zetor napsal:
No jo...on ten Dubrovník klame ....tak ten vynecháme......tak řekněme,že druhá destinace bude Šibenik....
Takto vemte do Zadaru na trajekt a ostrovy.Dá se odtud doplout i na Kornati,to je národní park.Jinak na Pašmanu mám v tu dobu kámoše s lodí.
byl jsem rychlejší ale těší mě,že jsem se shodl s odborníkem.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já bych to vzal na ty Alpy a tam zustal,koupat se tam dá taky,krásně si tam zajezdíš.Pěkný jsou taky Julský Alpy ve Slovinsku a budete ušetřený přímořskýho stresu.Na motorce do Chorvatska se dá jet na konci května,pak to stojí za ****.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Hlavně si nekupuj vino v tržnici nebo u silnice,je to samej ocet.Nato jaký tam maj podmínky na pěstování to dokážou pěkně zkur-vit.Poznámto a to nejsem vinař.Rybu ti udělaj dobrou jenom někde a za ty prachy si ji radši kup v trhu a udělej sám.
Rodiče minulej rok přivezli 3 flašky nějakejch jejich "likérů" a byla to jen obarvená zašpuntovaná a zavoskovaná voda..... jsou to pěkný vykukove.....což žrádlo je to poslední co řešim....vždycky jsem se tam dobře a zalevno najedl....já pořád nevim kde se na tý druhý štaci ubytovat.....někde Zadar-Split-Makarská
Upravil zetor dne 23.06.2011 21:19
Doporučuju někde u Zadaru,tam je i pěkný nábřeží.Jsou tam ty píštaly,co hrajou podle příboje.To se nechá poslouchaz i hodinu.Ubytování si sežente mimo město,bud v kempu nebo nějaký vesnici.Na divoko je to na hov-no.Po tom jdou,protože jim utikaj prachy.Jsou hrozně hledový.Bacha na policajty měřej skoro v každý pr-deli těma pistolovejma radarama a turisti jsou pro ně zlatej důl.
zetor napsal:
Rodiče minulej rok přivezli 3 flašky nějakejch jejich "likérů" a byla to jen obarvená zašpuntovaná a zavoskovaná voda..... jsou to pěkný vykukove.....což žrádlo je to poslední co řešim....vždycky jsem se tam dobře a zalevno najedl....já pořád nevim kde se na tý druhý štaci ubytovat.....někde Zadar-Split-Makarská