to je klasika... protoze v KTM core business moc nejde, tak se snazi preprodavat cinsky toustovace aby se alespon trochu priblizili cernejm cislum
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hiksi teď je otázkou co je lepší, zda mít čínskej toustovač a nebo čínskou motorku, že..
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Hiksi teď je otázkou co je lepší, zda mít čínskej toustovač a nebo čínskou motorku, že..
na to, ze je pulka/vetsina toho vaseho oranzovyho businessu vlastnena Indama jses teda nejakej moc sebevedomej
zrovna ve VASEM pripade bych asii tedy vuubec nepripominal.
krome par country, co se uz nevyrabej, je to u nas casto tovarna v Berline
taakze... * yawns *
Upravil hicks dne 23.02.2012 12:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
In December 2007, Bajaj increased their stake to more than 20%. Bajaj increased its share to 38.09% in November 2010.[5] As of May 2011 Bajaj Auto holds a 39.03% stake.
proste cim vic se jim se*ou ksefty, tim vic potrebujou indy..
Podobnost k KTM modely zcela zrejma...
Upravil hicks dne 23.02.2012 12:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale Hiksi, uvědom si, že něco jiného je, kdo je vlastníkem a něco jiného, kde se to vyrábí, že
Takže zde opět platí, dvakrát se zamysli, než začneš mačkat ty písmneka
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Ale Hiksi, uvědom si, že něco jiného je, kdo je vlastníkem a něco jiného, kde se to vyrábí, že
Takže zde opět platí, dvakrát se zamysli, než začneš mačkat ty písmneka
to je vyjimecnej kvák...
samozrejme ze JE PODSTATNE, KDO TO MANAGUJE.
a o puvodu dili vhledem ke 40% vlastnikovi muzeme rovnou silne pochybovat.
Chapes... s Asii jsi prohral.. ASIE SE TYKA V PRVNI RADE KTM, ne BMW.
Prohrals
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Emilio Alzamora napsal:
Hixi nedej se,stojím za tebou!
tak sem hod nejaky pekny BajajKTM vehikly.. musim jet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hiksi kdo prohrál nemůžeš určit ty, byť je to tvé zbožné přání
Jestli si myslíš, že jsem prohrál s Asií, pak jsi u mě naivka nejvyššího kalibru, protože Asie se týká jakéhokoliv odvětví včetně tebou oslavovaného osmikila.
Navíc Indie je velmi rychle rozvíjející se trh takže v tomto případě to beru jako sázku na jistotu. A pokud to povede k tomu, že z toho KTM kápnou nějaké přebytky a bude z toho financovat další vývoj SKUTEČNÝCH endur pak jenom dobře, že...
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Hele, to je Stefano Sacchini z italsky enduroskoly na Erzbergu
Byl peknej clanek, cestopis v jednom it. casaku, jak jel peknej vejlet se zajizdkama pres Alpy a ruzny passa, s kuframa a pneu. Na Erzberg teda dojel po ose, tam jen vse sundal, prezul a docela dobre zajel. A pak zase nastrojil a v pohlicku dalsi vejlet domu.
Maiali nel Fango!
na to, ze je pulka/vetsina toho vaseho oranzovyho businessu vlastnena Indama jses teda nejakej moc sebevedomej
zrovna ve VASEM pripade bych asii tedy vuubec nepripominal.
Manažer Tvých kvalit a Tvého rozhledu by měl vědět, že je úplně jedno, kdo je akcionářem společnosti, že jde o vedení (v případě KTM Rakouské) a umístění výrobního závodu s kvalitními zaměstnanci (v případě KTM Rakousko)...
A že je horší varianta výroba v Číně, s čínskými zaměstnanci....o tom se asi netřeba příst...
Takže ať klidně akcie továrny vlastní křovácký kmen z nitra Afriky...pokud má vedení volné ruce a kvalifikaci, není třeba se čehokoliv bát...a pokud majitel akcií má za sebou silnou ekonomickou strukturu už vůbec ne
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."