Macek01 napsal:
Našel jsem na tom podvozku jednu chybu, od doby co to mam, tak mi strašně mizí gumy a to jsem měl novou sadu
Tomáši, prosím tě nevzpoměl jsi si na mě s tím nočním režimem?
Se nedivim. Když máš výjezd z garáže srovnatelný s výstupem na Anapurnu :-D jen stim rozdílem,že oni lezou počtyřech + maćky a cepíny a ty po dvou Karoo T
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
TomášTT - hele a když by se vzal tlumic na 800ku - ted nevim třeba level 2 co tomu kvalitativne odpovídá na předku ?
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
TomášTT - hele a když by se vzal tlumic na 800ku - ted nevim třeba level 2 co tomu kvalitativne odpovídá na předku ?
Asi bych volil Ohlinsy nebo počkal do léta, kdy budeme mít na 800 uzavřené cartridge od TracTive.
Bituba nejsou taková hitparáda a Ohlinsy jsou teď jediná volba bez větších kompromisů.
Já mám teď na upravené 1150 vzadu Level2 (všichni máme vlastně Level2 co máme tyhle u nás dělané stavby s klasickou přední vidlí) a vpředu mám Ohlinsy 330mm se zkráceným zdvihem na necelých 300mm. Mám tam podložky. Nicméně Touratech teď právě testuje ACE tlumiče na 1150GS/A a dělám si zálusk na zadní elektriku, protože jezdím s tou motorkou trošku specificky a chci extrémně komfortní nastavení na silnici a výrazně tužší do terénu ale ne tak, aby po odlehčení motorky byl dopad jako do betonu. A zase ne aby to bylo sice jako do peřin ale následující hupík mě vyhodil do vzduchu a pak jsem bouchnul o zem šusplechem. Jel jsem teď pár tisíc km offroad převážně po písku a kamení (víc kamení než písku) a šusplech mám na šrot. Jeden dva hupíky v 70km/h v pohodě a třetí větší skok a dopad až tak, že to šlo břichem do šutrů. Když to utáhnu, tak mě z toho zase po dnu jízdy všechno bolí, protože v 80% času to tak utažený není potřeba. Takže elektrika bude přesně něco pro mě
Na 1200GS je to snadnější, tam je Level1..
Level2 není nic jiného než Level1 + hydraulika předpětí. Ale prý jsou lidi (třeba španělsko), kteří kupují dopředu na 1200GS extreme a dozadu Level2. Říkal mi to produktový manažer. Prý jim přijde že ta motorka potřebuje vylepšit především předek a někdo si tu kombinaci takhle koupil a další to kupují podle něj. Já mám taky vlastně nevyváženou sestavu - vpředu Extreme a vzadu HighEnd ale je to na silniční 1200GS, takže mě to nějak extra nevadí, že nemám vzadu to PDS.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To myslíš vážne s tým ACE na 1150gs?, lebo pred časom sme to konzultovali a vraj sa im to tam nemalo zmestiť, tak som kúpil tu na slovensku level1 dopredu a level2 dozadu, keby som vedel, že bude to ace aj pre 1150, tak som mohol počkať.
Vlado: já jsem taky koupil Level2.
Informaci o tom, že Touratech testuje ACE na 1150GSA jsem dostal teď a nemám jí potvrzenou ani z TracTive ani oficiálně z Touratechu ale prořekl se jeden známý.
To tělo ACE tlumiče je stejně velký jako Level2 a nemá to externí nádobku jako verze pro LC, takže se to tam asi vejde. Každopádně jako produkt to neexistuje a oficiálně to taky neexistuje. Myslím že prodat mírně jetý tlumiče nebude žádný problém, spíš mám obavy, že cena bude stejná jako v případě verze pro 1200GS a znamená to, že někdo by tím zdvojnásobil hodnotu motorky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jak je to s nastavením u zadního tlumiče na 11 gs Level 1 bez hydroštelu. Dá se vůbec nastavit když ten štelovací šroub je nahoře? Přístup je tam děsnej.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Murdock: myslím že to je prakticky nemožný. Zítra se ti podívám do druhé garáže, kolik mi tam toho vyčuhuje na mé motorce ale myslím že to je prakticky nepřístupný. Nikomu bych určitě nedoporučoval L1 na 1150 pokud často mění zatížení. Pokud to je někdo, kdo jezdí pořád stejně naložený a nestřídá kufry/spolujezdce apod, tak proč ne. Nastaví to jen jednou a pak na předpětí nemusí sahat. Ale jinak je hydraulika jediná možnost.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
no já si myslím, že to tady pořádně ještě nepadlo jak moc je to vlastně složitý tu pružinu utáhnout bez hydroštelu. Já si s tím sice nemusím pořád hrát a dva na tom jedeme jen občas a s kuframa ve dvou lidech ještě míň, ale vytahovat zadní tlumič jen abych ho přitáhnul je teda dost blbý.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock: to je pravda ale kvůli tomu ho nevyřadí z nabídky. My to pochopitelně lidem říkáme ale vem si, že na HP2 se taky dělají tlumiče bez hydrauliky (byť je tam celkem velmi dobrý přístup). Každopádně ty ušetřené peníze za hydrauliku jsou třeba pro někoho zásadní, nebo i váha (na HP2 asi hlavně váha) tak pokud člověk ví, jaké tam je omezení a souhlasí s tím, tak proč ne. Jinak snad každému jsme zatím prodali L2 nebo alespoň nevím o L1 na 1150 vzadu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ano jde, ale je třeba dokoupit hydroštel a novou kratší pružinu
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
zvažuju ,že začnu 1 protože na přední jiné nejsou, a kdyžtak dodělám ten zadek na 2.
je to hodně velká blbost?
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!