Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To vevis.
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil. Nejak me prestava bavit highend technika. Neminim honit kw ani elektronicke kurvitka. Nechci cekat az mi casem bude moci hacker mobilem vypnout motorku a vypusti kola a kdo vi co jeste.
Cim dal vic si myslim ze v jednoduchosti je krasa. Na to se posledni roky vic a vic zapomina.
Pája
paja1 napsal:
To vevis.
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil. Nejak me prestava bavit highend technika. Neminim honit kw ani elektronicke kurvitka. Nechci cekat az mi casem bude moci hacker mobilem vypnout motorku a vypusti kola a kdo vi co jeste.
Cim dal vic si myslim ze v jednoduchosti je krasa. Na to se posledni roky vic a vic zapomina.
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.
sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.
Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.
Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.
Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...
Upravil hicks dne 13.03.2017 23:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
To vevis.
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil.
a tobe nevadi, ze ten dvouventil spatne brzdi?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
To vevis.
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil.
a tobe nevadi, ze ten dvouventil spatne brzdi?
Nevadi mi ze slabeji brzdi. Ono to brzdi v pohode. Nevadi mi ze to ma slabsi motor ktery meni chovani podle zahrati. Nevadi mi ze to ma podvozek na kterem nejde tak radit v zatackach ve vysokych rychlostech.
Mam problem s chovanim predni vidle ale tu casem doladim.
Nebudu tvrdit ze je vodnik spatna motorka. Jen ho nepotrebuji. Pripadna dalsi 3 moto by byla nineT.
Pája
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.
Vevisoj doba pokročila,půjč si Lc a uvidíš ten motor Luft/voda je nesrovnatelnej.Uvidime co to bude dělat až to bude mít najeto kilo.
Jasně doba pokročila.Voda do BMW boxeru,tříválec do oktavie,hybrid do porsche.Chápu,ze doba si to žádá,ale tleskat tomu přece nemusím.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.
sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.
Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.
Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.
Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.
sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.
Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.
Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.
Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!
Tak je Tonda lepsi ridic, budiz mu prano. Vsak nemuzeme umet vsichni vsechno. Zahraju na piano co uslysim, na benc jsem vytlacil 180 kilo, domu si privedl nejkrasnejsi zenu, tak mne muze Tonda pojezdit kdy chce. A jestli mne nejaky asistent zachrani zadek, kdyz jedu s drahou polovickou, nejsem vubec proti. Na surove emoce mam jinou motorku, nez 250kilovyho mastodonta
pod trvalým dohledem
Tak s QS to je docela o emocích i adrenalinu. Co to udělá v 50 tkm jsem se tady zatím nedověděl, co to udělá ve 100 tkm taky nevím, ale když jsem kupoval dvouváčku GSA v roce 2010, tak taky spousta lidí kecalo že se to rozesere a že je to úplně napikaču.
vevis napsal:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!
co je malo adrenalinovyho na RYCHLYM razeni, to bys mi mel vysvetlit.
Jinak jeste k tomu dodavam - dvouventil:
- spatne brzdi
- spatne sviti
- hur udrzi kola na silnici
- pocitam, ze nema integral na brzdach
- musis pouzivat vetsi sily na ovladani (spojka atd)
- NEMA elektronicky plyn
- NEMA RAIN rezim
rekni mi, proc se snazis ho povysovat nad LC?
K tomu dodavam, ze Hix si vyhledove chce koupit 2V PDcko... ale do sbirky, ne abych si musel nalhavat, ze jezdi lip, nez LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Renek napsal:
Tak s QS to je docela o emocích i adrenalinu. Co to udělá v 50 tkm jsem se tady zatím nedověděl, co to udělá ve 100 tkm taky nevím, ale když jsem kupoval dvouváčku GSA v roce 2010, tak taky spousta lidí kecalo že se to rozesere a že je to úplně napikaču.
navic 2V pokud vim nema zdaleka tak rigidni ram, jako LC a krouti se.
kde je na tom ten testosteron mi nejak ounika
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi, to že PD je lepší jak LC tu nikdo netvrdí. Respektive, je tu jen řečeno že někdo preferuje dnes už zastaralé technologie oproti dnešním novinkám. Nevím proč se tu polovina lidí hned tak čertí.
LC ne prostě brána do další fáze značky BMW. To že asistenty pomáhají je pravda- koneckonců od toho tam jsou. A nedivím se, že jsou lidé co je chtějí a ani tomu, že jsou lidé co je nechtějí. Každý má ty své dulvody a pravdy které si bude obhajovat. Ale proč se kvůli tomu tak čertit hned?
LC nemám, ale měl jsem možnost se na něm svést- měl jsem ho na víkend. Za mě dobrý. Palivové mapy dávají smysl hlavně proto, že výkon motorky který je dnes na seriovce byl dříve na závodním stroji kde to pilotoval opravdu zkušený a vyježděný rider. Ale musím s klidným srdcem říct že mi těch 61kW na mém R1150 stačí.
Je pravda že ve dvou už je znát že ta motorku tu dynamiku nemá. Ale to nemí chybou motorky a nebo motoru ale ěidiče. Pokud neumí jezdit, pak ani 150 koní dostatečných.
Proto se také prodává toliko různých strojů s různým výkonem. Díky Bohu.
Nezatracuji nové motorky ale z mého pohledu je zbytečné mít 150-160 koní. Ale zábava s tím je! To je pravda.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...