Ani nevím, že Paji do Libie jede, myslím, že to tam bude skvělé. Viděl jsem video od Filipa http://vimeo.com/... (http://www.bebawe.../videa.php) a zážitky nejen z dun tam jsou na každém kroku. Říkal jsem si, že i jen do Tuniska na Saharu by to stačilo .
O sobotě jsem částečně přemýšlel, ale mám to 260 km (asi 4 h. podle plánovače tras na mapy.cz). A také nemám obuté drapáky, takže určitě moc rád přijedu, ale vidím to až na jaro.
Upravil Milos dne 13.11.2009 13:41
Jinak dnes jsem s KTM byl v servise v http://www.radeva..., trochu zlobily číslice na displeji. Vše během 1/2 hod. vyřízeno na záruku, musím říct, že skvělý přístup, byl jsem spokojený.
Milos napsal(a):
Jinak dnes jsem s KTM byl v servise v http://www.radeva..., trochu zlobily číslice na displeji. Vše během 1/2 hod. vyřízeno na záruku, musím říct, že skvělý přístup, byl jsem spokojený.
Taky jsem měl problém s tacho ... jako asi každý. Netěsnilo jim to a po vapkování se tam dostala voda. Tacho se pak zamlžilo a bylo ho.ňo k přečtení. Dal jsem to na záruku a bez diskuze daly novej a od té doby ( cca 3/4 roku ) pohoda i s vapkou.
A tu projížďku můžem dát na jaře někdy na půl cesty. Kdybys jel do toho písku tak bych se i rád připojil.
Robert přiložený následující obrázek:
[96.66Kb]
Upravil Robert dne 13.11.2009 22:38
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Milos napsal(a):
Jinak dnes jsem s KTM byl v servise v http://www.radeva..., trochu zlobily číslice na displeji. Vše během 1/2 hod. vyřízeno na záruku, musím říct, že skvělý přístup, byl jsem spokojený.
Taky jsem měl problém s tacho ... jako asi každý. Netěsnilo jim to a po vapkování se tam dostala voda. Tacho se pak zamlžilo a bylo ho.ňo k přečtení. Dal jsem to na záruku a bez diskuze daly novej a od té doby ( cca 3/4 roku ) pohoda i s vapkou.
A tu projížďku můžem dát na jaře někdy na půl cesty. Kdybys jel do toho písku tak bych se i rád připojil.
Dnes jsem po zajetí a prvním servisu prvně na tý splašený koze vyrazil do terénu. A co čert nechtěl, při otáčení na mokrý trávě jsem motorku jen tak lehce odložil na pravý bok. Zvednu ji k mému zděšení zpoza pravého plastu teče zelená chladicí kapalina!!!
Doma po rozebrání jsem zjistil, že ti rakouští chytráci mají boční plasty vpředu přiroubovaný na spony, které jsou nasahzený na úchytech přinejtovaných k chaldiči. Stačí opravdu jen velice malý náraz na bok a ostrá hrana spony prosekne chladič jako nic.
Na druhý straně chladiče, kde se toho plastu nikdo ani nedoktl, je od tý ostrý hrany spony v chladiči už vyražená drážka. A to jen z toho, že se na motorce jezdilo po silnici.
To, že se nahoře na chladiči místo šroubou musí dávat instalaterské pásky, vím dobře. Ale to naprosto fušerský řešení dole na chladiči mě fakt dostalo!
No prostě naprostej šlendriján. Úplně se děsím, co se s motorkou stane, když nedejbože spadne třeba ze stojanu nebo dokonce do písku.
Díky rychlé pomoci Roberta to snad zítra zavaříme.
Dnes se jede na design. 690R je opravdu krásná. KTM postavila motorku která se bude líbit a tím pádem dobře prodávat. Neřekl bych ani fň kdyby nestála nová dvě kila
Musí o tom problému vědět a stejně to klidně pouští dál do prodeje...nechápu
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Doba kdy byl cas na poradny vyvoj a testovani je davno pryc. Testuje se jiz za prodeje... plati to obecne pro obe nase mistni znacky BMW KTM.
BMW R1150GS MY02
taky jsem zvažoval co druhého k 1150 gs a taky se mi moc líbí KTM, ale nakonec jsem koupil ostré enduro suzuki DRZ 400 e a jenom jezdím a dolévám benzín a stříkám řetěz, ty KTM jsou všechno moc pěkné (designově) motorky, ale bohužel šlendriánský udělané a image je na nic... :-)
TAKE IT EASY
vjetrníku.. celý prodloužený víkend jsem byl na východním slovensku...... taď jsem doma pokud se budeš pohybovat kolem oldova dej vědět dojel bych... a propos za dolním benešovem je trať, a mám z ní celkem strach... potřeboval bych trochu zaučit... :-)
mám z toho prostě takový pocit... ale nevadí je to asi jen můj blok... prostě jsou lepší motoky než ktm.... a o srdci to není protože srdcem motorku nevbírám...
TAKE IT EASY
to Lukes: za dva týdny bychom měli být, ozvu se...
vím o trati:
1. nad Vršovicemi směrem k Bohučovicím - v pondělí jsem ji projel, je dost zarostlá
2. na konci letiště u Zábřeha směrem ke Kravařím - dost náročná kamenitá - asi o ní píšeš
3. u Bolatic za čističkou v rokli - krátká, jednoduchá, ale včera na podmáčeném bahně na WR problém vůbec projet
4. mezi Bohuslavicemi a Vřesinou je luxusní velká pískovna, s projetou stopou...
Terénů po okolí je dost......včera jsem málem zůstal na černé skládce v Polsku poblíž Boleslawi (kousek od Píště), skládka v zarostlé rokli...půl hodiny jsem tam odsud tahal motorku
2. na konci letiště u Zábřeha směrem ke Kravařím - dost náročná kamenitá - asi o ní píšeš
jojo to je ona celkem náročná... ty dvojskoky a trojskoky moc nedávám zatím....
1. nad Vršovicemi směrem k Bohučovicím - v pondělí jsem ji projel, je dost zarostlá
toto snad ani není u nás... :-d
3. u Bolatic za čističkou v rokli - krátká, jednoduchá, ale včera na podmáčeném bahně na WR problém vůbec projet
znám... a je to taková trať netrať i když v blátě masakr (ale to je všude)
4. mezi Bohuslavicemi a Vřesinou je luxusní velká pískovna, s projetou stopou...
to by měla být pískovna v závadě.. slyšel jsem o ní ale ještě nejel... deerko jsem měl od května kdy jsem ji koupil na slovensku, takže jsem ji domů přetáhl až teď