JRM66: Je fakt, že ceny z roku 2007 už nejsou aktuální. Ceny ložisek už jsou dávno někde jinde - dnes dáš za jedno více než dvojnásobek. Ekvivalent neexistuje. A jak píše Milan, jestli už jsou dlouho "zadřená" a je tam velká vůle, tak budeš měnit i čepy. Ty fotky už bohužel určitě v počítači nemám. Musel bych to znovu někdy nafotit. Až bude víc času.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To fakt čumim aka dobrá komodita sú ložiska do BMW za 7 rokov viac ako o 150% nemaš ani v tej najlepšej banke, netreba kupovať zlato ale radšej ložiska!
Upravil JRM66 dne 02.11.2014 23:29
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Panove servisaci neviete nahodou to origo kodove čislo čo je na konkretnom ložisku? Dakujem!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
To mna pos.. vyrobeno v Czech rep. http://dkl-kugell...ollenlager. Možno vyrobene v týchto prevadzkach Praha-Lanškroun, vedel by to niekto preveriť? http://www.schaef...ompany.jsp
Upravil JRM66 dne 08.11.2014 23:44
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Já jezdím dodávkou u české firmy,která dodává schaefleru do německa oem součástky a rovnou ti říkám,že se k tomu dílu nijak jinak/lacinějš dostat nedá,protože to jsou tak velký a hlídaný zakázky,u kterejch nepřipust jakýkoliv kšeftování bokem. Jestli míříš tímhle směrem...
No pokiaľ sa jedna o veľke a cenné diely tak jasne, ale na druhej strane kto by sa zabyval malym mrnavym ložiskom ktoré je sam o sebe až tuctove, bezcenne a možno za pár korún kupitelne na každom kramku, ale opak je pravdou. Na druhej strane treba skočiť do polska na burzu v Gliwiciach a kúpiš tam aj komplet motor z vyrobi od GM a o ostatných veciach ani nehovoriac! Takže si myslim že je to možne aj u nas len, otazkou je kde, kedy a či už nahodou nieje po funuse? Ono 500-600kč je akceptovaťelna cena skoro pre každeho, ale cez liter a pol tak to je fakt monopolna légalna zlodejina ktorú obdobne komentuju aj na iných bmw forach kde je obyvaťelstvo o dosť movitejšie ako u nás!
Upravil JRM66 dne 09.11.2014 16:04
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Teď jsem narazil na náhradu těch jehlovejch ložisek i s těma čepama. Jedná se futro z nějaký tvrdý, hliníkový slitiny s eloxovaným povrchem a klasický čepy s vyřezanejma závitama pro mazničky a drážkama pro mazání toho futra. Vypadá to docela zajmavě, má o tom někdo nějaký info, o životnosti a tak?
Podle me to ma smysl. Cena originalu je uplne stejna a tohle ma alespon nejakej.smysl. problem je ze malokdo ma doma nato maznici.. ale to je otazka dalsi 500.. zame dobry
... servis a diagnostika BMW Motorrad
No možná když by ty čepy byly ze 14220 nacementovany zakaleny a obroušeny. Věřil bych že budou na furt. Při čemž by se měnily jenom futra, ale dural 7075 ani s tvrdým eloxem není takovej zázrak aby se to za chvíli nezadřelo. Já mám teď na motorce čepy přesně z toho materiálu i s tím eloxem a když odešlo ložisko tak se ten čep vydřel stejně jak originál a to originál je z něčeho jako 6064.
Saturnin napsal:
mě to právě taky příde zajmavý. Jen mi moc není jasný jak se vymezí vůle když tam není žádnej kušel, aspoň já ho tam nevidím.
No právě že tady půjde vymezit jenom axiální vůle. Problém je že kluzny ložisko se na tak malém průměru rychle vybije a pak tam bude radiální vůle která vymezit nepújde.
Když se mrknete na ty australské stránky tak čep je z duralu s eloxem ,a chodí to v měděným-bronzovým futru maznice jsou vyjímatelné mě to připadá jako dobrá varianta
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider