John_Ice napsal:
Motorka když nejezdí a nemá nájezd, není co by se rozbíjelo
jeste bych pridal:
- motocykl jel jen jednou v desti (o povodnich nucene
- motocykl ma zakaz jizdy v noci
- motocykl ma zakaz offroadu
- jizda po sotoline povolena pouze v dostatecne male rychlosti, aby POTENCIALNE odletujici kaminky nemohli POTENCIALNE poskrabat enduro susplech nebo, nedej boze, central
Nicmene uz mam najeto 60...
uf.
Upravil hicks dne 30.10.2023 11:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jj.. jedna z mala Zlodejovych pozitiv...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prosteoff napsal:
Já se ti taky nesměju, že jsi podle fotky obtloustlé jelito z Prahy Ikdyz profilovka se snaží působit jinak...
Poměrně dětinská reakce, osobní urážka, ad hominem, není platným argumentem.
Hele může být dětinská, ale já jsem jako první k podobným pejorativům nesklouzl. Sám se divím, že někteří neumí diskutovat trochu na úrovni a reagují jak hysterky, jen se člověk trochu otře o jejich modlu.
Nakonec z toho vyjde, že žádné porodní bolesti první ročníky nemají.
Jak jsem psal, pro mě ta diskuze končí, kdo chce tak si v tématech o LC dohledá s jakými problémy se začátek produkce potácel. A znova říkám, mě je úplně u prdele co koupíte. Jen se podivuji nad tím, jak se již několikrát potvrdilo, že se s nákupem vyplatí počkat, až je produkce trochu vyladěná. Hodně štěstí a budu zvědav na průběžné info.
prosteoff napsal:
Nakonec z toho vyjde, že žádné porodní bolesti první ročníky nemají.
...projevujes se jako naprostej, diskuze neschopej, exot.
Sorry, tohle je krec. Jses na foru, tak diskutuj.
Teatralni odchody, nechopnost reagovat na protiargumenty, PREVRACENI.. nejses na to moc velkej?
Nikdo nerika, ze LC byl 100% odladenej model, jenom, ze bych (treba ja osobne) cekal VICE svolavacek.
Nakonec na tlumic rizeni svolavacka nebyla a muze ho mit az 2014.. ja jen pokud vymenim brejle/nebo celek telelever?
A znova říkám, mě je úplně u prdele co koupíte. Jen se podivuji nad tím, jak se již několikrát potvrdilo, že se s nákupem vyplatí počkat, až je produkce trochu vyladěná. Hodně štěstí a budu zvědav na průběžné info.
..ty jsi vubec nepochopil ani nevstrebal mistni argumentaci. Tak znovu -- ty potrebujes early adoptery, aby mel kdo odladit model.. tedy testovat na vlastnim tele a early adopteri potrebuji Tebe, abys kupoval zabehnute modely a cyklus obnovy modelu byl co nejdelsi.
Chapes to.. krec je pouze v tvym peru, teda hlave.
My se navzajem doplnujeme a ten ekosystem bezi dobre.
Takze ne, nevyplati se pockat, to neni presny popis situace. Zalezi, co preferujes. Kdyz jistotu, kupujes ke konci produkce.. kdyz experiment a supermodernu, zkousis hned novy model. Na sobe.
Upravil hicks dne 30.10.2023 13:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Každá nová generace má porodní bolesti(prostě bude procházet vývojem) a nemusí to být ve smyslu poruchovosti že nedojedeš, ale jak píše Hicks, nejlíp to otestují až skutečným provozem běžní uživatelé ve velkém počtu a rozmanitých podmínkách, které bud výrobce není schopen navodit nebo ho ani taková kombinace nenapadne. A to se může jednat o maličkosti jako aktualizace SW až po selhávání různých dílů...
prosteoff napsal:
Hledím, že se tak ženete do nákupů nové motorky. Vždyť za posledních dvacet let, co Bmw vydalo tak to mělo porodní bolesti a dnes by si první ročníky nikdo, kdo si o tom přečte nekoupil. Kde je dnes cena Lc z roku 13-14.. jsou levnější jak dvouvacky. Ke cti jim je, že se to doposud snaží řešit na kulanci a svolávačkami. Tady ten topic se opakuje vždy při představení nové motorky. Co jsem si četl diskuzi o Lc tak i stejní lidé ???? Mě by jen zajímalo, kde jsou na cestách za hranicí Evropy a tedy pohodlného servisu všechny ty nové motorky. Proč člověk potkává samé 1100, 1150, 12 vzduch a Japonce...? Takže jo, do kavárny po Evropě super, do hospody na kecy taky, ale na cestování nevím nevím.
no nevim, sice to nepocitam, ale kdyz vezmu jen BMW, tak rozhodne je venku videt nejvic LC, 1250 a RT, o parnik pred jinymi typy ...
skopalik napsal:
Koukám, že do převodovky se vrátily přímé zuby. By mě zajímalo proč? https://www.youtu...nZgYF7Q7B8 (v čase 1:19)
Zaimavej point, v nekolika recenzich se nadmiru slintalo nad perfektne odladenym quick-shifterem, hledal bych v tom souvislost.
Navic, ta prevodovka je posunuta i bliz a niz ke klikovce, je to vsechno hodne jinak.
Zaregistroval jsem, ze je do boku posuvny drzak topcasu, vite nekdo, proc?
Ze by nejake jemne doladeni aerodynamiky?
Upravil xylem dne 02.11.2023 10:44
tak, ono by stačilo, aby se tu vyjádřil Milan, když je opravuje... sice to není nic objektivního, ale pocit tam určitě žádný nehrozí....
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Chlapci řešíte tady pi..viny. A škoda, že se nevyjádří někdo, kdo to dennodenně opravuje, třeba Milan. Co se týče jednotlivých řad GS, probíral jsem to mnohokrát se svým servismanem, kterej toho už viděl fakt hodně a prý ty řeči o absolutní spolehlivosti vzduchů a nespolehlivosti LCček jsou prostě blábol. Čím modernější model, tím vychytanější. A většinou jen slyším "model od roku ... už to má udělaný líp!. Nikdy jsem neslyšel "ten novější model to má horší". (Neberu překlep s dodavatelem brzd na LCčko). A ano, na všechny byly svolávačky. Ale to osobně považuju za velké plus výrobce, když se zjistí, že pár lidí z mnoha desítek tisíc má nějaký problém a oni pro jistotu danou (pouze potencionálně chybovou) součástku radši vymění všem. To, že jiné značky nemají tolik svolávaček může také znamenat to, že na zákazníky prostě serou.
Ale z jiného soudku.
Zkoušel jsem si 1300 a docela zklamání. Celkově subtilnější a na mých 190cm malá motorka. Ovšem co bude dělat veškeré blato a bordel od zadního kola... to nechci vidět. Za zadním sedlem není prostě nic, co by bránilo doletu na vaše záda. To se mi u "cesťáku" vůbec nelíbí. I u LCčka to lítá na lýtka a záda a to tam má aspoň kus plastu.
Pistolnik napsal:
A škoda, že se nevyjádří někdo, kdo to dennodenně opravuje, třeba Milan...
kde já jsme tohle už viděl?
John_Ice napsal:
tak, ono by stačilo, aby se tu vyjádřil Milan, když je opravuje... sice to není nic objektivního, ale pocit tam určitě žádný nehrozí....
ty vole tady,
jako proč příspěvek nad tebou opakuješ co už je napsáno?
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Pistolnik napsal:
vidět. Za zadním sedlem není prostě nic, co by bránilo doletu na vaše záda. To se mi u "cesťáku" vůbec nelíbí. I u LCčka to lítá na lýtka a záda a to tam má aspoň kus plastu.
...ale paralever je u 13ky delsi.. a jezdec vic vepredu. Tj to kolo by melo byt, teoreticky, o kus dal.
Mmch ja myslel ze proti tomu brani jen topcase...
Upravil hicks dne 02.11.2023 19:49
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kyvka je dlhšia, ale smerom dopredu, lebo kratší motor a rázvor je prakticky rovnaký ako u 1200lc.
Za sedlom je prakticky miesto blatníku len držiak špz. Na off bude povinný topcase
ale trochu vylepšili to lízátko chytené na koncáku.
Tryskac napsal:
Kyvka je dlhšia, ale smerom dopredu, lebo kratší motor a rázvor je prakticky rovnaký ako u 1200lc.
ale jezdec je zaroven o cca 10cm bliz riditkum. Vcetne obou sedel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To síce asi bude pravda, no 10 cm vzdialenosť nie je pre blato či vodnú triešť žiadny problém ak sa mu do cesty nepostaví vhodný blatník.
Inak kedže je všetko viac vpredu, zaujímalo by ma či zaťaženie predného kolesa pri solo jazdcovi nebude pomaly vačšie ako zadného.
Tryskac napsal:
Inak kedže je všetko viac vpredu, zaujímalo by ma či zaťaženie predného kolesa pri solo jazdcovi nebude pomaly vačšie ako zadného.
no ja nevim, jak Ty, ale ja i na LC resim nahnuti dopredu.
Samozrejme, min, nez na osmikile, ale stejne. Primackavam predek, kde to jde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na 8gs určite, na 12gs iba výnimočne presúvam váhu na predok, no to čo je dobré na ceste pri off je skôr naopak. No to sme sa už dostali dosť daleko od absentujúceho blatníku na 13gs.
Velmi se omlouvám John_Ice a patol, že jsem v rámci patnáctiřádkového textu měl jeden názor a tedy jednu větu shodnou s někým jiným. Netušil jsem, že by to někoho mohlo pohoršit.
PS. To nemluvím o tom, že v rámci pročítání 15 stránek příspěvků, jsem si toho nevšiml.