martaviky napsal:
Jedna možná zajímava rada s motorkářů:
Dle videa je to seklé závaží dekompresoru na výfukové vačce.
Zvýšením otáček se pak přecvakne do správné pozice a vše funguje jak má.
Chtělo by to vyčistit a zkontrolovat mechanismus dekompresoru.
Co vy na to? A jak hlavně na to?
Se seklým dekompresorem by ti to nedrželo volnoběh podle mě vůbec, navíc bys po chíli upálil ventil.
Pokud toužíš se na dekompresor podívat, tak na tom nic moc není. U tohoto motoru jde sundat víko hlavy samostatně, aniž by to mělo vliv na cokoli jiného, navíc má gumový těsnění, který pak jen otřeš a zase těsní dál.
Když to víko shodíš, můžeš si zároveň zkouknout ventilový vůle + napnutí rozvodovýho řetězu a taky jestli ti to do tý hlavy dobře maže.
martaviky napsal:
Jedna možná zajímava rada s motorkářů:
Dle videa je to seklé závaží dekompresoru na výfukové vačce.
Zvýšením otáček se pak přecvakne do správné pozice a vše funguje jak má.
Chtělo by to vyčistit a zkontrolovat mechanismus dekompresoru.
Co vy na to? A jak hlavně na to?
Se seklým dekompresorem by ti to nedrželo volnoběh podle mě vůbec, navíc bys po chíli upálil ventil.
Pokud toužíš se na dekompresor podívat, tak na tom nic moc není. U tohoto motoru jde sundat víko hlavy samostatně, aniž by to mělo vliv na cokoli jiného, navíc má gumový těsnění, který pak jen otřeš a zase těsní dál.
Když to víko shodíš, můžeš si zároveň zkouknout ventilový vůle + napnutí rozvodovýho řetězu a taky jestli ti to do tý hlavy dobře maže.
Dělal jste nikdo doma ventily? Je to složité a nebo se to dá zvládnout v pohodě? Podkládají se podložkama nebo se seřizujou? Díky za info
Mě to chcípá studený taky. Prvně tak po 5ti vteřinách a pak třeba za 20 vteřin. Teplý mi to už neudělá. Přitom otáčky nijak nekolísají chod je pravidelný a chcípne to jako když to chcípneš chcípákem. Dneska to chcíplo jen jednou a pak to běželo normálně. Jezdí na tom moje paní tak snad se to umoudří.
martaviky napsal:
Jedna možná zajímava rada s motorkářů:
Dle videa je to seklé závaží dekompresoru na výfukové vačce.
Zvýšením otáček se pak přecvakne do správné pozice a vše funguje jak má.
Chtělo by to vyčistit a zkontrolovat mechanismus dekompresoru.
Co vy na to? A jak hlavně na to?
Se seklým dekompresorem by ti to nedrželo volnoběh podle mě vůbec, navíc bys po chíli upálil ventil.
Pokud toužíš se na dekompresor podívat, tak na tom nic moc není. U tohoto motoru jde sundat víko hlavy samostatně, aniž by to mělo vliv na cokoli jiného, navíc má gumový těsnění, který pak jen otřeš a zase těsní dál.
Když to víko shodíš, můžeš si zároveň zkouknout ventilový vůle + napnutí rozvodovýho řetězu a taky jestli ti to do tý hlavy dobře maže.
Dělal jste nikdo doma ventily? Je to složité a nebo se to dá zvládnout v pohodě? Podkládají se podložkama nebo se seřizujou? Díky za info
martaviky napsal:
Jedna možná zajímava rada s motorkářů:
Dle videa je to seklé závaží dekompresoru na výfukové vačce.
Zvýšením otáček se pak přecvakne do správné pozice a vše funguje jak má.
Chtělo by to vyčistit a zkontrolovat mechanismus dekompresoru.
Co vy na to? A jak hlavně na to?
Se seklým dekompresorem by ti to nedrželo volnoběh podle mě vůbec, navíc bys po chíli upálil ventil.
Pokud toužíš se na dekompresor podívat, tak na tom nic moc není. U tohoto motoru jde sundat víko hlavy samostatně, aniž by to mělo vliv na cokoli jiného, navíc má gumový těsnění, který pak jen otřeš a zase těsní dál.
Když to víko shodíš, můžeš si zároveň zkouknout ventilový vůle + napnutí rozvodovýho řetězu a taky jestli ti to do tý hlavy dobře maže.
Dělal jste nikdo doma ventily? Je to složité a nebo se to dá zvládnout v pohodě? Podkládají se podložkama nebo se seřizujou? Díky za info
Kontrola je úplně v klidu, seřízení podložkama...
A nějaký stručný návod kolik mají mít vůle a jak na to? Podložky se dají sehnat kde?
martaviky napsal:
A nějaký stručný návod kolik mají mít vůle a jak na to? Podložky se dají sehnat kde?
Co třeba trochu hledat? http://www.uloz.to/x3wD6qP/bmw-f650gs-repair-manual-pdf
Podložky seženeš třeba u prodejce bmw dílů, na ebay.de, nebo v různých motokšeftech...
Jestli se nepletu, psal jsi, že jsi Sviňák. To můžeš zkusit třeba Bendíka na Baarově v Budějcích, ten dělá Jawy a tam se tyhle motory taky dávaly...
martaviky napsal:
A nějaký stručný návod kolik mají mít vůle a jak na to? Podložky se dají sehnat kde?
Co třeba trochu hledat? http://www.uloz.to/x3wD6qP/bmw-f650gs-repair-manual-pdf
Podložky seženeš třeba u prodejce bmw dílů, na ebay.de, nebo v různých motokšeftech...
Jestli se nepletu, psal jsi, že jsi Sviňák. To můžeš zkusit třeba Bendíka na Baarově v Budějcích, ten dělá Jawy a tam se tyhle motory taky dávaly...
No Bendík už kolem 5 měsícu nefunguje a je zavřený. Já dělám v autodílech , ale na ty motorky seženem jen základní věci z elitu takovýhle specialitky neumíme.
Třeba mně to někdy udělá, když nastartuji studený motor, tak otáčky vyběhnou do cca 3ti chvilku se tam drží a potom spadnou normálně na 1,5tis, myslíte že by to mohlo být taky tím uzaneseným čidlem? kontroloval jsem ho asi před cca 4tis km
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Zdravím,
chci se zeptat, taky mě zlobí chcípání, mám v plánu prohlídnout, pročistit čidlo, co je u zapalování. Chtěl bych se předem vybavit těsněním, nevíte někdo jakou má tlouštku, vymezuje tam něco nebo jen těsní?
xnesd napsal:
Zdravím,
chci se zeptat, taky mě zlobí chcípání, mám v plánu prohlídnout, pročistit čidlo, co je u zapalování. Chtěl bych se předem vybavit těsněním, nevíte někdo jakou má tlouštku, vymezuje tam něco nebo jen těsní?
Ahoj Ježku.
Máš to těsnění na r.v. 2002 skladem, nebo ho musíš objednat? Peru se s problémem chcípání už od května a když jsem ten kryt teď rozdělával podruhý, tak jsem ho rozdrbal.
Díky.
jezek napsal:
Jasne. 350 kc za origo je nesmysl.. : D
Prej to jeste muze byt jeste lamda sondiu ze muze byt zkratovana mam je obe odpojit a nastartovat? Nechodi mne to do nejakeho nouzoveho rezimu? Aby to nebylo horsi nez lepsi.
Takze lamda sonda odpojena , obtokovy ventil moturek koupeny jiny vymeneny a motorka si chcipa nadale. Tak snad uz jen teplotni cidlo i kdyz ukazuje ze je spravne.
martaviky napsal:
Takze lamda sonda odpojena , obtokovy ventil moturek koupeny jiny vymeneny a motorka si chcipa nadale. Tak snad uz jen teplotni cidlo i kdyz ukazuje ze je spravne.
Proč teplotní čidlo? Tím to fakt nebude.
Nevím, jestli jsi to už psal, ale jak je na tom palivový filtr a vstřiky?
martaviky napsal:
Takze lamda sonda odpojena , obtokovy ventil moturek koupeny jiny vymeneny a motorka si chcipa nadale. Tak snad uz jen teplotni cidlo i kdyz ukazuje ze je spravne.
Proč teplotní čidlo? Tím to fakt nebude.
Nevím, jestli jsi to už psal, ale jak je na tom palivový filtr a vstřiky?
Kdyz by bylo spatny muze si motor myslet ze je teply. Moto ma 33000 filtr palivovy a vstrik jsem nekontroloval a asi na tom ani nic nepoznwm to by se musel vymenit kus za kus .