dneska sem ji obul a následně vyzkoušel můj názor je ,,,, na silnici držela dobře a to je nová pak sem to vzal lesem kde byly různé povrchy jak na trávě tak na šotolině tak i v půl metrovích blátivích průjezdech bláto bylo až až mooooc tak sem měl pocit bezpečí ta guma v terénu drží opravdu dobře
jediné co se mě nelíbilo je že na asfaltu to hučí víc než je zdrávo na druhou stranu Já sem toho na drapákách na silnici moc nenajezdil
verdikt,,, po 10km na silnici 20km v terénu je dobrá,,,
když ho miluješ není co řešit
mno,jsem z toho takovej nějakej divnej...pocity teda nic moc... Už nejde cuknout,o víkendu ji snad nazuju,jestli už bude a pak se uvidí
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
fifa napsal(a):
dneska sem ji obul a následně vyzkoušel můj názor je ,,,, na silnici držela dobře a to je nová pak sem to vzal lesem kde byly různé povrchy jak na trávě tak na šotolině tak i v půl metrovích blátivích průjezdech bláto bylo až až mooooc tak sem měl pocit bezpečí ta guma v terénu drží opravdu dobře
jediné co se mě nelíbilo je že na asfaltu to hučí víc než je zdrávo na druhou stranu Já sem toho na drapákách na silnici moc nenajezdil
verdikt,,, po 10km na silnici 20km v terénu je dobrá,,,
máš sadu, nebo jenom zadní?
hlavně, že je pivo ftlamě
becka napsal(a):
ja to risknu
v tydnu ji jdu obout, 14 dní pro jistotu budu testovat budu testovat a pak hurá do albanie. Snad to nebude tak zlí*pissed*
HMMM tak myslím že nakonec vydržijou to co KarooT nemusíš řešit problémy a nebo přihodíš něco přes litr a máš TKC se skoro 2nasobnou životností a možná i něco navíc
Jinak když jsem koukal na ty Rudovy E10 na kterých jede do teho tunisu tak myslím měly označení TL čili TUBE LESS bezdušová !!!! nebo se pletu .
jinak Z pohledu prodejce Představte si že prodám a namontuju tuto bezdušovou pneu která bude už při montáži ucházet a nedejbože vyfoukne v zatáčce (a že se taková guma s 1,5atm deformuje ) ze zákona držím 2 roky záruku přitom co si budem povídat takovou reklamaci budu řešit i kdyby to bylo v nedělu odpoledne - ja se za POBOX nebo net shop neschovám , taky nemužu říct mám na vyřízení reklamace měsíc - kdo z vás by počkal ? . a tak upřímě při internetových cenách gum to není na zbohatnutí a do mínusu se mě fakt nechce tak že si radši do sortimentu vybírám odskoušenou kvalitu
tot vysvětlení - proto ty mé tvrdší názory .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
no popravdě TL je v papírech i na pneu ale to TT sem uř nějak neregistroval - taky proč připadlo by mě to jako blbost každá bez dušovka lze použít s duší .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Dnes a včera jsem na E10 zase něco pojezdil a začal jsem mít pocit,že se ta guma moc nepovedla.Takovou porci nestability jsem už dlouho na motorce nezažil a to už mám na motorkách najeto řádově stovky tísíc km.V některých chvílích je ta guma vysloveně nebezpečná.Stačí podélná nerovnost v rychlejší zatáčce a průser je na spadnutí.Dneska jsem zatáčky mezi Frenštátem a Příborem projížděl jako začátečník.Řeknu to naplnou hubu.Ta guma nestojí ani za pytlík otrub.Zlaté TKC.
Nehledě k tomu že podle všeho bude životnost téhle gumy prachmizerná.Vysloveně mizí před očima
a) problém s těsnotní
problém se stabilitou
c) životnost
ad a) je to obecný problém bezdušovek pokud se domrví při montáži nebo je dojebaný ráfek. V jednom případě nelze vyloučit montáž v druhém to byl opravu problém s ráfkem. Normálně nazutá E10 na ráfku bez vad drží tlak na 100%. Do teď sem foukat nemusel. A kontrola tlaku jednou za měsíc i s případným dofukem mi připadá normální.
ad zkušenost opačná guma se chová normálně schválně sem si jí jel projet a při předepsaném huštění se chovala normálně nic mě neděsilo a to podvozek zkušebního stroje byl o poznání horší než 1200GS a to tu rozjebaných silnic máme celkem dost.
ad c) životnost souhlas z toho co vidím to nebude žádný zázrak, ale ani propadák. Do 1/3 vzorku dá vzadu 5 vepředu tak 3 tisíce pak je na vyhození jako každý špunt. Jezdit se špuntem co má 2mm a míň je blbost. Nebude to horší než TKC.
To že je to guma na silnici víc než do bláta je jasné už s prvního pohledu. Hodnocení bude k řešení tak za půl roku až tu 10-20 lidí sjede sadu. Měsíc a půl po nazutí jsou to dojmy ovlivněné kde čím.
Jediné objektvní hodnocení je nazout ojet a pak se rozhodnout. Tahle jsem se dopracoval ke kombinaci E09 vzadu a BF Goodrich C+G vpředu popřípadě Michelin AC-10. Ano má to svoje omezení ale celoročně mimo hlavní dovolené nic jiného jezdit nebudu. Na dovolenou po silnici s občasným výletem mimo TKC nebo E10.
PavleGS> můžeš mi napsat huštění a zátěž, opravdu jsem si nevšim toho co popisuješ. Jediné co mi přišlo, že oproti TW-čkům je to víc padá do vnitřku. To ale spíš dělá kulatost nové oproti jetým TW, kde byly už plošky.
Milane> deformace podhuštěné gumy opravdu není vada a 1,5 je na silnici tak na babetu. Podhušťování v terénu je jiný sport a né náhodu se opravdu off gumy jaksi bezdušové nedělají ba dokonce se montují zámky aby se neprotáčela guma na ráfku a nešla čadit i duše. E10 je guma na asfalt a suchý nezpevněný povrch nic víc a nic míň. Na mokré trávě a blátě bude stát za prd naprosti stejně jako cokoli jiného s podobným poměrem velikosti a výšky špuntu.
Nečekal jsem od E10 zázrak je to normální guma za mírně lepší cenu.
4 Vlada-gsa. Vycerpavajici nazor. Presto ji nekoupim, bo ji na maly GS nedelaj.
Upravil spea - ToM dne 01.05.2010 06:55
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
vlada-gsa:Nahustil jsem ji na 2,5 a potom upustil na 1,9,tak jak jsem byl zvyklý u TKC.Ani jedna varianta nestabilitu neodstranila.Zátěž je moje maličkost,což je plus mínus metrák ( budu se muset začít víc hýbat). POdle mě je problém ve směsi.Špunty se při stlačení nadměrně deformují a to nejspíš problém s nestabilitou způsobuje.Vypadá to jako vyrobené z bláta a úbytek na vzorku po těch cca 300km tomu napovídá.
Upravil pavelgs dne 01.05.2010 17:46
vlada-gsa - bude to aj v clanku ale napisem to sem rovnako na plnu hubu - po tom co mi aj z dalsej prednej zacal kto vie kadial unikat vzduch som prezul na jazdene micheliny anakee (koli tomu aby som zistil ci je chyba v mojom kolese alebo v gume)
a hadaj co som zistil... ze tie ojazdene micheliny zrazu zazracne drzia tlak ako predtym dve sady tourance a 1 sada karoo
skoro som si rozbil motorku aj hubu koli E10 a na predne koleso ju uz v zivote nedam (zo zadkom som nemal problem)
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 01.05.2010 18:00
Tak se musím taky podělit se zkušeností s E10. Včera jsem je obul a dnes ráno chtěl vyrazit na první testovací jízdu. Když jsem otevřel garáž,nevěřil jsem svým očím-
přední kolo sedělo na ráfku a v pneumatice nezbyla ani atmosféra
Když čtu zkušenosti ostaních členů,zdá se mi,že pneu musí mít nějaký problém v dosednutí na ráfek. Já si gumy přezouvám vždy zásadně sám a to stejným způsobem. Používal jsem E09 a Tourancky, ale tohle se mi nikdy nestalo.Naopak i po dlouhé odstávce jsem na ně nemusel šáhnout. Zdá se mi to už moc "náhodných" problému s tlakem.
Po opětovném dohuštění přední a kontrole zadní pneu (zadní byla OK) jsem se s nedůvěrou opatrně pustil do prvních kilometrů. Bylo jich asi 200 a konečné dojmy jsou dost rozpačité. To že hučí jako každý špalek je mi fuk,ale zklamalo mě chování v zatáčkách. Ochota a jistota se kterou se GS noří (nořila) do zatáček je fuč a já se teď musím s motorkou v každým náklonu přetahovat. Faktem je,že se to po pár kilometrech trochu zlepšilo,ale nevím jestli jsem si spíš nezvykl.
Abych jen nekritizoval,tak v terénu splnily moje očekávání. V pátek vyrážím do Rumunska (proto jsem si vlastně pořídil nové pneu), tak jsem z toho trošku zklamaný a bojím se,že budu každé ráno absolvovat rozcvičku s pumpičkou
Raptor> dnes jsem před jízdou kontroloval tlak od nazutí utekla přední E10 z 2.2 na 1.9 zadní z 2.4 na 2 a to za cca měsíc. Nazuté v pneuservisu kam chodím pravidelně . Beru to bez emocí prostě mi hlava nebere jak může mizet vzduch neznámo kudy, bez příčiny, jen někdy a někomu.
PavelGS> může být, přeci jen DL650 a moje paní je výrazně lehčí liga a pak by se to mohlo chovat jinak když odhadnu rozdíl . tak to bude 350ku260kilo a to bude znát i na nájezdu km. (I když já váhový rodíl mezi DL a GS hravě dorovnám)
Dneska jsme ujeli cca 120km z toho 30km po polnicích úvozech a šotolinách. Na suchu nebyl problém ani při sjezdech.
problém s utíkáním vzduchu z přední pneu je v límcu,jsou tam zbytky gumy z formy,aspoň u mě ta tak bylo,nemám poškozený ráfek a anaký a tkc vždy bez problémů a dofukování
guma je to nová,myslím,že se ty zkušenosti dostávají do mitasu a snad ji trochu vylepší
špunty jsou měkké,ale aspoň motorka drží v zatáčkách
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
vlada-gsa tazko sa mi na to pozera bez emocii ked som sa koli tomu skoro vyjebal... keby sa mi to stalo v zakrute a boli tam zvodidla tak som v lepsom pripade kripel..
mam k dispozicii mailovu komunikaciu z mitasu, vedia o tomto probleme a vyskytuje sa u isteho maleho percenta pneumatik ak chcete mozem ju sem skopirovat
nemam nic proti mitasu ako takemu zadna E10 je bez problemov ale v buducnosti budem zrejme jazdit E09 ale dopredu ju uz v zivote nedam ani keby bola zadarmo
tak nevím jeden říká dobrý druhý špatný aspon se všichni dshodnou že je to guma na silnicu a ne do terénu tak proč má kurňa ty špunty
vypadá to že když pojedu na touranckách bude mi dobře a když bude sucho nebudu mít problém ani na poli a když naprší tak tam nepojedu jako většina na špuntech kurňa lidi proto si ty špunty nekupujete né .
každopádně všem dík za to co jste dosud vyzjistily aspon vím že je tam něco špatně a budu muset na toto zakazníka upozornit .
Vlada-gsa
Milane> deformace podhuštěné gumy opravdu není vada a 1,5 je na silnici tak na babetu. Podhušťování v terénu je jiný sport a né náhodu se opravdu off gumy jaksi bezdušové nedělají ba dokonce se montují zámky aby se neprotáčela guma na ráfku a nešla čadit i duše. E10 je guma na asfalt a suchý nezpevněný povrch nic víc a nic míň. Na mokré trávě a blátě bude stát za prd naprosti stejně jako cokoli jiného s podobným poměrem velikosti a výšky špuntu.
jak vypadá jak se montuje offroad guma asi vím jak vypadá špalek držící na kros pneu taky . chceš dál říct že pokud chceš mit 10tky na 1,5 tak si dej dušu co je to za blbost jiné pneu drží na 1,5 i bez duše .
nějak mě uniká co se obhajuje
že by silniční špalek vhodný i do lehkého suchého terénu . pak nemám argumentů
takhle ja si zajezdím na BW502 a ted na touranckách víc zatím nepotřebuju jelikoš je u mě většina po asfaltu tak si radši brousím stupačky než špunty
[img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Upravil milan dne 02.05.2010 14:20
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Ted jsem byl na takove akcicce, ja tam teda mam dost krosove gumy, ale jel jsem se skupinou kde byly treba V-Stromy na E10 a v terenu, daly v pohode i vyjezdy, bylo sice sucho, ale myslim ze ta guma je zruba urcena na teren co by tyhle motorky mely zvladat
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz