sumavahonzi: přesně tak... je to pak věc zkušeností kudy cesta vede a kudy ne
U mé motorky jsou vidle se zdvihem 300mm (původem jsou to vidle z 2Tracu) a mám snížený zdvih na 280mm.
Letos jsem už byl docela spokojený, změnili jsme ve finále výšku oleje trošku víc, než jsme mysleli a bylo to zásadní. Ale je to strašný laborování a určitě je dobrý jít cestou předku z hotové motorky podobné váhy a rozložení hmotnosti. Dělali jsme přestavby s předkem z F800GS, HP2, LC8... a funguje to. Ale záleží na tom, co se kde zrovna dá sehnat, je asi pitomost kupovat nové vidle na HP2 od WP, člověk by se nedoplatil. I ty 48mm vidle na WR nebo resp. už jen na YZ stojí asi 3000EUR. To je nesmysl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: ale vidle na lc8 jsou taky jenom jinak nastavený mx vidle WP. fakt je tam rozdíl jenom v délce vnitřních trubek(kvůli menšímu zdvihu) a jsou tam naskládaný jinačí planžety a péra. To že ani vidle z lc8 není pro gs ideální musí být každému jasný, ale to co by fungovalo na 100% asi nikdo neprodává. Chtěl jsem jenom napsat že když někdo shání vidle z lc8 (který moc k sehnání nejsou a když jsou tak za dost peněz), tak může koupit vidle z mx(ty se sehnaj bez problémů a za pár korun) a docela jednoduše si z nich udělá lc8 vidlici.
Edit: Zase jsem nenapsal že je potřeba vycházet z konstrukčně stejnech tlumičů. Příklad. třeba tlumiče WP 48 byli v roce 2002 na všech KTM konstrukčně stejný a lišily se jenom nastavením(zdvih, pružiny, planžety). Pak je jenom potřeba se podívat jakej tip tlumičů byl na které LC8 a takovej tip koupit. Zabere to chvíli hledání ,ale ušetří to peníze.
Upravil Mira1150 dne 14.12.2015 15:47
Mira1150 napsal:
TomasTT: ale vidle na lc8 jsou taky jenom jinak nastavený mx vidle. fakt je tam rozdíl jenom v délce vnitřních trubek(kvůli menšímu zdvihu) a jsou tam naskládaný jinačí planžety a péra. To že ani vidle z lc8 není pro gs ideální musí být každému jasný, ale to co by fungovalo na 100% asi nikdo neprodává. Chtěl jsem jenom napsat že když někdo shání vidle z lc8 (který moc k sehnání nejsou a když jsou tak za dost peněz), tak může koupit vidle z mx(ty se sehnaj bez problémů a za pár korun) a docela jednoduše si z nich udělá lc8 vidlici.
vidle jsou LC8 a ostatní jak je nazýváš MX vidle od WP vypadají shodně, ale shodné nejsou...
máš pravdu, že spodky vidlí lze vyměnit, ale musíš vyměnit oba, nestačí jen jeden na přidání pravého brzdiče, ano, můžeš vyměnit jen "ty vnitřní trubky" a "péra" a planžety - ale spočítej cenu všech těch pár dílů - tuším, že to bude někde mezi 15-20tisíci + cena MX vidle 5-15tis dle stavu a potřeby prodávajícího je prodat, jejich repas: gufera, futra, olej práci celkem odhadem 5tis dle servisáka a kvality dodaných dílů. Dej to do motorky a napiš sem, jak to funguje...
Přesně tak... Takže je lepší prostě hlídat bazary a aukce a koupit něco hotového.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mira1150 napsal:
TomasTT: ale vidle na lc8 jsou taky jenom jinak nastavený mx vidle. fakt je tam rozdíl jenom v délce vnitřních trubek(kvůli menšímu zdvihu) a jsou tam naskládaný jinačí planžety a péra. To že ani vidle z lc8 není pro gs ideální musí být každému jasný, ale to co by fungovalo na 100% asi nikdo neprodává. Chtěl jsem jenom napsat že když někdo shání vidle z lc8 (který moc k sehnání nejsou a když jsou tak za dost peněz), tak může koupit vidle z mx(ty se sehnaj bez problémů a za pár korun) a docela jednoduše si z nich udělá lc8 vidlici.
vidle jsou LC8 a ostatní jak je nazýváš MX vidle od WP vypadají shodně, ale shodné nejsou...
máš pravdu, že spodky vidlí lze vyměnit, ale musíš vyměnit oba, nestačí jen jeden na přidání pravého brzdiče, ano, můžeš vyměnit jen "ty vnitřní trubky" a "péra" a planžety - ale spočítej cenu všech těch pár dílů - tuším, že to bude někde mezi 15-20tisíci + cena MX vidle 5-15tis dle stavu a potřeby prodávajícího je prodat, jejich repas: gufera, futra, olej práci celkem odhadem 5tis dle servisáka a kvality dodaných dílů. Dej to do motorky a napiš sem, jak to funguje...
Já právě tlumiče z exc mám na ktm adventure a jenom jsem do nich dal planžety z ADV a koupil odpovídající pružiny (pružiny stáli3500kč starší tlumiče jsem koupil za 2500kč a byli v super stavu). A funguje to naprosto parádně. Repas vyjde kompletně z dílů WP na 2100 i s WP olejem za oba tlumiče.
No když to člověk nepotřebuje právě druhý den a počká si, tak se dá sehnat všechno potřebný ve skvělým stavu za rozumný peníze. Mě prostě přijde lepší varianta použít hotové věci, než předělávat brzdiče, vyrábět nový patky, brejle apod. Původně jsem na svý motorce chtěl použít WP vidle z 950 ale chtěl jsem zachovat dvoukotouče z přepleteného předního kola BMW a původní brzdiče BMW. Pakárna neuvěřitelná. Nový brejle atd. Teď mám jednokotouč, takže jsem vůbec nemusel utrácet ty peníze za brejle a mohl jsem použít sériový z KTM... prostě vývoj a zkušenosti.
Každopádně tady v téhle motorce je nový rám z holandska, Baaker nám vyrobil exkluzivní verzi s větším průměrem trubek, vyztužením atd. Prý u nás jezdíme takovým stylem, že to co běžně dělají pro nás není dost dobrý
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mira1150 napsal:
TomasTT: ale vidle na lc8 jsou taky jenom jinak nastavený mx vidle. fakt je tam rozdíl jenom v délce vnitřních trubek(kvůli menšímu zdvihu) a jsou tam naskládaný jinačí planžety a péra. To že ani vidle z lc8 není pro gs ideální musí být každému jasný, ale to co by fungovalo na 100% asi nikdo neprodává. Chtěl jsem jenom napsat že když někdo shání vidle z lc8 (který moc k sehnání nejsou a když jsou tak za dost peněz), tak může koupit vidle z mx(ty se sehnaj bez problémů a za pár korun) a docela jednoduše si z nich udělá lc8 vidlici.
vidle jsou LC8 a ostatní jak je nazýváš MX vidle od WP vypadají shodně, ale shodné nejsou...
máš pravdu, že spodky vidlí lze vyměnit, ale musíš vyměnit oba, nestačí jen jeden na přidání pravého brzdiče, ano, můžeš vyměnit jen "ty vnitřní trubky" a "péra" a planžety - ale spočítej cenu všech těch pár dílů - tuším, že to bude někde mezi 15-20tisíci + cena MX vidle 5-15tis dle stavu a potřeby prodávajícího je prodat, jejich repas: gufera, futra, olej práci celkem odhadem 5tis dle servisáka a kvality dodaných dílů. Dej to do motorky a napiš sem, jak to funguje...
Já právě tlumiče z exc mám na ktm adventure a jenom jsem do nich dal planžety z ADV a koupil odpovídající pružiny (pružiny stáli3500kč starší tlumiče jsem koupil za 2500kč a byli v super stavu). A funguje to naprosto parádně. Repas vyjde kompletně z dílů WP na 2100 i s WP olejem za oba tlumiče.
bavíme se o tom, žes použil vidle z exc a napasoval jsi je na LC8 Adv? Proč?
vidle za 2500kč v super stavu - to je dárek.. komplet repas za 2100?? za to je možné pouze vyměnit olej a gufera... Ale pokud bylo vše ostatní v super stavu, tak dejme tomu... Super kauf
sumavahonzi: No prostě jsem chtěl delší zdvihy a taky proto že prostě origo tlumiče byly v prdeli. Jinak Komplet sada pro repas WP to je Pouzdra, gufera, stírací kroužky, těsnící kroužky pístků a nějaky ókroužky. beru to teda přes známého a nechává mi k tomu i olej. ale když by se to bralo přímo v ktm tak je to taky kolem 2500