Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 15 z 21:   1  ...  12    13    14    15    16    17    18  ...  21  
 
Padací rámy - padáky
jetam
#281 
Přidané 01.03.2011 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 172
Registrace: 03.06.10
tak jenom doplním , že sem nakonec vrátil ty RD moto padáky (viz předchozí stránka) a koupil SW motech ... do terénu se zatím moc nechystám Smile
 
http://www.zamky-retezy.cz/
VasekPraha
#282 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 13:10
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
jetam napsal:
tak jenom doplním , že sem nakonec vrátil ty RD moto padáky (viz předchozí stránka) a koupil SW motech ... do terénu se zatím moc nechystám Smile


thumbs up
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
Ksadis
#283 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 21.05.10
jetam napsal:
tak jenom doplním , že sem nakonec vrátil ty RD moto padáky (viz předchozí stránka) a koupil SW motech ... do terénu se zatím moc nechystám Smile


Můžu se zeptat na důvod vrácení. Taky jsem o nich přemýšlel, ale zajímal by mě důvod. Jestli jsou špatné nebo jestli jen nevyhovují?
 
fnemcu
#284 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 15:57

Příspěvků: 45
Registrace: 08.06.10
To Dovi: Děkuji. Vyčerpávající odpověď dokonce s ilustrací clap.
Plastové BMW kryty mám. Vypadá to, že volba padne na Wunder. Designově mi přirostly k srdci nejvíc. Otázka trochu mimo mísu. Pokud nemám vyloženě off-road ambice je nutné pořizovat dorazy řízení? Resp. víte o někom, kdo je neměl a teď toho lituje z důvodu poškození motocyklu?
 
Dovi
#285 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 17:29
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
fnemcu napsal:
To Dovi: Děkuji. Vyčerpávající odpověď dokonce s ilustrací clap.
Plastové BMW kryty mám. Vypadá to, že volba padne na Wunder. Designově mi přirostly k srdci nejvíc. Otázka trochu mimo mísu. Pokud nemám vyloženě off-road ambice je nutné pořizovat dorazy řízení? Resp. víte o někom, kdo je neměl a teď toho lituje z důvodu poškození motocyklu?


Ahoj,

rádo se stalo... Smile

Nerad bych byl za vlezlého všeználka, ale jestli teda ještě můžu něco málo k tématu a pak i k Tvému dalšímu dotazu...

Ty plastové kryty ventilových vík, jak píšeš, že je taky máš, tak ty v kombinaci s padacími rámy udělají úplně stejnou (myšleno stejně dobrou) práci jako plechové kryty od TT (nebo samodomo výroba) - akorát že nejsou tak nápadné, ale to beru spíš jako výhodu.

Co se dorazů řízení týče, já taky nejezdím mimo silnice, a vyloženě do terénu už vůbec ne (důvody jsou osobní a asi netřeba to rozebírat). A na báwu dorazy řízení (zatím ještě) namontovány nemám. A protože jsem ještě neměl s R 1100 GS žádný pád (v mládí s fechtem apod. jsem si to naopak několikrát úspěšně vyzkoušel a bylo mi to jistě pro další bezpečné ježdění v jedné stopě k užitku), tak nemohu sloužit negativní zkušeností při havárce bez dorazů.
Kdybych ale časem případně sehnal z druhé ruky dorazy za rozumnou cenu, koupil bych je a dal bych je tam. Ale vzhledem k totální absenci off-roadového ježdění a mého velmi defenzivního způsobu jízdy po silnici (mám se rád a mám velkou rodinu, opět asi netřeba rozvádět) ty dorazy u sebe opravdu nevidím jako nějaký must have vehement...

Naproti tomu na výztuze převodovky jsem u R 1100 GS nešetřil, protože to je žádoucí vylepšení a investice na věčné časy - ta přesně a kvalitně vyrobená touratechácká výztuha to hodně zpevní v oblasti úchytu zadního (polo)rámu a blok převodovky pak netrpí na únavově-pevnostní lom při větším dynamickém zatížení (jízda v plném obsazení a/nebo s bagáží, v terénu nebo i po našich čs tankodromech zvaných silnice 1. třídy)
Ale jestli se nepletu, Ty máš R 1150 GS, a u ní je blok převodovky "vyztužen" už přímo výrobcem, takže tato starost Ti odpadá.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
xavier
#286 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 17:36
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Ehm, ty plastovy kryty vík urcite neudelaj stejnou sluzbu jako ty od TT, vlastni zkusenost,staci jeden pad a jsou na vyhozeni. To jen tak na upresneni Smile
Aktualne 1250 GSA HP
 
fnemcu
#287 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 17:44

Příspěvků: 45
Registrace: 08.06.10
Ale v kombinaci s padákama k něčemu budou, ne? hmm! Minimálně tam nebudou na škodu, dokud neseženu něco jinéhoSmile
 
Buget
#288 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 18:09

Příspěvků: 49
Registrace: 11.11.10
fnemcu napsal:
Všem děkuji za reakce. Ale moudrý z toho nejsem Grin
To Dovi: nehrozí u padáku Wunder. poškození ventil. vík? Bez té trubky podél mi to přijde jako zranitelné místo...
To Buget: Nekopeš se u padáku H@B do holení nebo nepřekáží nějak?
Díky flower


Nekopu se, jsem tedy dost vysokej takže nemám žádný problém.
Když jsem vybíral padáky tak jsem se rozhodl pro H@B protože jsem si všiml že když jsem blbnul na polní cestě v blátě a položil jsem to tak byla od bláta spodní hrana válce s tím umělým chráničem. Tak jsem si položil otázku co se asi stane na asfaltu kdy to např v zatáčce ujede. Jasně ten kdo má kryt např. od TT tak se to bude po něm šoupat. Přijde mi že některé ty nabízené padáky mají trubky jen v předu před válcem ale při pádu na zem toho moc neochrání. Tady když to spadne na bok tak první to jde na ochraný rám. Nevím jaký mají význam padáky které mají tu trubku vedenou po horní hraně válce, přijde mi to k ničemu.
Ale je to můj osobní názor.
 
Buget
#289 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 18:12

Příspěvků: 49
Registrace: 11.11.10
Např tento padák si myslím že odvede díky konstrukci dost práce.
http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/621

Nevím jak jsou kontrétně tyto na tom s kvalitou materiálu, je tu někdo kdo má podobné konstrukce a už to na tvrdo vyzkoušel co to snese?
 
xavier
#290 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 18:13
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
fnemcu napsal:
Ale v kombinaci s padákama k něčemu budou, ne? hmm! Minimálně tam nebudou na škodu, dokud neseženu něco jinéhoSmile


Ale to vis,ze jo. Ale jak rikam ochranili dobre,ale bohuzel vzdy jen jednou a pak byly na vyhozeni,takze pokud nebudes padat,muzou ti vydrzet i dlouhoSmile
Aktualne 1250 GSA HP
 
Dovi
#291 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 18:21
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
xavier napsal:
Ehm, ty plastovy kryty vík urcite neudelaj stejnou sluzbu jako ty od TT, vlastni zkusenost,staci jeden pad a jsou na vyhozeni. To jen tak na upresneni Smile




Ehm :-) promiň, ale toto nikdo netvrdil a není proto potřeba ani žádné to nevyřčené tvrzení vyvracet...

Psal jsem totiž něco úplně jiného:

Ty plastové kryty ventilových vík, jak píšeš, že je taky máš, tak ty v kombinaci s padacími rámy udělají úplně stejnou (myšleno stejně dobrou) práci jako plechové kryty od TT (nebo samodomo výroba) - akorát že nejsou tak nápadné, ale to beru spíš jako výhodu.

Důležité je to v kombinaci s padacími rámy...

Čili kdybych řešil¨boxera osazeného jenom (pouze) samotnými kryty vík (bez poadacích rámů), tak bych spolu s Tebou dal přednost duralovo-ocelovým krytům od TT.
Ale protože už kolega fnemcu má orig. BMW plastové kryty ventilových vík, tak je (alespoň podle mne) mj. i z finančního hlediska zbytečné dokupovat TT kryty, když má zároveň v úmyslu ještě dovybavovat boxera kvalitními padacími rámy.

 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Dovi
#292 
Padací rámy - padáky
Přidané 01.03.2011 18:29
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
P.S.
A protože fnemcu, jak už psal, nemá ambice jezdit off-road, tak opakovaných pádů na silnici se ve svém vlastním zájmu jistě vyvaruje - to vzhledem k rychlosti jízdy (a tudíž i rychlosti při pádu) a hlavně vhledem k ostatnímu silnému provozu na silnici vždycky dneska smrdí krchovem.

Jeden pořádný těžký pád na silnici vedoucí k ohoblování plastového krytu ventilového víka člověka s průměrně vyvinutým pudem sebezáchovy vyučí tak, že k dalšímu už asi nedojde.
 
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
fnemcu
#293 
Padací rámy - padáky
Přidané 02.03.2011 09:39

Příspěvků: 45
Registrace: 08.06.10
To Buget: trubku nad horní hranou také moc nechápu. Ale jak jsi psal o tom bahně a špinavém válci. Je to podle mě způsobeni tím, že se rám do měkkého podloží trochu propadne a pak se může ušpinit i válec. Při položení na silnici by k tomu dojít nemuselo. Snad Smile
Dovi: Zkoušet čím léčit silniční lišej tohle léto v plánu nemám a podle toho i jezdím Smile
Xavier: Tak doufám, že mi ty plasťáky vydrží co nejdéle. Už kvůli ceně Grin
 
vojta
#294 
Padací rámy - padáky
Přidané 02.05.2011 12:41
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
Me se taky pri vybirani dost libi ty HepcoBeckery, ale kde je u nas v CR koupit?? Teda aby to nestalo 6-7tis...Jestli to nevyjde lip koupit tady http://www.motobi...amp;model=
 
www.nomadist.cz
jt
#295 
Padací rámy - padáky
Přidané 02.05.2011 18:49
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
vojta napsal:
Me se taky pri vybirani dost libi ty HepcoBeckery, ale kde je u nas v CR koupit?? Teda aby to nestalo 6-7tis...Jestli to nevyjde lip koupit tady http://www.motobi...amp;model=

Já jsem HB padáky kupoval tadyhttp://www.motocy...slusenstvičerné 5805Kč. stříbrné 6255Kč. chrom 6255Kč. . Levnější jsem nenašel a lepší taky ne.thumbs up
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
vojta
#296 
Padací rámy - padáky
Přidané 02.05.2011 19:27
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
Dikec, z teho jejich ceniku to ted vychazi na 5400 (180eur x 30). Jinak spokojenost? Nekde jsem cetl, ze se dost lisi kvalita kus od kusu a ze to nekterym drhne o nadrz a telelevr...
 
www.nomadist.cz
xNOKIAx
#297 
Padací rámy - padáky
Přidané 03.05.2011 00:46
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
mozno trocha odveci ale vie niekto ci je rozdiel medzi sw motech padakmi a original adventure? myslim vo funkcnosti. mam obycajnu 1150gs a sw motech ale akosi sa mi to nezda ze to nieco vydrzi v pripade vecsieho padu- co som zatial neskusal nastastie. original adveture sa mi zdaju krajsie a aj funkcnejsie lebo maju na spodu 2 vystuhy a nie len jednu. otazka ze ci sa oplati to menit alebo potom hladat nazoaj nieco ako HB co uz urcite valce ochrani.
vdaka za info
www.motorbikestoday.com/gallery/images/BMW-R1150-GS.jpg
i.ebayimg.com/12/!CEL)vEw!2k~$(KGrHqEOKiUE0jQGnNDjBNRGWpm-g!~~_12.JPG
 
JirkaVorel
#298 
Padací rámy - padáky
Přidané 03.05.2011 07:35
Avatar člena


Příspěvků: 167
Registrace: 29.01.09
jednak vidím u origo výstuhy dál pod motor, výstuhu mezi jednotlivými stranami pod svody a další rozdíl vidím v uchycení mezi motor a šusplech. to má sw pod šusplechem. čili pokud bych nekoukal na cenu (nevím ji, ale čekám ji u origo vyšší), tak bych určite vybral origo..

jinak k těm krytům ventilových vík, u těch plastových stačí aby párkrát chybělo pár centimetrů pod nohou na místě a jdou do kopru. tohle ty TT poberou.
Upravil JirkaVorel dne 03.05.2011 07:52
R1100GS
 
xavier
#299 
Padací rámy - padáky
Přidané 03.05.2011 08:22
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
SW motech ma hlavne to blby uchyceni pod susplechem. Pri prejezdu nejakyho sutru se to tam muze zarazit. Orig. ale taky nejsou dokonaly. Jeste jsem nevidel na 1150 ten valec urazenej,podle mne staci kryty od TT. Celkem se mi libej jeste od wunderlichu,naraz zepredu by meli pobrat a v kombinaci s kryty TT by mela byt ochrana dostatecna. Pri vymene oleje se nemusi sundavat a neni to klec na motor jako HB a podobny.
Aktualne 1250 GSA HP
 
vojta
#300 
Padací rámy - padáky
Přidané 03.05.2011 08:50
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
Jak to tady tak procitam a hodne k tomu pomohli i nazory TomaseTT, tak asi zacnu u tech ventilovych krytu a casem nejaky padak, hodne se mi libi ty HB, DoDo uz je pry nedela, ty se mi libily taky hodne a TT a wunderlich jsou hodne podobne, ale jinde s cenou...nevim, ale mam stale pocit, ze kdyz tam budou ty kryty tak jsou valce dost zranitelne, mozna mi to vyvratite, ale zatim v to nemam moc duveru..
 
www.nomadist.cz
Strana 15 z 21:   1  ...  12    13    14    15    16    17    18  ...  21  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI