problem je ze mi mitasofilove se proste nedokazem oprostit od pomeru cena vykon :-D kdyz za 2700 prezuju celou motorku i s vyvazenim a ty gumy mi tam vydrzi celou sezonu tak tomu se proste neda odolat :-D za zavodnika se nepovazuju ale nemyslim ze bych jezdil vyslovene pomalu :-) treba u mne je poznat ze ty gumy nestihaji tak 0,1% celkovy doby jizdy to je akceptovatelny a basta :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
schrek napsal:
... ale je otazka zda by to dopadlo pri tolika vody a takove rychlosti s jinou gumou lepe , ale o tom nechci polemizovat
Vykládáš tady,kolik toho máš na čem najeto a přitom nejsi ani schopnej soudně zhodnotit situaci,kterou snad na moto zažil každej,kdo jezdí aspoň jeden rok O čem pak vypovídá tvoje chválení nějakých pneu?...a vůbec čehokoliv Ty nejsi soudnej člověk
Jak nejsem soudnej clovek, to mi laskave vysvetli a podrobne rozeber, asi si nepochopil jak sem tom myslel a cemu sem se chtel vyhnout.
Jak sem napsal za deste nejezdim a vyhybam se tomu jak cert krizi a takhle sem brzdil jen jednou a to na pneu MITAS, tak nebudu tady vykladat ze MITAS skala jak koza a klouzala a pneu jine znacky by byla urcite vpohode nebo uplne nahovno. Uz vidim ty sahodlouhy reakce a debaty o ho*ne. A sorry je tady a jinde na forech spousta historek, kdy byly slevaky jak prase a proste ty ZAPADNI gumy drzej a brzdej pomalu bez jedinyho zapnuti ABS atd. a vsechny ostatni gumy jsou nahovno a ta jedina jejich nejlepsi. Proto jsem to napsal jak jsem to napsal.
A neboj samozrjme vim, ze to na vode klouze.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
milanek napsal:
problem je ze mi mitasofilove se proste nedokazem oprostit od pomeru cena vykon :-D kdyz za 2700 prezuju celou motorku i s vyvazenim a ty gumy mi tam vydrzi celou sezonu tak tomu se proste neda odolat :-D za zavodnika se nepovazuju ale nemyslim ze bych jezdil vyslovene pomalu :-) treba u mne je poznat ze ty gumy nestihaji tak 0,1% celkovy doby jizdy to je akceptovatelny a basta :-)
presne tak, jo a Milanek rozhodne pomalu nejezdi
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
... ale je otazka zda by to dopadlo pri tolika vody a takove rychlosti s jinou gumou lepe , ale o tom nechci polemizovat
Vykládáš tady,kolik toho máš na čem najeto a přitom nejsi ani schopnej soudně zhodnotit situaci,kterou snad na moto zažil každej,kdo jezdí aspoň jeden rok O čem pak vypovídá tvoje chválení nějakých pneu?...a vůbec čehokoliv Ty nejsi soudnej člověk
Jak nejsem soudnej clovek, to mi laskave vysvetli a podrobne rozeber, asi si nepochopil jak sem tom myslel a cemu sem se chtel vyhnout.
Jak sem napsal za deste nejezdim a vyhybam se tomu jak cert krizi a takhle sem brzdil jen jednou a to na pneu MITAS, tak nebudu tady vykladat ze MITAS skala jak koza a klouzala a pneu jine znacky by byla urcite vpohode nebo uplne nahovno. Uz vidim ty sahodlouhy reakce a debaty o ho*ne. A sorry je tady a jinde na forech spousta historek, kdy byly slevaky jak prase a proste ty ZAPADNI gumy drzej a brzdej pomalu bez jedinyho zapnuti ABS atd. a vsechny ostatni gumy jsou nahovno a ta jedina jejich nejlepsi. Proto jsem to napsal jak jsem to napsal.
A neboj samozrjme vim, ze to na vode klouze.
Na gumy je odborník Mr GS, vše ostatní má pod palcem Hix...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
to by snad špatně ani nikdo nepochopil Dokud jsem je na moto dával v rozměru 140 tak to na mokrým klouzalo docela fest,ale teď v rozměru 150 lepí jak závodní slick na rozpáleným asfaltu
Aspoň vidíš,jak funguje psychologickej efekt .Ta změna rozměru je totiž jen papírová
cepik napsal:
To bude mít Ruda radost že místo inzerce je to debatní kroužek.:-D
Pravdu máš, kšá běžte kvákat někam jinam:-). Každý máte kousek své pravdy.
Upravil joe dne 25.03.2014 17:03
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Pani, po dlhej dobe som sa vratil k motorke (trvalo to dlhsie, ako som planoval), a presne spadam do kategorie "kupil motorku, dojazdil gumy a prezuje Mitasku a nic viac"... Ano, gumy pomaly koncia, zacinam sa obzerat po niecom inom, a rozmyslam, ci ma zmysel ostat na cisto "asfaltovej" gume, alebo zladit cestu s miernym offroadom a pritom nestratit vela z vlastnosti cestnej gumy. Neberiem percenta ani od jednej firmy, vyrabajucich pneu, takze sa snazim zhanat informacie kazdeho druhu, konecne rozhodnutie zvyknem urobit sam a nielen na zaklade info typu "jedna pani povedala"... Pokladam toto forum za miesto, kde by sa mali vymienat informacie... Okrem toho som sa dozvedel, kto nie je objektivny, kto je jednostranne orientovany na jednu znacku, kto .....
Kurna chlapi, toto sa riesi pri 12-stke, este lepsie pri dvoch: jednej zaparkovanej pred krcmou a druhej v ruke
Ne není tomu tak, zatím. V současnosti se 150 vůbec nevyrábí z technických důvodů. Periodická úprava formy již tradičně začátkem sezóny:-(.
V katalogu jsou, ale zatím nic. Zjistím zítra. Jedu do Mitasu.
Upravil joe dne 02.04.2014 19:14
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Pak pls napis jak jsi dopadl. Tak do mesice od tebe vezmu sadu 07 na 11ku. Jeste musim dolitat osmicky po predchozim majiteli.
Diky
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Joe napsal:
... V současnosti se 150 vůbec nevyrábí z technických důvodů. Periodická úprava formy již tradičně začátkem sezóny:-(.
Sakra,zrovna sháním pneu ...tak nic,no
Samozřejmě jsem myslel E-07. Pokud si vzpomínám měl jsi zájem o E-10. Ty mám skladem.
Upravil joe dne 02.04.2014 21:32
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milanek napsal:
problem je ze mi mitasofilove se proste nedokazem oprostit od pomeru cena vykon :-D kdyz za 2700 prezuju celou motorku i s vyvazenim a ty gumy mi tam vydrzi celou sezonu tak tomu se proste neda odolat :-D za zavodnika se nepovazuju ale nemyslim ze bych jezdil vyslovene pomalu :-) treba u mne je poznat ze ty gumy nestihaji tak 0,1% celkovy doby jizdy to je akceptovatelny a basta :-)
mne osobne je jedno kolko stoji pneu a nasiel som pneu co mi vyhovuje na univerzalne jazdenie 50/50 aflat, teren. Jazdim si kde sa mi chce a v pneu mam doveru na mokrom, na suchom afalte, blate, srtku....
proste Mitas E10 ma moju doveru na kazdom povrchu. Pneu je silika, na ceste fajn pohodlna a ked je dobre pneu vyvazene da sa lietat po asfalte fajnovo pohodlne na okraj pneu.
Mam obutu dalsiu sadu, pneu mi vydrzi v zadu tak 4000km a v predu nieco cez 6000km.
Po prezuti som hned objednal dalsie dve zadne a jednu prednu, nech mam vystarane na cast sezony.
Planujem vyjazd asfalt skotsko a vyskusam E07, preco nevyskusat, ved ta pneu je uz konkuret hociktorej predrazenej znacke a najazd da ten isty.
No co uz, stal som sa Mitasofil. V garazi su hodene tourancky co maju tak 80percent dezenu a asi tam aj dlho ostanu hodene.
vivat Mitas!!!
osobne mozem prehlasit, ze Mitas je velka konkurencia poprednym zahranicnym znackam
Na foto je zabeh pneu, po zabehu pekne na okraj sa daju davat bez jedineho problemu
copo přiložený následující obrázek:
dokonca som sa dozvedel, ze kamaratov kamos jazdi E07 a nesetri ich, motorka v naklone drzi krasne. Na co by Mitasofilisti menili ked funguju aj lacnejsie pneu
copo přiložený následující obrázek:
[154.37Kb]
Upravil copo dne 12.04.2014 10:58
copo@centrum.sk
Zloun napsal:
Kluci muzete mi strucne zhodnotit, jak drzi na vode e7, 9, 10? Jasne, zalezi na jizdnim stylu atd atd, ale nejaky blbuvzdorny shrnuti?
Nějaké objektivní porovnání vlastností gumy na vodě by fakt bodlo. To, že Mitasky kloužou na vodě je jediná, ale podstatná věc, která mě od jejich koupě odrazuje. Docela by mě zajímalo jaký vlastně ten rozdíl je.
U mě je ta obezřetnost utvrzená i tím, že kámoš na cestovní kawě sebou v dešti v zatáčce na Mitaskách střihnul o zem. Ale on někdy jezdí jak pako..
Hledat mez adheze na mokru v zatáčkách by bylo ohubu, ale zkoušet porovnávat brzdné dráhy na mokru by možná šlo...
Jenže by to chtělo za stejných podmínek, takže stejný typ motorky v jednu chvíli.. To je ale už na profi akci
Pája