Potřeboval bych poradit jakým způsobem se dá smazat účet na mygarmin. Nikde se mi to nepodařilo dohledat. Když si chci aktualizovat email na tom správném kde mám zumo, hlásí mi to, že tento email je používán na jiném účtu
tomtom napsal:
Potřeboval bych poradit jakým způsobem se dá smazat účet na mygarmin. Nikde se mi to nepodařilo dohledat. Když si chci aktualizovat email na tom správném kde mám zumo, hlásí mi to, že tento email je používán na jiném účtu
Myslím že účet jako takový smazat nemůžeš ale snadno to jde změnit z toho původního účtu.
Dejme tomu, že jsi založil účet PETR1 se svým mailem a pak účet PETR2. Logicky nemůžeš pro PETR2 použít mail, který je registrovaný v PETR1.
Takže se musíš nalogovat do účtu PETR1, tam zadej nějaký vymyšlený mail - třeba abcdef@gmail.com v záložce můj účet - změnit adresu. Musí se vyplnit všechno co je s hvězdičkou. Klidně tam můžeš dát nesmysly, když ten účet nechceš používat.
Koukni jestli nemáš v tom starém účtu registrované nějaké GPSky, když tak je z té registrace vyhoď, tím je uvolníš a můžeš pak registrovat do druhého účtu.
No a v tom účtu PETR2 si můžeš dát ten správný mail stejným postupem.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
O.K. zkusím...jen pro tvoje info. Podařilo se mi získat od Garminu přístup k účtu, ke kterému jsem neměl heslo, jméno ani email. ( GAS ) Stačilo jim sériové číslo navigace
dotaz pro Tomaše. Je něco nového ohledně problému Zumo 660 vs. komunikace F5 za strany Garminu? Stihnou něco vymyslet do začátku sezony? Vím, že o tom nerozhoduješ, ale jestli se už něco nešušká.
tomtom napsal:
O.K. zkusím...jen pro tvoje info. Podařilo se mi získat od Garminu přístup k účtu, ke kterému jsem neměl heslo, jméno ani email. ( GAS ) Stačilo jim sériové číslo navigace
To jako když Ti někdo čórne Garmina, nahlásí ser. číslo tak má přístup k Tvému LifeTimu
tomtom napsal:
O.K. zkusím...jen pro tvoje info. Podařilo se mi získat od Garminu přístup k účtu, ke kterému jsem neměl heslo, jméno ani email. ( GAS ) Stačilo jim sériové číslo navigace
To jako když Ti někdo čórne Garmina, nahlásí ser. číslo tak má přístup k Tvému LifeTimu
tomtom napsal:
O.K. zkusím...jen pro tvoje info. Podařilo se mi získat od Garminu přístup k účtu, ke kterému jsem neměl heslo, jméno ani email. ( GAS ) Stačilo jim sériové číslo navigace
To jako když Ti někdo čórne Garmina, nahlásí ser. číslo tak má přístup k Tvému LifeTimu
To je pravda ale ty požadavky nevyřizuje robot ale lidi a porovnávají údaje v původní registraci s údaji např. o adrese, kterou vyplníš ve formuláři.
Zkoušeli jsme takhle zjistit přístup k GPS, kterou koupil zákazník z druhé ruky a vůbec netušil, jestli je z ciziny nebo z ČR atd. A nepovedlo se to, protože jsme tam zadali naší adresu (firemní) a oni porovnali to, co je v registraci (proto je taky adresa povinná) a protože to pochopitelně nesedělo, tak to neposlali.
Je to asi už skoro rok, třeba se něco změnilo ale moc bych se divil. Schválně jsem teď zkusil vyplnit ten formulář na jednu navigaci, která je registrovaná na mojí adresu ale zadal jsem úplně jinou do formuláře a taky jiný mail atd... Tak schválně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Rzbynek napsal:
dotaz pro Tomaše. Je něco nového ohledně problému Zumo 660 vs. komunikace F5 za strany Garminu? Stihnou něco vymyslet do začátku sezony? Vím, že o tom nerozhoduješ, ale jestli se už něco nešušká.
No denně zkouším jestli není venku nová verze ale není, což asi můžeš zkoušet taky..
Mělo by se to objevit v nejbližším vydání aktualizace. Jen nevím, jestli společně s firmwarem nebo jako doplněk. Zkouším oboje. Kamarád co tam pracuje je v jižní americe na dakaru, takže nemá smysl mu psát, vracejí se až příští týden.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tomtom napsal:
O.K. zkusím...jen pro tvoje info. Podařilo se mi získat od Garminu přístup k účtu, ke kterému jsem neměl heslo, jméno ani email. ( GAS ) Stačilo jim sériové číslo navigace
To jako když Ti někdo čórne Garmina, nahlásí ser. číslo tak má přístup k Tvému LifeTimu
To je pravda ale ty požadavky nevyřizuje robot ale lidi a porovnávají údaje v původní registraci s údaji např. o adrese, kterou vyplníš ve formuláři.
.
Já jsem z původní registrace, kromě SN čísla navigace neměl žádný údaj - vůbec nic.
Zase je pravda, že jsem na sebe uvedl email, který mám v jiném účtu u Garminu ( založený před týdnem )a tam mám vyplněné všechny údaje označené hvězdičkou. Ale mohl bych si je i vymyslet
Upravil tomtom dne 16.01.2013 15:26
To je divný, protože když tam nevyplníš ty údaje označené jako povinné, tak ti to navigaci nezaregistruje. Jiná věc je účet jako takový, ten můžeš založit i bez toho ale ne navigace v tom účtu. Takže u té původní jsi musel ty údaje nějak zadat ale je divné, že by to vydali jen na základně mailové adresy. Teď jsem poslal na zkoušku požadavek, tak to ověřím. Každopádně když je navigace ukradená, tak se dá napsat do Garminu a oni ten účet zablokují.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
To je divný, protože když tam nevyplníš ty údaje označené jako povinné, tak ti to navigaci nezaregistruje. Jiná věc je účet jako takový, ten můžeš založit i bez toho ale ne navigace v tom účtu. Takže u té původní jsi musel ty údaje nějak zadat ale je divné, že by to vydali jen na základně mailové adresy. Teď jsem poslal na zkoušku požadavek, tak to ověřím. Každopádně když je navigace ukradená, tak se dá napsat do Garminu a oni ten účet zablokují.
Navigace byla registrována na účtě, který byl řádně vyplněný...ALE JÁ JSEM ZNAL POUZE SN...k tomu účtu jsem dostal přihlašovací jméno a heslo na základě požadavků zaslaného emailem.
Takže jak jsem napsal, zkusil jsem si vyžádat informace k účtu k jedné z našich navigací registrovaných na my.garmin a s aktivním Lifetime na fiktivní jméno. Mail jsem pochopitelně poslal z funkčního mailu, kam mi přišla odpověd dneska ráno:
Přibližný překlad:
Vážený pane,
Garmin Europe vám velmi rád pomůže ale prosíme dodat následující informace:
- kopie dokladu o koupi (faktura, účtenka..)
- uživatelské jméno pro přístup do my.garmin
Když nám tyto údaje dodáte, velmi rádi vám pomůžeme s dohledáním přístupových údajů. Pokud vám můžeme ještě jinak pomoci, budeme rádi, když se ozvete.
S pozdravem
Ian Browning, Garmin Europe
Takže ani prd, prostě když nemám účtenku nebo jméno účtu (username), tak to nepošlou. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takže ani prd, prostě když nemám účtenku nebo jméno účtu (username), tak to nepošlou.
Poslal jsem tam toto:
Message: Hello,I have device which I registred to myGarmin account, but
I forgot username and password to my account. Can you send me it please.
Best regards Tom
Serial Number: xxxxxxxxxxx tady jsem uvedl SN
Software Version:
Type:
Other
User ID:
Name:
Tomas
First Name:
Tomas
Last Name:
XXXXXXX
Email Address:
a toto mi přišlo:
Dear Tomas,
Thank you for contacting Garmin Europe.
I am happy to help with your enquiry.
I have changed your password as requested in your email, you can find
the information you need to sign in to your account below:
Username: xxxxxxx tady bylo funkční jméno
Password: xxxxxxxx a tady heslo
Please note that the password is all in lowercase.
Go to www.mygarmin.com to sign in to your myGarmin account.
Once signed into your myGarmin account you can change your password to
something personal. To do this follow the instructions below when you
have signed into your account.
1. Click myAccount at the top right of the page.
2. Click Change Preferences.
3. Type your current password in the required field.
4. Enter your desired password into the required fields.
5. Click Update.
Your password has now been changed. I have attached a step by step image
guide to help you change your password.
If there is anything else I can help you with then please let me know.
Alternatively you can search for a solution here: http://www.garmin.co.uk/support
Jsem spokojený uživatel Montany mám jen otázku na vzhled displeje.
Všude u prodejců Montany jsou obrázky se zelenou vrchní lištou já ji mám u své navigace modrou. Jde to nějak nastavit, aby byla zelená?
sloon napsal:
Jsem spokojený uživatel Montany mám jen otázku na vzhled displeje.
Všude u prodejců Montany jsou obrázky se zelenou vrchní lištou já ji mám u své navigace modrou. Jde to nějak nastavit, aby byla zelená?
Pokud si pamatuju ve statech mam take zelenou, rekl bych ze zalezi co mas za mapy.
Mapy mám různý Evropa pak Topo Rakousko,Německo, Italie, Francie, Česko, Albanie, Adria ... a všude je to modrý tak mě napadá že ta zelená je jen pro USA.
Takže ani prd, prostě když nemám účtenku nebo jméno účtu (username), tak to nepošlou.
Poslal jsem tam toto:
Message: Hello,I have device which I registred to myGarmin account, but
I forgot username and password to my account. Can you send me it please.
Best regards Tom
Serial Number: xxxxxxxxxxx tady jsem uvedl SN
Software Version:
Type:
Other
User ID:
Name:
Tomas
First Name:
Tomas
Last Name:
XXXXXXX
Email Address:
a toto mi přišlo:
Dear Tomas,
Thank you for contacting Garmin Europe.
I am happy to help with your enquiry.
I have changed your password as requested in your email, you can find
the information you need to sign in to your account below:
Username: xxxxxxx tady bylo funkční jméno
Password: xxxxxxxx a tady heslo
Please note that the password is all in lowercase.
Go to www.mygarmin.com to sign in to your myGarmin account.
Once signed into your myGarmin account you can change your password to
something personal. To do this follow the instructions below when you
have signed into your account.
1. Click myAccount at the top right of the page.
2. Click Change Preferences.
3. Type your current password in the required field.
4. Enter your desired password into the required fields.
5. Click Update.
Your password has now been changed. I have attached a step by step image
guide to help you change your password.
If there is anything else I can help you with then please let me know.
Alternatively you can search for a solution here: http://www.garmin.co.uk/support
Kind regards,
Tak snad charisma ???
A nebyl ten původní email podobný tomu ze kterého jsi to posílal nebo dokonce stejný? Nenapadá mě, jak jinak by to mohli ověřit? Leda ježtě z IP adresy ale to je málo pravděpodobný.
Zavolal jsem do garminu a oficiální odpověď je taková, že vždycky když dojde ke ztrátě nebo krádeži GPS, tak je dobré to nahlásit třeba prodejci, který to pak předá garminu a ti to zaregistrují do centrální databáze přístrojů. Navigace označená jako ztracená nebo kradená ztratí možnost updatovat mapy včetně lifetime, prostě kdyby k účtu někdo získal přístup, tak je mu to stejně prd platný.
S tím poskytováním zapomenutých údajů záleží asi na tom, kdo právě sedí na podpoře v anglii u počítače. Někdy dělají pakárny a chtějí kopii účtenky apod a někdy to pošlou hned. IP adresu z jaké byla dělaná registraci vidí a také porovnávají mailovou adresu původní registrace s tou, ze které se žádá o nový přístup. Ale někdy to prostě pošlou hned a někdy ne.
Takže závěr - když vám někdo navigaci ukradne, tak zavolejte tam, kde jste jí kupovali (nebo přímo do zastoupení garmin), podpora tu navigaci vyplní do databáze a možnost aktualizace z účtu my.garmin pro tohle sériové číslo bude vypnutá za pár hodin po nahlášení. Pak je fuk, jestli ten zloděj bude mít přístup k účtu nebo ne, ten přístroj z registrace prostě zmizí a do účtu si ho už nevloží.
Upravil TomasTT dne 18.01.2013 11:02
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
sloon napsal:
Jsem spokojený uživatel Montany mám jen otázku na vzhled displeje.
Všude u prodejců Montany jsou obrázky se zelenou vrchní lištou já ji mám u své navigace modrou. Jde to nějak nastavit, aby byla zelená?
Je to rozlišení trhů. Navigace určený primárně pro americký trh mají tu lištu zelenou, navigace pro jiné země jí mají modrou ale neplatí to 100%, jsou navigace, které se i v Evropě prodávají se zelenou lištou a to i v jednom roce. Každopádně to je jen design a souvisí to s vnímáním barev lidí na různých trzích. Z nějakého důvodu se zákazníkům v USA prý nelíbila modrá statusová lišta, tak jí změnili.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dík za vysvětlení, škoda že to nejde nastavit v navigaci, aby si to mohl každý nastavit, jakou barvu tam chce mě se ta zelená taky líbí víc než ta modrá.