Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 17 z 26:   1  ...  14    15    16    17    18    19    20  ...  26  
 
Závady LC
Alda
#321 
Přidané 14.03.2017 12:37
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Mimochodem Tondy dvouventil neni zrovna moc seriovka, napr. brzdy. I Tonda vi, ze je to uz uplne mimo a aby se bezpecne svezl, musi neco vymenit za novejsi, funkcnejsi.
 
hicks
#322 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 12:55
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
VojtechPolicky napsal:
Hicksi, to že PD je lepší jak LC tu nikdo netvrdí. Respektive, je tu jen řečeno že někdo preferuje dnes už zastaralé technologie oproti dnešním novinkám. Nevím proč se tu polovina lidí hned tak čertí.


o to ale vubec nejde Smile

jde o to, ze si nekteri dvouventilari chteji svou volbu RACIONALIZOVAT Grin a chteji slyset, ze jejich moto je nejen nejhezci (coz se da v klidu tvrdit), ale i skoro ve vsem lepsi, nez novinky.

Pritom staci rict, ze i kdyz dvouventil nebrzdi a nesviti, tak ma neco do sebe a mas pokoj Cool

Jinak mistnim puristum doporucuji ke studiu oceloveho ptaka Avro Vulcan. Vulcan je jeden z poslednich bombarderu "stare skoly", kde nejsou/skoro nejsou pocitace.

Je na nem videt, ze ciste mechanicky purismus ma svuj strop a od urciteho momentu je verze s elektronikou paradoxne SPOLEHLIVEJSI A JEDNODUSSI.

Navic za mne je etalon spolehlivosti a deutsche techniky 1150 s manualnim syticem a bez posilovace, nikoliv 2V Cool Tam se to imho dojcaci teprve ucili...
Upravil hicks dne 14.03.2017 12:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
raptor
#323 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:17
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
hicks - ty mas tusim jedno z prvych 2013. Predpokladam ze uz bude mat aj relevantne km.

Vedel by si niekde zhrnúť závady. Láme ma jeden pánko tu v SR na vodníka 2013 ale ešte predtým som začal riešiť s Béďom jeho dvojvačicu. Zatial som viac naklonený na dvojvačku ale pravda je tá že ten vodník ma motoricky velmi prekvapil (v dobrom) ale zas kamoš čo má 2013 kupovanú ako novú v Fmoto si s tou motorkou zažil neuveriteľné... (sú to info z prvej ruky)

Vďaka.
Upravil raptor dne 14.03.2017 13:23
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Renek
#324 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:34
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Já před dvěmi lety měnil 2010 GSA za vodníka GSA. Když jsem jí prodával, skoro jsem brečel. Byla to super motorka. Ten vodník mi za začátku připadal takový divný, motorově super, mapy mají smysl, podvozek ještě větší liga než dvouváčka. Ale furt to bylo takové " divné ". Ty správné grády to dostalo, až jsem to přezul na Karoo 3. Asi to bylo těmi Anakee, prostě mi ty gumy vůbec neseděly. ( Teď se nebavím o off - ten moc nejezdím). Ta širší guma vzadu oproti vzduchu udělala své. Teď je to super. Zatím necelých 30 tkm. Po dvou sezónách.
 
hicks
#325 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:40
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
hicks - ty mas tusim jedno z prvych 2013. Predpokladam ze uz bude mat aj relevantne km.

Vedel by si niekde zhrnúť závady. Láme ma jeden pánko tu v SR na vodníka 2013 ale ešte predtým som začal riešiť s Béďom jeho dvojvačicu. Zatial som viac naklonený na dvojvačku ale pravda je tá že ten vodník ma motoricky velmi prekvapil (v dobrom) ale zas kamoš čo má 2013 kupovanú ako novú v Fmoto si s tou motorkou zažil neuveriteľné... (sú to info z prvej ruky)

Vďaka.


Raptore ja posledni 2 roky temer nejezdim :/... mam jen 50k km. ani jsem nikde s LC poradne nebyl...

ja bych sel do LC kvuli jinymu rozmeru pneu + aerodynamice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
raptor
#326 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:43
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
aha tak rozmer pneu je nieco co mi na LC viac prekaza ako nieco co by som chcel

ak by som chcel cestnejsu motorku od R 1200 GS tak nevaham ani sekundu a idem do S 1000 XR

a o aerodynamike LC som teda od majitelov nepocul nic dobre

hold kolko ludi tolko chuti

p.s. co sa stalo ze si prestal jazdit?
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Renek
#327 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:48
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Tak třeba plexi na LcA je strašné, aspoň za mně. To jej jak z nějakého japonce. A stojánek taky....
 
hicks
#328 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
a o aerodynamike LC som teda od majitelov nepocul nic dobre


to by mne zajimalo, kdo to byl.

S mejma 175cm a relativne kratsim telem mam okolo helmy TEMER linearni proudeni... standardni sedlo a standardni non-adv plexi.

Sviti to taky lip nez vzduchac.. ja jsem s LC fakt MIMORADNE spokojenej.

jezdim min, protoze nemam cas. Mam furu prace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
vevis
#329 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 14:10
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Alda napsal:
Mimochodem Tondy dvouventil neni zrovna moc seriovka, napr. brzdy. I Tonda vi, ze je to uz uplne mimo a aby se bezpecne svezl, musi neco vymenit za novejsi, funkcnejsi.

Jestli myslíš větší kotouč,tak ten si na dvouventil můžeš koupit už opravdu hodně dlouho.Prvního dvouventila jsem koupil už s ním.A mel ho tam i FunTomas a pak ho tady na foru prodal,protože s originálem se mu brzdilo lépe.Takže těžko říct.Každopádně to vylepšení brzd je,ale že by se účinnost přiblížila alespon 1100gs,to opravdu ne.Takže když chceš jezdit rychle,musíš bejt dobrej řidič,musíš předvídat a nesmíš dělat chyby.Tak to prostě je,žádnej asistent tě nezachrání.A fakt nemá cenu polemizovat,jestli je to dobře nebo špatně.Ale někoho takové ježdení prostě baví.A to,že Tonda už dnes víc km najede na dvouventilu,než na dvouvačce asi nějaký důvod má.Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
raptor
#330 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 14:47
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
hicks napsal:
raptor napsal:
a o aerodynamike LC som teda od majitelov nepocul nic dobre


to by mne zajimalo, kdo to byl.

S mejma 175cm a relativne kratsim telem mam okolo helmy TEMER linearni proudeni... standardni sedlo a standardni non-adv plexi.

Sviti to taky lip nez vzduchac.. ja jsem s LC fakt MIMORADNE spokojenej.

jezdim min, protoze nemam cas. Mam furu prace.


jeden z nich je napr aj tu v diskusii - Béďo, další je redaktor motoride.sk Wink
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Pamilton
#331 
Závady LC
Přidané 05.04.2017 11:14
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
hicks napsal:
vevis napsal:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!Wink


co je malo adrenalinovyho na RYCHLYM razeni, to bys mi mel vysvetlit.

Jinak jeste k tomu dodavam - dvouventil:

- spatne brzdi
- spatne sviti
- hur udrzi kola na silnici
- pocitam, ze nema integral na brzdach
- musis pouzivat vetsi sily na ovladani (spojka atd)
- NEMA elektronicky plyn
- NEMA RAIN rezim

rekni mi, proc se snazis ho povysovat nad LC? Cool

K tomu dodavam, ze Hix si vyhledove chce koupit 2V PDcko... ale do sbirky, ne abych si musel nalhavat, ze jezdi lip, nez LC.


Nedavno jsem si byl koupit zesilovač na muziku. Chlápek my dal poslechnout různý zesilovače s různejma komponentama v různé ceně a kvalitě a mně to pořád přišlo nějak stejný, ten chlapík se divil jak je to možný. Protě jsem asi hudebně marnej. No a někdo to má takhle s motorkou. Měkkej, tvrdej podvozek, hrabe, nehrabe rychlá hladká táhlá nebo voraniště...pořád se práší zakočáremm. Jak jsem tady někde napsal, ať si každej vybere stroj jakej chce, hlavně když umí vysvětlit proč si koupil prévě tohe, todává smysl. Potom není žádná volba špatná.
BMMW R1200GS LC 2014
 
Pamilton
#332 
Závady LC
Přidané 05.04.2017 11:53
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Vevis:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!Wink[/quote]


Tak podle toho co píšeš, bude Tonda docela určitě nejrychleší ze vsi. Ale jako data do srovnávacího testu bych to nepoužil. Ale Tondu bych do party bral. Raději se na někoho dotahuju, než abych se při jízdě musel omezovat.
Taky tu máme jednoho takovýho. Jmenuje se Václav. Ten spraví ledničku, pračku, už byl dvakrát v novinách.

Dělám si jen prdel, nic ve zlím, kluci
Upravil Pamilton dne 05.04.2017 11:57
BMMW R1200GS LC 2014
 
pepa10
#333 
Závady LC
Přidané 10.04.2017 18:43
Avatar člena


Příspěvků: 47
Registrace: 20.07.15
Zdravím, mám menší problém. Pri napojení kompresora cez zapalovač, teda klasickú 12V zásuvku mi po jednej sekunde zásúvka vypne a nedáva žiadnú prúd. Ako keby vybilo poistku.

Po opatovnom nastartovaní všetky funguje, ale znova zásuvku vypne.

Deje sa to, len keď napojím kompresor na pneu. Pri nabíjačke na mobil je všetko ok.

Vie niekto pomocť? Má to tak byť? Alebo nejaká vada?

Dik.
 
PavelDR
#334 
Závady LC
Přidané 10.04.2017 19:20
Avatar člena


Příspěvků: 7444
Registrace: 13.06.11
pepa10 napsal:
Zdravím, mám menší problém. Pri napojení kompresora cez zapalovač, teda klasickú 12V zásuvku mi po jednej sekunde zásúvka vypne a nedáva žiadnú prúd. Ako keby vybilo poistku.

Po opatovnom nastartovaní všetky funguje, ale znova zásuvku vypne.

Deje sa to, len keď napojím kompresor na pneu. Pri nabíjačke na mobil je všetko ok.

Vie niekto pomocť? Má to tak byť? Alebo nejaká vada?

Dik.


Je to tak dobře.Zásuvka se odpojí pří větším odběru než 5 A.Kompresor,zatím každý,který jsem měřil,měl minimálně 5,5 A.Musíš si natáhnout extra zásuvku přímo z baterky přes 6 A pojistku.



.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
pepa10
#335 
Závady LC
Přidané 30.04.2017 15:43
Avatar člena


Příspěvků: 47
Registrace: 20.07.15
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom Sad

Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.


Je to normálne, alebo to mám vrátiť?

Ďakujem.
 
PavelDR
#336 
Závady LC
Přidané 30.04.2017 16:17
Avatar člena


Příspěvků: 7444
Registrace: 13.06.11
pepa10 napsal:
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom Sad

Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.


Je to normálne, alebo to mám vrátiť?

Ďakujem.


Osobně si myslím,že by to za studeného motoru nemělo být až maximum.Pokud to bylo po maximum za provozní teploty motoru,tak by to mělo být OK.Pokud ti v servisu dělali ventily,tak jim to tam dovez zpět a vše si vyřeší servis.
Špatně dotaženo,špatně usazené těsnění,nebo něco podobného za co může jen a jedině servis.Určitě to není závada motorky jako takové.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
BIGR
#337 
Závady LC
Přidané 01.05.2017 06:50
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
pepa10 napsal:
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom Sad

Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.


Je to normálne, alebo to mám vrátiť?

Ďakujem.


Otři ten olej a odmasti to třeba čističem na brzdy. Může tam být jen zbytek,který se dostal na dosedací plochy a pak při dotažení víka se vymáčkl ven. Pokud to budeš mít po očištění znova,tak jeď do servisu.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
pepa10
#338 
Závady LC
Přidané 06.05.2017 17:59
Avatar člena


Příspěvků: 47
Registrace: 20.07.15
Ahoj, tak už som asi prišiel na problém a vobec to nebude dobré Sad

Slzenie neprestáva, tak som namutkovo skúsil, či su dotiahnuté šŕoby a na pravom valci, horný šrób je asi strhaný, pretáča sa. image.prntscr.com/image/04cf6ccde0e0461d834bd578c73805d0.png

Co teď chlapi?
 
PavelDR
#339 
Závady LC
Přidané 06.05.2017 18:46
Avatar člena


Příspěvků: 7444
Registrace: 13.06.11
pepa10 napsal:
Ahoj, tak už som asi prišiel na problém a vobec to nebude dobré Sad

Slzenie neprestáva, tak som namutkovo skúsil, či su dotiahnuté šŕoby a na pravom valci, horný šrób je asi strhaný, pretáča sa. image.prntscr.com/image/04cf6ccde0e0461d834bd578c73805d0.png

Co teď chlapi?


Tak to máš dobré pokud jsi servisoval v BMW.
Vymění ti motor,nebo alespoň celou hlavu.
Držím pěsti.
comfort
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
servisak
#340 
Závady LC
Přidané 06.05.2017 21:02
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Opravnou sadu zavitu. Za tohle ti nikdo neda novej motor ani hlavu. Normalne vyvlozkovat a tramtadada..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 17 z 26:   1  ...  14    15    16    17    18    19    20  ...  26  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 92
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 4.21 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI