A na tom videu z brodu maj taky vsichni Mitasky, vid? Neni to tim, ze panely pod vodou klouzou, je to proste gumama.
Ja jsem jednou upadl na takovym panelovym brode, projel jsem tu reku po boku. A ted uz vim, ze je to moji chybou, protoze jsem jel na Tourance.
Asi prezuju na Mitas a tim padem uz nikdy neupadnu svoji vinou, bude to vzdycky gumama.
Ale prdlajs, to jsme se nepochopili
Ze to byla gumama jsem odkazoval na svoji epizodu na E09 z predminulyho roku, tam jsem si tim naprosto jistej.
Ten brod byl pochopitelne plnej ras, jak jsem psal potom a pocitam, ze maji vetsinove vsichni Desertku, takze az zase napisu priste neco ze srandy, nebo v nadsazce, tak k tomu dam asi priste radsi dolu jeste upzorneni, ze to tak je
Maiali nel Fango!
A na tom videu z brodu maj taky vsichni Mitasky, vid? Neni to tim, ze panely pod vodou klouzou, je to proste gumama.
Ja jsem jednou upadl na takovym panelovym brode, projel jsem tu reku po boku. A ted uz vim, ze je to moji chybou, protoze jsem jel na Tourance.
Asi prezuju na Mitas a tim padem uz nikdy neupadnu svoji vinou, bude to vzdycky gumama.
Ale prdlajs, to jsme se nepochopili
Ze to byla gumama jsem odkazoval na svoji epizodu na E09 z predminulyho roku, tam jsem si tim naprosto jistej.
Ten brod byl pochopitelne plnej ras, jak jsem psal potom a pocitam, ze maji vetsinove vsichni Desertku, takze az zase napisu priste neco ze srandy, nebo v nadsazce, tak k tomu dam asi priste radsi dolu jeste upzorneni, ze to tak je
Kluci skočte si kecat jinam o těchto detailech je to přece jenom komerční inzertní vlákno. Díky
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Kluci skočte si kecat jinam o těchto detailech je to přece jenom komerční inzertní vlákno. Díky
Promin, ja tohle vlakno sleduju, protoze mam v planu poprve prezout na Mitas, tak me zajima, co se tu resi k jednotlivym typum.
Na Moraba jsem jen nedokazal nereagovat, protoze tu svoji epizodu s Mitaskou porad pripomina a porad tvrdi, jak je to dukaz nepouzitelnosti te gumy a Mitas obecne.
Jeste jednou omluva, uz nebudu kazit vlakno, sam to nemam rad. A Mitasky si koupim a obuju!
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Joe napsal:
Kluci skočte si kecat jinam o těchto detailech je to přece jenom komerční inzertní vlákno. Díky
Promin, ja tohle vlakno sleduju, protoze mam v planu poprve prezout na Mitas, tak me zajima, co se tu resi k jednotlivym typum.
Na Moraba jsem jen nedokazal nereagovat, protoze tu svoji epizodu s Mitaskou porad pripomina a porad tvrdi, jak je to dukaz nepouzitelnosti te gumy a Mitas obecne.
Jeste jednou omluva, uz nebudu kazit vlakno, sam to nemam rad. A Mitasky si koupim a obuju!
Nic se neděje.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak Mitas E-10 sem nazul v sobotu,včera a dnes sem se byl kousek proskočit a nemůžu si stěžovat. asi 250km cestou/necestou a spokojenost!!!
Rozhodně nelituju!
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
Dakar verze má o plátno navíc tudíž lepší ochrana proti defektu.
daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
No tak zase ja, no, kdyz se tu k tomu nikdo nema, ale cas jsem vam dal
Problem je mozna v tom, ze vetsina Mitasofilu tady pomalu nic jinyho nejezdila, nebo nejezdi, mozna kdysi koupili motorku na ojetejch Touranckach, pak tam hodili Mitas od ty doby nic.
No ja mam trochu co rikat, Mitasku jsem mel jen dvakrat E09, ale soude dle jinych komentaru budou projevy jinych modelu v tom co mi na nich nevyhovuje asi podobny. A taky mam tak 10 a vic ks gum za rok (loni 8 zadnich, 4 predky), ruzny modely i znacky, plus jezdim i na jinych moto, nez jen svoji, tak snad mam trochu co srovnavat.
----
A ted k Tvym otazkam.
Provedeni Dakar ma o platno navic, guma je teda tuzsi, bezpecnejsi proti prurazu, ale zase tezsi a mozna min pohodlna, to uz odhaduju.
A rozdil to oproti Metzelerkam fakt je. Nejmarkantnejsi na mokrym asfaltu, coz se jeste zhorsuje umerne klesajicim teplotam. Coz je duvod proc mne Mitaska nevyhovuje. Nerikam, ze se na tom nada jezdit, ale pro mne to neni. Jezdim furt, prakticky porad tak nejak svizne a potrebuju se na gumu spolehnout vzdy a nijak dramaticky neupravat jizdni navyky, jezdit ve stylu, bacha, ted by to mohlo uklouznout a myslet na to. Ne, ze bych nemohl, nechci. Pokud ty, nebo kdokoli jiny chce, neni to myslim problem a ostatni vlastnosti jinak mela (ta e09 teda) slusny. Deklarovana delsi zivotnost se pri mym stylu ovsem moc neprojevila, jenze to je trochu extrem, co vidam v okoli, tendence k delsimu zivotu ma.
Jde holt o kazdyho priority, moje jsou jinde, ale naprosto chapu, ze nekomu muze Mitaska absolutne vyhovovat, dle myho pri klidnejsim a cestovnejsim pouziti a zvlast do teplejsiho pocasi a pokud ti neva to mokro, proc ne.
Ale jeste bych se zamyslel, mozna opet lehce provokativne, co mas v planu tim "neco mimo asfalt". Pokud trochu polnacek za sucha, klidne zustan u neceho jako Tourancky. Prinos polospuntu mi prijde minimalni, to spis vic citim horsi vlastnosti na asfaltu... A pokud pujdes fakt do vetsiho offiku a nechces se vyhybat ani bahnu, dej opravdovej spunt, uz to bude stat za to a na silnici to o moc horsi uz nebude.
Ja bych ted pri cerstve zkusenosti a doporucil ,ehm, Karoo3, ale aby se zase nekdo necertil, ze je to komercni vlakno apod, tak si info pohledej tady na foru sam, nebude to slozity najit spravny vlakno.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
[quote]daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
Problem je mozna v tom, ze vetsina Mitasofilu tady pomalu nic jinyho nejezdila, nebo nejezdi, mozna kdysi koupili motorku na ojetejch Touranckach, pak tam hodili Mitas od ty doby nic.
1. MAM RAD MITAS
2. mam najeto na motorkach neco kolem cca 100tis
3. odjezdil jsem nekolik sad: Michelin Sirac a Anakee, Tourancky, Heidenau K60, K36, K46 a skauty, Pirelli Scorpion Trail a kdo vi co jeste
4. nejezdim a nikdy sem nejezdil na kolinko
5. nikdy sem nespochybnoval, ze by nebyly lepsi gumy jak Mitas
A pres to vsechno si stojim za tim ze Mitas dela dobry gumy, na kterych rad jezdim a kdyz sebou flaknu tak je to vzdy moje chyba, ze sem neprispusobil jizdu danym okolnostem, nekteri (ted to myslim vseobecne) hold nedokazou priznat a prenyst pres svoje ego , ze by nekdy mohli udelat chybu, tak to hold svadeji na vsechno mozny
Upravil schrek dne 25.03.2014 08:41
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Mardock napsal:
[quote]morabo napsal:
[quote]daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
Problem je mozna v tom, ze vetsina Mitasofilu tady pomalu nic jinyho nejezdila, nebo nejezdi, mozna kdysi koupili motorku na ojetejch Touranckach, pak tam hodili Mitas od ty doby nic.
No tak na tom asi něco bude ne ??
Upravil parukar dne 25.03.2014 08:45
morabo napsal:
[quote]daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
Problem je mozna v tom, ze vetsina Mitasofilu tady pomalu nic jinyho nejezdila, nebo nejezdi, mozna kdysi koupili motorku na ojetejch Touranckach, pak tam hodili Mitas od ty doby nic.
to jsem přesně já
jen doplnim, ze jsem tim nemyslel nic spatnyho, jen to byla takova trochu pobavena uvaha o tom, ze tu ma vlastne malo lidi realny podklady pro srovnani.
Maiali nel Fango!
Schreku, on dnes asi malokdo dela vylozene blby gumy, minimalne z velkejch vyrobcu urcite. Tak jde o to, najit si ty spravny "svoje" vlastnosti. A tedy objektivne se k tomu postavit a umet si priznat konkretni specifika a nejen vykrikovat, ze je to superpryz a at jsou vsichni zticha. Kdyz to prezenu, tak to co jezdim ja ho.vno vydrzi, ale stejne to ma pro mne efekt. Co jezdis ty hov.no drzi na vode. Hlavni je, ze jsme oba happy, ale i to, ze nic nezastirame, aby ty nase kydy mely pro ostatni smysl.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Schreku, on dnes asi malokdo dela vylozene blby gumy, minimalne z velkejch vyrobcu urcite. Tak jde o to, najit si ty spravny "svoje" vlastnosti. A tedy objektivne se k tomu postavit a umet si priznat konkretni specifika a nejen vykrikovat, ze je to superpryz a at jsou vsichni zticha. Kdyz to prezenu, tak to co jezdim ja ho.vno vydrzi, ale stejne to ma pro mne efekt. Co jezdis ty hov.no drzi na vode. Hlavni je, ze jsme oba happy, ale i to, ze nic nezastirame, aby ty nase kydy mely pro ostatni smysl.
morabo napsal:
[quote]daddy napsal:
Ahojte,
este som nejazdil Mitasky, tento rok by som rad skusil aj nieco mimo asfalt, vsimol som si, ze E07 sa ponukaju klasicke aj DAKAR. Aky je medzi nimi rozdiel? Ako sa spravaju na asfalte v porovnani s Metzelerkami? Je to velky rozdiel?
Problem je mozna v tom, ze vetsina Mitasofilu tady pomalu nic jinyho nejezdila, nebo nejezdi, mozna kdysi koupili motorku na ojetejch Touranckach, pak tam hodili Mitas od ty doby nic.
to jsem přesně já
jen doplnim, ze jsem tim nemyslel nic spatnyho, jen to byla takova trochu pobavena uvaha o tom, ze tu ma vlastne malo lidi realny podklady pro srovnani.
to by snad špatně ani nikdo nepochopil Dokud jsem je na moto dával v rozměru 140 tak to na mokrým klouzalo docela fest,ale teď v rozměru 150 lepí jak závodní slick na rozpáleným asfaltu
Upravil Mardock dne 25.03.2014 09:08
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Kdyz je mokro tak nejlip nejezdim (nepocitam bahno a mokro v lese )a kdyz, tak jedu s masinou jak s kamionem do zatacek takze to, ze ma horsi stabilitu na vode mi vubec nevadi a navic spatnou stabilitu na vode sme pozoroval zatim jen jednou a to kdy jsem dobrzdoval z 80 na 0 na semafor a nebyt ABS asi bych si ustlal, ale je otazka zda by to dopadlo pri tolika vody a takove rychlosti s jinou gumou lepe , ale o tom nechci polemizovat
Jinak presne kazdy jezdi to co mu vyhovuje.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
to by snad špatně ani nikdo nepochopil Dokud jsem je na moto dával v rozměru 140 tak to na mokrým klouzalo docela fest,ale teď v rozměru 150 lepí jak závodní slick na rozpáleným asfaltu
Aspoň vidíš,jak funguje psychologickej efekt .Ta změna rozměru je totiž jen papírová
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
schrek napsal:
... ale je otazka zda by to dopadlo pri tolika vody a takove rychlosti s jinou gumou lepe , ale o tom nechci polemizovat
Vykládáš tady,kolik toho máš na čem najeto a přitom nejsi ani schopnej soudně zhodnotit situaci,kterou snad na moto zažil každej,kdo jezdí aspoň jeden rok O čem pak vypovídá tvoje chválení nějakých pneu?...a vůbec čehokoliv Ty nejsi soudnej člověk
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA