Tak to pak jo.. A ještě jedna otázečka..když koukám na ty parádní zpomalené záběry tak si říkám jak je na tom tvoje motorka s životností dílů jako je kardan, převodovka.. atd? Určitě dostávají pořádně zabrat..
per aspera ad astra
Milan urval kardan 2x, takže právě odpo jsme se dohodli že rozebereme můj a podíváme se v jakém stavu je ta guma..
Jinak spojku jsem měnil někdy v roce 2010 za keramickou, ráfky co dva roky - minimálně přední. Převodovka - nevím že by s nima byl na 1150 nějaký problém ale mě jí měnili ještě v záruce protože vypadávala dvojka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Super způsob testování - natáčení motorky, na druhém záběru je krásně vidět, jak zadní tlumič po přejetí druhé díry neudrží kolo na zemi a to ztratí kontakt s povrchem...
Je vidět, že berete přestavbu zodpovědně a dotahujete všechno do konce. Není to jednoduché a nasazením vidlí to nekončí, ale začíná. At´ se dílo daří!!!
sumavahonzi: no jo, ono člověk má třeba pocit že je to OK ale kamera odhalí víc. U kolegy odhalila třeba výkmity kokpitu, které během jízdy vůbec nevnímá. Každopádně včera jsme ladili přední vidle, zadek se dneska komplet mění tak to nebylo tak kritický. Nicméně problém je v tom, že předek mám třeba 310mm a vzadu holt jen 220, takže to není moc vyvážený.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jasný, 1150 prostě není Heavy hard enduro a má svoje limity, myslím, že ve Vašem případě už jste téměř na dorazu...
tomu zadku by možná pomohlo odlehčit neodpruženou hmotu, aby měl tlumič méně práce - třeba naimplantovat kyvku s lehkým kolem a řetězem místo té kovadliny(kardanu) a kdyby byla delší, prodloužil by se i zdvih..
... to byl samozřejmě šprým
Upravil sumavahonzi dne 16.09.2015 14:24
DM3555: Ideální je zastavit se a prodiskutovat to. Všechno záleží na tom, jak (ne)výhodně se podaří sehnat vidle atd. Ostatní je jasné ale tohle zásadně ovlivňuje cenu a většinou když se na to chvátá, tak nikde nic za rozumné peníze není. Dá se to postavit z nových dílů ale cena by byla příšerná. Jestli víš o předku třeba z HP2, F800GS nebo KTMky za rozumné peníze, tak je to fakt klíčová věc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
DM3555: Ideální je zastavit se a prodiskutovat to. Všechno záleží na tom, jak (ne)výhodně se podaří sehnat vidle atd. Ostatní je jasné ale tohle zásadně ovlivňuje cenu a většinou když se na to chvátá, tak nikde nic za rozumné peníze není. Dá se to postavit z nových dílů ale cena by byla příšerná. Jestli víš o předku třeba z HP2, F800GS nebo KTMky za rozumné peníze, tak je to fakt klíčová věc.
Díky za odpověď, jen pro představu...co jsou to rozumné peníze za ten předek? A předpokládám, to musí být s 21 kolem.
Jenom info, když by někdy sháněl přední vidlici. A netrval by na dvou předních kotoučích tak se dá koupit předek z nějakého mx nebo endura a jenom si nechat přeskládat planžety a případně vyměnit pružiny. Případně by se ještě dal přehodit ten spodní hliníkovej kus co v něm drží osa za kus z adventure a i ten druhej kotouč by šel. KTM totiž používá stejné vekovní trubky. Takže příklad: koupím celej předek i s kolem a třmenem z ktm exc rok 2004 k tomu sadu planžet z adventure 2004 a nejtvrdší pružiny a mám vyřešený díly řekněme kolem 10000-15000kč. A není zase takovej problém tyhle díly sehnat. Jenom dodám že ty planžety by bylo lepší konzultovat s člověkem co dělá tlumiče aby poradil z kterejch ročníku ty díly do sebe budou pasovat a snad by mohl poradit i s nějakym doladěním kvůli těžkymu motoru gs.
Upravil Mira1150 dne 13.12.2015 19:13
DM3555: no to je spíš otázka na tebe. Kolik peněz jseš do toho ochotný investovat, tak podle toho si musíš říct jestli někdo někde nabízí třeba vidle z LC8 za 600EUR a brejle za 130 atd, tak jestli to je pro tebe akceptovatelný nebo ne. Někdo to neřeší a klidně si koupí fungl nový věci, někdo čeká až na výhodnou nabídku věcí z bourané motorky. Není problém koupit nový ohlinsy za 2800eur ale ne každý to dá. Jasný? Ostatní díly a práce jsou celkem jasný ale cena vidlí, brejlí a kola se fakt radikálně liší podle toho, kterou cestou člověk chce jít.
Mira1150: jistě že to jde i takhle ale věř mi, že laborování s nastavením planžet aby se z MX vidle udělala vidle pro motorku o 100kg těžší není tak snadný a výsledek je pořád nejistý. Já jsem příklad téhle cesty - mám na motorce MX vidle Ohlins přestavované asi tak 4x nebo 5x a pořád si nemyslím, že je to úplně OK.
Myslím, že ne všechny vidle lze na přestavbu BMW použít - BMW je specifická motorka se specifickým rozložením hmotnosti a specifickou reakcí na přidání plynu. Je pravda, že prakticky všechny mx vidle lze upravit, ovšem nejsnazší cesta je použít vidle z motocyklu s nejpodobnější hmotností..
TomasTT: pokud si pamatuju, máš na Tvých Ohlinsech zdvih 290mm... Je to paradox, ale bojoval jsem s něčím podobným u jedné přestavby BMW a ono to bylo, až při snížení zdvihu na 270mm. Možná, že právě proto výrobci nikdy nenabídli u žádného velkého Endura větší zdvih než právě 270mm -(HP2,pokud vím, 265mm LC8 S, SER 250mm) možná to má nějaké opodstatnění..??