jetam napsal:
tak jenom doplním , že sem nakonec vrátil ty RD moto padáky (viz předchozí stránka) a koupil SW motech ... do terénu se zatím moc nechystám
jetam napsal:
tak jenom doplním , že sem nakonec vrátil ty RD moto padáky (viz předchozí stránka) a koupil SW motech ... do terénu se zatím moc nechystám
Můžu se zeptat na důvod vrácení. Taky jsem o nich přemýšlel, ale zajímal by mě důvod. Jestli jsou špatné nebo jestli jen nevyhovují?
To Dovi: Děkuji. Vyčerpávající odpověď dokonce s ilustrací .
Plastové BMW kryty mám. Vypadá to, že volba padne na Wunder. Designově mi přirostly k srdci nejvíc. Otázka trochu mimo mísu. Pokud nemám vyloženě off-road ambice je nutné pořizovat dorazy řízení? Resp. víte o někom, kdo je neměl a teď toho lituje z důvodu poškození motocyklu?
fnemcu napsal:
To Dovi: Děkuji. Vyčerpávající odpověď dokonce s ilustrací .
Plastové BMW kryty mám. Vypadá to, že volba padne na Wunder. Designově mi přirostly k srdci nejvíc. Otázka trochu mimo mísu. Pokud nemám vyloženě off-road ambice je nutné pořizovat dorazy řízení? Resp. víte o někom, kdo je neměl a teď toho lituje z důvodu poškození motocyklu?
Ahoj,
rádo se stalo...
Nerad bych byl za vlezlého všeználka, ale jestli teda ještě můžu něco málo k tématu a pak i k Tvému dalšímu dotazu...
Ty plastové kryty ventilových vík, jak píšeš, že je taky máš, tak ty v kombinaci s padacími rámy udělají úplně stejnou (myšleno stejně dobrou) práci jako plechové kryty od TT (nebo samodomo výroba) - akorát že nejsou tak nápadné, ale to beru spíš jako výhodu.
Co se dorazů řízení týče, já taky nejezdím mimo silnice, a vyloženě do terénu už vůbec ne (důvody jsou osobní a asi netřeba to rozebírat). A na báwu dorazy řízení (zatím ještě) namontovány nemám. A protože jsem ještě neměl s R 1100 GS žádný pád (v mládí s fechtem apod. jsem si to naopak několikrát úspěšně vyzkoušel a bylo mi to jistě pro další bezpečné ježdění v jedné stopě k užitku), tak nemohu sloužit negativní zkušeností při havárce bez dorazů.
Kdybych ale časem případně sehnal z druhé ruky dorazy za rozumnou cenu, koupil bych je a dal bych je tam. Ale vzhledem k totální absenci off-roadového ježdění a mého velmi defenzivního způsobu jízdy po silnici (mám se rád a mám velkou rodinu, opět asi netřeba rozvádět) ty dorazy u sebe opravdu nevidím jako nějaký must have vehement...
Naproti tomu na výztuze převodovky jsem u R 1100 GS nešetřil, protože to je žádoucí vylepšení a investice na věčné časy - ta přesně a kvalitně vyrobená touratechácká výztuha to hodně zpevní v oblasti úchytu zadního (polo)rámu a blok převodovky pak netrpí na únavově-pevnostní lom při větším dynamickém zatížení (jízda v plném obsazení a/nebo s bagáží, v terénu nebo i po našich čs tankodromech zvaných silnice 1. třídy)
Ale jestli se nepletu, Ty máš R 1150 GS, a u ní je blok převodovky "vyztužen" už přímo výrobcem, takže tato starost Ti odpadá. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Ehm, ty plastovy kryty vík urcite neudelaj stejnou sluzbu jako ty od TT, vlastni zkusenost,staci jeden pad a jsou na vyhozeni. To jen tak na upresneni
Aktualne 1250 GSA HP
fnemcu napsal:
Všem děkuji za reakce. Ale moudrý z toho nejsem
To Dovi: nehrozí u padáku Wunder. poškození ventil. vík? Bez té trubky podél mi to přijde jako zranitelné místo...
To Buget: Nekopeš se u padáku H@B do holení nebo nepřekáží nějak?
Díky
Nekopu se, jsem tedy dost vysokej takže nemám žádný problém.
Když jsem vybíral padáky tak jsem se rozhodl pro H@B protože jsem si všiml že když jsem blbnul na polní cestě v blátě a položil jsem to tak byla od bláta spodní hrana válce s tím umělým chráničem. Tak jsem si položil otázku co se asi stane na asfaltu kdy to např v zatáčce ujede. Jasně ten kdo má kryt např. od TT tak se to bude po něm šoupat. Přijde mi že některé ty nabízené padáky mají trubky jen v předu před válcem ale při pádu na zem toho moc neochrání. Tady když to spadne na bok tak první to jde na ochraný rám. Nevím jaký mají význam padáky které mají tu trubku vedenou po horní hraně válce, přijde mi to k ničemu.
Ale je to můj osobní názor.
fnemcu napsal:
Ale v kombinaci s padákama k něčemu budou, ne? Minimálně tam nebudou na škodu, dokud neseženu něco jiného
Ale to vis,ze jo. Ale jak rikam ochranili dobre,ale bohuzel vzdy jen jednou a pak byly na vyhozeni,takze pokud nebudes padat,muzou ti vydrzet i dlouho
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Ehm, ty plastovy kryty vík urcite neudelaj stejnou sluzbu jako ty od TT, vlastni zkusenost,staci jeden pad a jsou na vyhozeni. To jen tak na upresneni
Ehm :-) promiň, ale toto nikdo netvrdil a není proto potřeba ani žádné to nevyřčené tvrzení vyvracet...
Psal jsem totiž něco úplně jiného:
Ty plastové kryty ventilových vík, jak píšeš, že je taky máš, tak ty v kombinaci s padacími rámy udělají úplně stejnou (myšleno stejně dobrou) práci jako plechové kryty od TT (nebo samodomo výroba) - akorát že nejsou tak nápadné, ale to beru spíš jako výhodu.
Důležité je to v kombinaci s padacími rámy...
Čili kdybych řešil¨boxera osazeného jenom (pouze) samotnými kryty vík (bez poadacích rámů), tak bych spolu s Tebou dal přednost duralovo-ocelovým krytům od TT.
Ale protože už kolega fnemcu má orig. BMW plastové kryty ventilových vík, tak je (alespoň podle mne) mj. i z finančního hlediska zbytečné dokupovat TT kryty, když má zároveň v úmyslu ještě dovybavovat boxera kvalitními padacími rámy.
P.S.
A protože fnemcu, jak už psal, nemá ambice jezdit off-road, tak opakovaných pádů na silnici se ve svém vlastním zájmu jistě vyvaruje - to vzhledem k rychlosti jízdy (a tudíž i rychlosti při pádu) a hlavně vhledem k ostatnímu silnému provozu na silnici vždycky dneska smrdí krchovem.
Jeden pořádný těžký pád na silnici vedoucí k ohoblování plastového krytu ventilového víka člověka s průměrně vyvinutým pudem sebezáchovy vyučí tak, že k dalšímu už asi nedojde.
To Buget: trubku nad horní hranou také moc nechápu. Ale jak jsi psal o tom bahně a špinavém válci. Je to podle mě způsobeni tím, že se rám do měkkého podloží trochu propadne a pak se může ušpinit i válec. Při položení na silnici by k tomu dojít nemuselo. Snad
Dovi: Zkoušet čím léčit silniční lišej tohle léto v plánu nemám a podle toho i jezdím
Xavier: Tak doufám, že mi ty plasťáky vydrží co nejdéle. Už kvůli ceně
Me se taky pri vybirani dost libi ty HepcoBeckery, ale kde je u nas v CR koupit?? Teda aby to nestalo 6-7tis...Jestli to nevyjde lip koupit tady http://www.motobi...amp;model=
vojta napsal:
Me se taky pri vybirani dost libi ty HepcoBeckery, ale kde je u nas v CR koupit?? Teda aby to nestalo 6-7tis...Jestli to nevyjde lip koupit tady http://www.motobi...amp;model=
Já jsem HB padáky kupoval tadyhttp://www.motocy...slusenstvičerné 5805Kč. stříbrné 6255Kč. chrom 6255Kč. . Levnější jsem nenašel a lepší taky ne.
Dikec, z teho jejich ceniku to ted vychazi na 5400 (180eur x 30). Jinak spokojenost? Nekde jsem cetl, ze se dost lisi kvalita kus od kusu a ze to nekterym drhne o nadrz a telelevr...
mozno trocha odveci ale vie niekto ci je rozdiel medzi sw motech padakmi a original adventure? myslim vo funkcnosti. mam obycajnu 1150gs a sw motech ale akosi sa mi to nezda ze to nieco vydrzi v pripade vecsieho padu- co som zatial neskusal nastastie. original adveture sa mi zdaju krajsie a aj funkcnejsie lebo maju na spodu 2 vystuhy a nie len jednu. otazka ze ci sa oplati to menit alebo potom hladat nazoaj nieco ako HB co uz urcite valce ochrani.
vdaka za info
jednak vidím u origo výstuhy dál pod motor, výstuhu mezi jednotlivými stranami pod svody a další rozdíl vidím v uchycení mezi motor a šusplech. to má sw pod šusplechem. čili pokud bych nekoukal na cenu (nevím ji, ale čekám ji u origo vyšší), tak bych určite vybral origo..
jinak k těm krytům ventilových vík, u těch plastových stačí aby párkrát chybělo pár centimetrů pod nohou na místě a jdou do kopru. tohle ty TT poberou.
Upravil JirkaVorel dne 03.05.2011 07:52
R1100GS
SW motech ma hlavne to blby uchyceni pod susplechem. Pri prejezdu nejakyho sutru se to tam muze zarazit. Orig. ale taky nejsou dokonaly. Jeste jsem nevidel na 1150 ten valec urazenej,podle mne staci kryty od TT. Celkem se mi libej jeste od wunderlichu,naraz zepredu by meli pobrat a v kombinaci s kryty TT by mela byt ochrana dostatecna. Pri vymene oleje se nemusi sundavat a neni to klec na motor jako HB a podobny.
Aktualne 1250 GSA HP
Jak to tady tak procitam a hodne k tomu pomohli i nazory TomaseTT, tak asi zacnu u tech ventilovych krytu a casem nejaky padak, hodne se mi libi ty HB, DoDo uz je pry nedela, ty se mi libily taky hodne a TT a wunderlich jsou hodne podobne, ale jinde s cenou...nevim, ale mam stale pocit, ze kdyz tam budou ty kryty tak jsou valce dost zranitelne, mozna mi to vyvratite, ale zatim v to nemam moc duveru..