VojtechPolicky napsal:
Zakulacená je proto, že je nová.... časem se sjede a bude hranatější. Ale pokud bude i jiná směs, proč ne
to si nemyslím, aspoň E-09 ve 150 není tak kulatá... možná je to tím, že je nazuta na užším ráfku?
JO, taky mě to napadlo, ale ten rozměr na fotce je 140. A možná to bude i tím ráfkem. Podobně mi to vypadalo, když jsem obouval svoji 150 a byla trochu - rozleželá jak na ní ležely ostatní pneu, a pár km trvalo než splaskla.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Pokud dobře čtu,tak rozšířili střed o 15mm,tak to je asi jasný,že je potom pneu kulatější,když je širší běhoun "nacpanej" do stejně širokýho ráfku,ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Saturnin napsal:
Na cenduru jsem narazil na odkaz z testování E-09 Rally, vypadá to zajímanou modifikaci. Pneu má mít měkči směs a příde mi taková zakulacenejší. Nemá někdo bližší informace (Joe) o týhle gumě? Nebude se dělat v rozměru pro GS?
Mám ji doma a je v 140/18. Konstrukce je mnohem lehčí než klasika. Je to postavené na závody typu Dakar. Vyvíjena pro Štefana. Kdyby někdo chtěl vyzkoušet, tak za 1200,- je u mne. Vypadá zajímavě. Už jsem ji v jednom provedení poskytnul
Upravil joe dne 07.04.2015 21:53
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Saturnin napsal:
Na cenduru jsem narazil na odkaz z testování E-09 Rally, vypadá to zajímanou modifikaci. Pneu má mít měkči směs a příde mi taková zakulacenejší. Nemá někdo bližší informace (Joe) o týhle gumě? Nebude se dělat v rozměru pro GS?
Mám ji doma a je v 140/18. Konstrukce je mnohem lehčí než klasika. Je to postavené na závody typu Dakar. Vyvíjena pro Štefana. Kdyby někdo chtěl vyzkoušet, tak za 1200,- je u mne. Vypadá zajímavě. Už jsem ji v jednom provedení poskytnul
Ahoj OK, já jí tedy prubnu, esi se bavíme o 140/80R18 , .. PM
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Saturnin napsal:
Na cenduru jsem narazil na odkaz z testování E-09 Rally, vypadá to zajímanou modifikaci. Pneu má mít měkči směs a příde mi taková zakulacenejší. Nemá někdo bližší informace (Joe) o týhle gumě? Nebude se dělat v rozměru pro GS?
Mám ji doma a je v 140/18. Konstrukce je mnohem lehčí než klasika. Je to postavené na závody typu Dakar. Vyvíjena pro Štefana. Kdyby někdo chtěl vyzkoušet, tak za 1200,- je u mne. Vypadá zajímavě. Už jsem ji v jednom provedení poskytnul
Ahoj OK, já jí tedy prubnu, esi se bavíme o 140/80R18 , .. PM
Jo 140/80/18
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mě by spíš zajímalo, jak to je s pneumatikama třeba na STK nebo po havárii, když na motorce mám pneu s nižším rychlostním a indexem nosnosti, než je v TP. Mám mít obuto dle TP gumy 69 H, což je nosnost 325 kg a rychlost 210 km/h a u MITASU to mají tuším jen E-08, jinak všecky pneumatiky této firmy jsou pod těmato hodnotama...
Upravil Potok dne 07.04.2015 22:41
Potok napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak to je s pneumatikama třeba na STK nebo po havárii, když na motorce mám pneu s nižším rychlostním a indexem nosnosti, než je v TP. Mám mít obuto dle TP gumy 69 H, což je nosnost 325 kg a rychlost 210 km/h a u MITASU to mají tuším jen E-08, jinak všecky pneumatiky této firmy jsou pod těmato hodnotama...
Rychlostní index se řeší tak, že do zorného pole řidiče si nalepíš cedulku třeba max.160 km /h. Řeší to tak i velcí výrobci motorek když na přání zákazníka obouvají na "špuntové pneu". BMW na TKC 80 ty mají Q-160 a vesele se s nimi prodávají v prvovýrobě
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Potok napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak to je s pneumatikama třeba na STK nebo po havárii, když na motorce mám pneu s nižším rychlostním a indexem nosnosti, než je v TP. Mám mít obuto dle TP gumy 69 H, což je nosnost 325 kg a rychlost 210 km/h a u MITASU to mají tuším jen E-08, jinak všecky pneumatiky této firmy jsou pod těmato hodnotama...
Hmotnostní index bys (si myslím) neukecal.
Rychlostní se obchází označením gum M+S a ty nemusí splňovat max rychlostní index. Pak je cedulka s omezením rychlosti určitou úlitbou.
Pozor - neplatí to pro Itálii, tam mají striktně zakázáno použití pneu s nižším rychlostním indexem v letním období, ale loni jsme jí projeli tam i zpět a nikdo se o nás (a ani o pneu) nezajímal, přestože jsme párkrát byli blízko policie a špunty evidentně index splňovat nemohou.
Takže když mam na gume M+S tak nemusim lepit cedulku? Jinak ja si hmotnost nechal zapsat do velkyho TP pro jistou
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Potok napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak to je s pneumatikama třeba na STK nebo po havárii, když na motorce mám pneu s nižším rychlostním a indexem nosnosti, než je v TP. Mám mít obuto dle TP gumy 69 H, což je nosnost 325 kg a rychlost 210 km/h a u MITASU to mají tuším jen E-08, jinak všecky pneumatiky této firmy jsou pod těmato hodnotama...
to by mě opravdu zajímalo, jak se toto na STK bude kontrolovat , v červenci tam jedu a už to vidím...svítí to, brzdí to, pneu mají řádný vzorek, VIN souhlasí a na dotaz přídavných světel odpovídám...jsou samostatně vyp/zap, a jejich důvod je aby jsem byl vidět já, neboť dělám max, pro bezpečnost provozu v době, kdy není motorka tolik vidět, protože musí svítit vše co jezdí i v létě. ...STK..o.k. protokol, nálepka a čau
všude dobře.....doma GSA
No nikdo te pokutovat nemuze v pripade kontroly, jelikoz v malem TP nemas prece zapsany gumy takze nemaj jak zjistit co tam mas mit spravne obuto.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No jo, ale spoléhej na to. Někdy na STK můžeš narazit na pedanta a bude malér, stejně tak když se něco stane na silnici, pojišťovna bude hledat chlupy, aby nemusela plnit v plné výši a toto jistě použije ráda s chutí, že máš obuto něco co není v TP. Siláků už jsem viděl plakat...
No ono ti Italové prý mají tabulky, jaké mají být pneu -> odkaz
A v dnešní době mají i naši policajti online přístup do databází nebo si mohou zavolat...
Upravil Suky dne 08.04.2015 12:43
Saturnin napsal:
Na cenduru jsem narazil na odkaz z testování E-09 Rally, vypadá to zajímanou modifikaci. Pneu má mít měkči směs a příde mi taková zakulacenejší. Nemá někdo bližší informace (Joe) o týhle gumě? Nebude se dělat v rozměru pro GS?
Mám ji doma a je v 140/18. Konstrukce je mnohem lehčí než klasika. Je to postavené na závody typu Dakar. Vyvíjena pro Štefana. Kdyby někdo chtěl vyzkoušet, tak za 1200,- je u mne. Vypadá zajímavě. Už jsem ji v jednom provedení poskytnul
Ahoj OK, já jí tedy prubnu, esi se bavíme o 140/80R18 , .. PM
Jo 140/80/18
To by me taky zajimalo!
Upravil morabo dne 08.04.2015 13:20
Maiali nel Fango!
Saturnin napsal:
Na cenduru jsem narazil na odkaz z testování E-09 Rally, vypadá to zajímanou modifikaci. Pneu má mít měkči směs a příde mi taková zakulacenejší. Nemá někdo bližší informace (Joe) o týhle gumě? Nebude se dělat v rozměru pro GS?
Mám ji doma a je v 140/18. Konstrukce je mnohem lehčí než klasika. Je to postavené na závody typu Dakar. Vyvíjena pro Štefana. Kdyby někdo chtěl vyzkoušet, tak za 1200,- je u mne. Vypadá zajímavě. Už jsem ji v jednom provedení poskytnul
Ahoj OK, já jí tedy prubnu, esi se bavíme o 140/80R18 , .. PM
Jo 140/80/18
To by me taky zajimalo!
Pokud chceš, tak bude ještě jedna
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
ááá, už je doma holka jedna gumová. To jsem na ní tedy pěkně zvědav, jak se předvede. Stejně jako jestli bude znovu k sehnání, když budu třeba spokojenej. Vzorek má na středu 12,x mm. Teď jezdím Pirelli MT21 Rallycross, takže laťka pro srovnání je nastavená celkem vysoko.
Wer später bremst, fährt länger schnell.