frantisek napsal:
Dival jsem se na motorkarich na fotky. Podle jedny fotky to vypada, ze radicka jde proti noze, ne podel. Nevzpominam si, ze bych nekde neco podobnyho videl...
Seš všímavý
Jednou to je tak jak to je na fotce
A pak je řešení, kdy jde od řadičky tyčka nahoru
Možná verze s DCT a možnost řazení nohou
Jestli to bude jak u Crosstoureru tak u DCT je tusim plne automaticky mod + je moznost radit tlacitky + je moznost radit i klasicky nohou.
I pád na hubu je pohyb kupředu
frantisek napsal:
Dival jsem se na motorkarich na fotky. Podle jedny fotky to vypada, ze radicka jde proti noze, ne podel. Nevzpominam si, ze bych nekde neco podobnyho videl...
a co Jawa 50?
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
MichalF napsal:
Ma nekdo nejake info, kdy u nas bude u prodejcu ?
Dnes jsem byl v Hondě v Letech a tam mi chlapík říkal, že nakonec budou až po novém roce.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Honda se poucila z minulosti.
Nejlepsi Afrika ma motor ze Supertenere. :-)
Videa jsou uzasny! Ty skoky jsou na litra az neuveritelny. Kdyz to bude mit tak dobrej podvozek i v serii, bude to pecka!
Pro staromilce by mohl byt nejaky karburatorovy kit, aby to trosku prskalo studeny.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Včera jsem na ni sedel, vypadá vysoká ale není. Došlapnu úplně v pohode. Těžiště je výš než bych čekal ale jinak fakt hezky. Zajímavý budiky - všechno displeje. Byla to verze s automatem. Kolegové na ni jezdili před 3 dny v jižní Francii, v úterý můžeme pustit ven video - byli tam s nima majitele starých afrik - jeden co ma na ni najeto asi 250 tisíc a byli nadšeni. každopádně to vypadá jako opravdu motorka do offroadu.
Touratech na ji vyrobil kufry, padáky, mřížku, displej, přídavný světla, sedlo, tlumiče atd. Většina bude k viděni od úterý na EICMA. Mě se ta motorka fakt líbí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome a je to motorka do terenu, aniz bys na ni musel navesit vsechny ty veci, o kterych pises? Podivat se na ni na EICMA bude fajn, ale zajima me hlavne podvozek a ten na vystave nezjistis. Mas nazory tech lidi co na ni jezdili a nemusej je psat do nejakyho casopisu?
Ja úplně nechápu o co ti jde.
Ta motorka není ještě na trhu, lidi kteří na ni mohli jezdit offroad je na prstech jedné ruky s všichni jsou jezdci nejak spojeni s výrobcem nebo s výrobcem doplňku.
Pochopitelně ze ta motorka bude jezdit bez ničeho - jako každá jiná - ale lidi chtějí na cestování třeba alespoň nosič na rolku nebo se boji ze prorazi o kamen karter a chtějí susplech nebo padaky. Nas zajímají doplňky a ne sériové motorky. Zabýváme se tím, jak ty sériové motorky upravit tak, aby se s nimi dalo cestovat, aby byly komfortnější atd. Protože Honda to ví a ví ze nabídka doplňku zvyšuje prodeje oproti motorkam kde doplňky nejsou, tak jednu dodali Touratechu ještě před uvedením na trh - mimo jiné proto ze sami ty doplňky nemají.
Když mi dva testovací jezdci řeknou, ze jezdí skvěle ale ze podvozek není dělaný na váhu 100kg a kufry nebo zavazadla na cestu, tak jim věřím a dokud nebude někde na vyzkoušení, tak asi těžko někdo muže říct neco o tom jak se chová. Já jen napsal ze je nižší na posaz než to vypadá a při náklonu me překvapilo ze je celkem těžká. Čekal jsem nižší těžiště. Nic víc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak jeste jednou. Myslel jsem, ze mluvis o nekom, kdo na ni opravdu neco najel. A ptam se na podvozek, protoze treba seriovy podvozky vetsiny motorek z tohoto fora nestoji za nic. Pro nejakej vaznejsi teren, samozrejme. To, ze na ni budete mit spoustu veci je jasny a s tim fakt nemam zadnej problem. Videl jsem nekolik videi a moc se mi nechce verit, za tam jsou seriove podvozky. Takze by me zajimal nazor nekoho, kdo uz na ni jel, neni testovacim jezdcem Hondy a ani nepise do lehce zavisleho casopisu. Takhle je to jasny?
OK, tak už rozumím.
Tak za nas vím jen důvody proč docela rychle řeší podvozek - nicméně testovali to jen par dnu a možná ne sportovně ale pro cestování.
Nicméně víš jak to je s těmi podvozky ve videich kde jezdí dakarské hvězdy ...
Já taky viděl fotku 1200 GS v silenym skoku a pak řekli ze se to vlastně se sériovou motorkou nesmí a ze tam byl nejen jiný tlumič ale zesileny rám a kdovico ještě.
Nicméně ta motorka je prý nejvíc sériový offroad adventure enduro ze všech - včetně 1190 KTM
Tak uvidíme.
naše video pustím jak dostanu možnost ho pustit ven. Testovací jezdci od nas jsou trosku asi zajati
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
...stejně jsem zvědav, jak to dopadne s KTM 800 Adventure...něco typu LC4 Adv na trhu prostě chybí...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Dneska jsem se podrobně ptal majitele Touratechu na ježdění na Africe. Říkal ze sériový podvozek ne rozhodne lepší než 800gs nebo malé triumphy ale nejde srovnávat s podvozky na sériových ktm jako je 690 nebo i staré 990 apod. Nicméně si mysli ze většině lidi bude stačit a ti, kdo jezdí naloženi a ve dvou si asi tuhle motorku úplně kupovat nebudou a pokud budou neco měnit tak nejspíš zadní. On prý to považuje za naprosto použitelný stroj tak jak je ale nemají zkušenosti z dlouhé cesty protože motorku měli venku jen tři dny. Ted po výstavě začne teprve poradne testování a uvidí se. Jako hlavní vidí spis ochranu motoru která je v sérii nulová. O úspěchu Afriky vůbec nepochybuje
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tohle AJP je pěkný, ale je spis na nějaký to odpolední prndání po kopečkách - to co se od KTM očekává je KTM800ADV :-) tzn. taková "vylehčená" 990 , 90kobyl , 190 kilo a kvalitní podvozek nic víc, nic míň , nová afrika se mi líbí - jak velkej je to skok oproti 800ce si počkám pár let až mi to někdo pučí :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Diky Tome. Kamos co ma 800 GS si drbal hlavu pote, co se svezl na KTM. Pak dal dopredu i dozadu Tractive a je spokojenej. Takze je fajn, ze jsou lepsi, ale evidentne ne uplne dokonaly. Ja hledam stroj na cestovani ve dvou, nalozenej, takze to asi moje volba nebude, jakkoli si mi nova Afra fakt libi. Asi vezmu GS 1150 Adventure. Tam se sice taky musej vymenit tlumice, ale stroj se da preci jen poridit levneji...