Jinak ja teda nevim, ale stejne je to z nejvetsi casti o jezdci.....
Principielne je KTM 950/990 lepsi stroj do offroadu, nez 800/1200 o tom asi netreba pochybovat. Mix jineho pouziti to potom posouva jinam a pohled co je pro koho lepsi/dulezitejsi potom proste zalezi na osobnich preferencich. Mne vic jako jedina motorka, na to co jezdim, vyhovuje GS, ale kdybych bydlel jinde a jezdil neco jinyho klidne si umim predstavit i oranzadu. A ze se na tom ci onom neco sere... No sere a co, v kine beztak nic nedavaji, tak si alespon muzeme s klidnym svedomim zalezt do garaze a vrtat se v tom.
I s Smartem se daji v zime pojezdit offroady a SUV, i s dvoulitrovym atmosferickym bavorakem se da na Nuerburgringu pojezdit Porsche GT3. A i s nalestenym GSem se da zneuctit v terenu KTM, vzdy proste zalezi hlavne na tom, kdo co umi....
to Morabo: jen je rozdíl v tom, že oranžáda z obchodu je na tohle připravená...kdežto vosmikilo člověk musí nákladně překopat
Ale jinak jo, jako skůtr do města a na dálnici je vosmikilo dokonalé....o tom není pochyb
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já myslím, že to je jedna z mála diagnóz, kterou trpíš
Když jsem se na to video podíval pořádně, nabyl jsem přesvědčení, že tam té vody rozhodně tolik nebylo, ty po pytlík, když jsi se tam ani celý na těch zádech neschoval
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně