorkách... že je to lepšie oproti reťazi a že je to navždy
a ono to do DOHC vzduch asi aj platilo a potom niekde súdruhovia pri LC urobili chybu
nič v zlom ale zlatá 1200 DOHC vzduch... áno nemá konektivitu, radar, TFT display namiesto budíkov, palivové mapy a aj ESA je taká aku si navolíš, nejde za plynom ako j3bnutá, ale je to motorka čo ťa odvezie na koniec sveta, tam si pri výmene oleja odgrgne a odvezie ta naspať a potom sa spýta či idete znova...
live fast, die young be wild, have fun
Tak například temu mojemu kardanu po 60 nic nebylo.krizky pevné bez vůli.zarezly nebyl.
Nevím,ty kardany jak kdo.na 1100 spíš protoceny na 1200 vzduch víc cvakaji křížky což je levná oprava oproti novymu za nesmysl...
Kupredu spatki ni krok...
Ja si nejsem uplne jistej. Pokud je to uz po svolavacce a je to v ramci servisu tak si myslim ze je za zakaznicke
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Ja si nejsem uplne jistej. Pokud je to uz po svolavacce a je to v ramci servisu tak si myslim ze je za zakaznicke
Ahoj, Servisáku,
mně ríkali v Inveltu v Plzni, že úplně nejprve to bylo, že Motorrad řekl, že si to bude každý hradit sám, ale že to tak už není, že to má být vstřícný krok od BMW a vymění ho zdarma - u R1250 .. GS RS RT... Že prý to je "gró" těch motorek a lepší, měnit kardan, než časem diferenciály.
Jediný "problém" který se řeší, že se to má vztahovat na nájezd kardanu, ne motorky, že se to bude težko prokazovat.
(mluvili o tom, že se to bude týkat i LC od 2013, ale to jsem moc neposlouchal) mě zajímalo hlavně 1250. Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Tak teď nevím.
Upravil PolarBearOne dne 10.12.2024 13:43
servisak napsal:
Ja si nejsem uplne jistej. Pokud je to uz po svolavacce a je to v ramci servisu tak si myslim ze je za zakaznicke
Ahoj, Servisáku,
mně ríkali v Inveltu v Plzni, že úplně nejprve to bylo, že Motorrad řekl, že si to bude každý hradit sám, ale že to tak už není, že to má být vstřícný krok od BMW a vymění ho zdarma - u R1250 .. GS RS RT... Že prý to je "gró" těch motorek a lepší, měnit kardan, než časem diferenciály.
Jediný "problém" který se řeší, že se to má vztahovat na nájezd kardanu, ne motorky, že se to bude težko prokazovat.
(mluvili o tom, že se to bude týkat i LC od 2013, ale to jsem moc neposlouchal) mě zajímalo hlavně 1250. Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Tak teď nevím.
U R 1200 LC 2013-2018 a R 1250 2018-2024 je výměna kardanu placena BMW (zákazník to má zdarma), je to počítáno na nájezd na kardan a to po 60 tis km, vzhledem k situaci bych se nedivil, že zdarma zůstane jen v případě, že zákazník jezdí do BMW. U r 1300 je situace jiná, tam je servisní úkon na výměnu po 80 tis km na nájezd na kardan a zákazník si to platí celé sám. Momentálně je cena kardanů na 1200/1250 cca 5-6 tis kč na 1300 je to nějakých 23 tis.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Je to zvlastni. Mozna, ze servisy maji jinou cenu nez nejakej Pepik z Horni dolni. Pro zajimavost jsem zkusil online cenik na adv1.cz a tam to ukazuje 22k. Zadavam cislo dilu 33738531102 dle RealOEM.
Upravil lebi dne 11.12.2024 08:19
lebi napsal:
Aha, tak tim by se to vysvetlovalo . Nicmene, kdyz zadam to nove cislo do RealOEM a ADV1, tak ani jedno ho nezna.
RealOEM je bohužel funkční do 12/2019! Novější info už nejsou "volně" k dispozici.
Upravil Ruda dne 11.12.2024 13:27
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Francis napsal:
Zkus číslo 33735a670c3, bmwgsa tam má nulu navíc.
Ano omlouvam se. Pisu to z mobilu na svahu z lyží a uteklo mi to.. jinak jak psano vyse, realoem je jen do 2019 a od te doby nejsou data verejna. Hodne dilu ma uz nova cisla a nove ceny.. jinak dekujeme za zajem a dnes jsme prijali uz objednavky na 7 kardanů...
Upravil bmwgsa dne 11.12.2024 16:39