Zdenek34 napsal:
No to je zas výkřik do tmy... Měl jsem 1200 GS LC vyrobeno 2012,
ja mam tedy jedno z prvnich LC v Ceske Republice a je vyrobeno ounor 2013...
Dodano tesne po vyrobeni taky v unoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdenek34 napsal:
Tak jsem měl vyrobeno ještě před tebou Vyrobeno 6.11.2012, registrace v ČR 13.3. 2013. Zakoupeno v Invelt Praha.
tady Hix votevirajici bednu s LC v Inveltu.
27/2 2013...
Zkusim zjistit, kdy mam vyrobeno. Ale na nejakym dile jsem videl 2/2013. Tusim...
Edit: kdyz tam VIN do realoem.com mam tam taky 2/2013... kde to Ty zjistujes?
Upravil hicks dne 29.10.2023 18:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je s Pb baterkou. Zajimalo by mne, co tam bude mit napsana 13ka.
A taky, jestli to je vaha konkretniho meho kusu, nebo bez vybavy? :/ Uz si to poradne nepamatuju, co to udava.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdenku, "start of production" spise naznacuje ZACATEK produkce toho modelu.
Jinak ja mam VIN o cca 5000 kusu PO Tobe )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jestli to neni kravina.. kdyz se VIN hnulo jen o cca 5000 motorek? Tys kupoval tu predvadecku z Inveltu?
Upravil hicks dne 29.10.2023 19:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Upravil hicks dne 29.10.2023 19:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prosteoff napsal:
Dobře Zdeňku, tak budeme dělat, že žádné svolávačky nebyly. První ročníky prostě za moc nestojí, to neokecate a já nemám náladu ani čas vás přesvědčovat o opaku. Koneckonců kupte si co chcete. Trh to žádá, tak to máte.
Ne, ty to neokecas, protoze placas nesmysly.
Nove modely jsou samozrejme vice zatizene nedostatky.. ale je to tradeoff... ziskavas pomalejsi zastaravani, ze zacatku jsi na silnici jasne king (to jsem ale jako Prazak v Olomouci furt)...
Ja mam 10 let starou motorku, co vypada porad moderne. S LED, tempomatem, elektronickym plynem, stavitelnym plexi.
Ty mas 12tiletou vintage moto. No a presne o tom to je.
A ty Tvoje poznamky jsou hloupejsi o to vic, ze tyhle dve skupiny (tj. konzervativci a inovativci) se navzajem vyborne doplnujou.
Abys TY mohl dostat svoji top odladenou motorku, musim ji JA votestovat se vsemi dusledky.
Proc hejtujes? Ja chapu, ze jses z Olomouce, ale i na Olomouc teda divny...
Upravil hicks dne 29.10.2023 19:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdenek34 napsal:
Je to datum výroby Jj, byla to ta předváděčka.
aha.. to pak jo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prosteoff napsal:
Dobře Zdeňku, tak budeme dělat, že žádné svolávačky nebyly. První ročníky prostě za moc nestojí, to neokecate a já nemám náladu ani čas vás přesvědčovat o opaku. Koneckonců kupte si co chcete. Trh to žádá, tak to máte.
Ne, ty to neokecas, protoze placas nesmysly.
Nove modely jsou samozrejme vice zatizene nedostatky.. ale je to tradeoff... ziskavas pomalejsi zastaravani, ze zacatku jsi na silnici jasne king (to jsem ale jako Prazak v Olomouci furt)...
Ja mam 10 let starou motorku, co vypada porad moderne. S LED, tempomatem, elektronickym plynem, stavitelnym plexi.
Ty mas 12tiletou vintage moto. No a presne o tom to je.
A ty Tvoje poznamky jsou hloupejsi o to vic, ze tyhle dve skupiny (tj. konzervativci a inovativci) se navzajem vyborne doplnujou.
Abys TY mohl dostat svoji top odladenou motorku, musim ji JA votestovat se vsemi dusledky.
Proc hejtujes? Ja chapu, ze jses z Olomouce, ale i na Olomouc teda divny...
Nechápu, že reaguješ hned tak nadřazeně s osobními útoky. Já se ti taky nesměju, že jsi podle fotky obtloustlé jelito z Prahy Ikdyz profilovka se snaží působit jinak...
Máš sice o dva roky mladší motorku, ale podívej kde je její tržní cena a jak se bude dál vyvíjet? Dnes už je s dvojvackama srovnána a v některých případech je levnější. Proč asi.
Jak jsem avizoval již v prvních příspěvcích, mě je to úplně jedno. Jen obdivuji váš zápal a chuť podávat si dveře na svolávačkách.
Kupte si to, nebudete mít morálně starou motorku a budete se zase cítit lépe ???? Ja se spokojím s něčím jednoduchým, už tak čumím do monitorů více než dost a chuť něco nastavovat a řešit upadá..
GL.
Ty jsi typický manipulátor s fakty, který používá jen to, co se mu hodí pro své nepravdy... Viz tvé opakované tvrzení o podávání dveří u svolávaček. Vychvaluješ tady staré jednoduché moto 1150, 1200 vzduch(nic proti nim nemám), že jsou spolehlivé a oproti LC a novějším není třeba si lámat hlavu se svolávačkama... Když ti člověk napíše jasný argument, že meleš nesmysly, že např. 1150 měla víc svolávaček než 1200LC a 1250 dohromady, tak to prostě vynecháš a dál si meleš svoje o podávání dveří na svolávačkách u novějších modelů...
prosteoff napsal:
Hledím, že se tak ženete do nákupů nové motorky. Vždyť za posledních dvacet let, co Bmw vydalo tak to mělo porodní bolesti a dnes by si první ročníky nikdo, kdo si o tom přečte nekoupil. Kde je dnes cena Lc z roku 13-14.. jsou levnější jak dvouvacky. Ke cti jim je, že se to doposud snaží řešit na kulanci a svolávačkami. Tady ten topic se opakuje vždy při představení nové motorky. Co jsem si četl diskuzi o Lc tak i stejní lidé ???? Mě by jen zajímalo, kde jsou na cestách za hranicí Evropy a tedy pohodlného servisu všechny ty nové motorky. Proč člověk potkává samé 1100, 1150, 12 vzduch a Japonce...? Takže jo, do kavárny po Evropě super, do hospody na kecy taky, ale na cestování nevím nevím.
Prosím tě, co to tady vykládáš za bludy?! Víš kolik svolávaček bylo na moje 1200 GSA?! A to teda rozhodně nemám nic ze začátku produkce...
prosteoff napsal:
Nechápu, že reaguješ hned tak nadřazeně s osobními útoky. Já se ti taky nesměju, že jsi podle fotky obtloustlé jelito z Prahy Ikdyz profilovka se snaží působit jinak...
s mym perem si to muzu v klidu dovolit...
Máš sice o dva roky mladší motorku, ale podívej kde je její tržní cena a jak se bude dál vyvíjet? Dnes už je s dvojvackama srovnána a v některých případech je levnější. Proč asi.
Jenomze trzni cena je prece jen jeden z mnoha parametru, kterou navic vnimaji v zasade jen naprosti insideri, co denne visi na mobile.de.
Navic takhle maly trh je snadno manipulovatelny.. napr. famama na forech, jak jsou prvni rocniky nespolehlive.
Takze to je/muze byt snadno potvrzeni kruhem...
Muzes mit raritniho veterana nebo special (jako napr. moje Pragovka) s cenou X, ale stejne budes na verejnosti (krome ultra insideru) vypadat jak naprosta socka.
Navic svoji motorku snadno porovnavej s 12kou rok vyroby 2004/5. Pro bezne motorkarstvo jsou ty rocniky temer nerozeznatelne.
Jak jsem avizoval již v prvních příspěvcích, mě je to úplně jedno. Jen obdivuji váš zápal a chuť podávat si dveře na svolávačkách.
Kupte si to, nebudete mít morálně starou motorku a budete se zase cítit lépe ????
Ja bezpochyby... chci moderni motorku. Nejlip nejakou limited edition, kterou skoro nikdo nema. Viz nova Multistrada 4 RS... skoda, ze ma kratsi prevodovku a nejak divne votevrenou spojku, desmo, RETEZ atd...
Ja se spokojím s něčím jednoduchým, už tak čumím do monitorů více než dost a chuť něco nastavovat a řešit upadá..
GL.
no nevim, jak moc cumis do monitoru, protoze ja rozhodne nemam dojem, ze by LCcko bylo nejak slozitejsi, nez vzduchac.
Porovnavej stejnou uroven vybavy.. oboje ma CAN.. co je tam tak slozitejsi? Tim chci rict, ze mas motorku s CAN-BUSem a mas poznamky, jak je LCcko "silene moderni"? Ti trochu hrablo, ne?
Navic u 13ky naopak zduraznuji, ze ji dale zjednodusili.
Upravil hicks dne 30.10.2023 02:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fojtik Design napsal:
Prosím tě, co to tady vykládáš za bludy?! Víš kolik svolávaček bylo na moje 1200 GSA?! A to teda rozhodně nemám nic ze začátku produkce...
Jo. Navic pocet svolavacek muze/je byt masivne ovlivnen otevrenosti a ochotou vyrobce je vubec vypisovat.
Je nehezkym zvykem, i pres technicke problemy, svolavacky NEvypisovat a nechat to zatahnout klienty.. pripadne to resit s nejkriklavejsima pripadama nejak pokoutne.
Co se tyce LCcka.. mam jeden z prvnich kusu a krome zadni rozvodovky (mimo svolavacku) mam zatim svolavacek minimum. Min, nez bych cekal.
Neco bylo na F800 GS... tu mam taky od zacatku vyroby.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak na forku lidi chodí, aby se poradili, kvůli závadě a aby zjistili zda zrovna daný kus netrpí neduhy a určitě o nějaký postřeh a buď na forku zůstane nebo ne. (jasně,že i nějaká inzerce a trol) A ti, kteří nemají závadu ani nepotřebují fórum. Takže jestli byla dřív slepice nebo vejce ......
hicks napsal:
Co se tyce LCcka.. mam jeden z prvnich kusu a krome zadni rozvodovky (mimo svolavacku) mam zatim svolavacek minimum. Min, nez bych cekal.
Motorka když nejezdí a nemá nájezd, není co by se rozbíjelo
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011