Vzlem k tomu že mi baterka počítám v létě klekne uvažuji o Motobatt. Má někdo zkušenost s kvalitou a výdrží, švara ji má tedy v VT 750 3 roky a zatím bez problemu. Jestli s ní někdo jezdí déle a pořád maká byl bych jedině rád a šel bych do ni. Díky.J.C.
Já měl vždycky baterie různých výrobců na 2-3 roky, obvykle chcípala chvíli po záruce.
Pak jsem koupil gelovku Fiamm a mám jí už 8 let a stále funguje.
Neuvěřitelná baterka a půjdu do ní zase, jelikož se stále vyrábí:
Tuším, že to je tahle:
http://www.okmoto...-19ah.htmlH.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Nový akumulátor je na místě.. BANNER Biker Bull GEL GT20H-3 (19Ah, startovací proud až 375A) za 1 730,- Kč.. Jen někdo přede mnou ztratil gumový pásek na zajištění akumulátoru v držáku, takže jsem musel vyrobit náhradu..
yuri13 přiložený následující obrázek:
Až si zase někdo budete stěžovat na přístup baterie u 1100/1150GS a že musíte nadzdvihnout, nebo nedej bože sundat nádrž, tak si vzpomeňte na tuto fotografii.
U RT to je fakt príma...
zetor přiložený následující obrázek:
zdarec panove ... jezdite nekdo tuto v 1150GSA?Maj ji tady uvedenou sice jako baterii pro zahradni trakturky a sekacky ... ale to v podstate neni uplne od veci ... jde mi o vydrz ... mel sem exide a po 2sezonach ani tuk http://www.otos.c...-12v-19ah/BMW GS 1150 Adventure
Bandit 12OON
Parker napsal:
zdarec panove ... jezdite nekdo tuto v 1150GSA?Maj ji tady uvedenou sice jako baterii pro zahradni trakturky a sekacky ... ale to v podstate neni uplne od veci :)... jde mi o vydrz ... mel sem exide a po 2sezonach ani tuk http://www.otos.c...-12v-19ah/
Nepíšou tam o ní nic moc ( startovací proud a jeká je to technologie..). Osobně jsem taky řešil jakou baterku, a nakonec jsem koupil suprovou nabíječku a ejhle baterku nemusím řešit.. http://www.otos.c...-12v-0-8a/
Nechal jsem jí zapnutou asi týden, než se rozsvítily všechny kontrolky a teď není problém se startem ikdyž svítím i brzdím ( se servem ) najednou při startu. Jak přijedu, tak to naklapnu do zásuvky na motu a nechávám jí pracovat... je suprová v tom, že když se dobije a náhodou dojde k poklesu napájení, tak sama přejde zpět i o několik nabíjecích kroků a začne dobíjet znovu ( nezůstane jen v udržovacím modu).
Upravil AKHB dne 28.06.2016 11:25
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Parker napsal:
zdarec panove ... jezdite nekdo tuto v 1150GSA?Maj ji tady uvedenou sice jako baterii pro zahradni trakturky a sekacky ... ale to v podstate neni uplne od veci ... jde mi o vydrz ... mel sem exide a po 2sezonach ani tuk http://www.otos.c...-12v-19ah/
Neco takoveho jsem nedavno zrovna ze zahradniho trakturku vymontoval a koukal, ze je to skoro stejne jako baterka v 1150 :-).
Nejaka no-name baterka v trakturku vydrzela 7 let, coz je slusny, pres zimu jsme si na ni malokdy vzpomneli.
Jediny podstatny rozdil proti BMW/Exide byl v polech - u te trakturkove baterky jsou tensi, myslim ze i na mensi sroub, tj. s dirou mensiho prumeru...
______________
R1150R 2004
Exide v moto 8mý rok a pořád na stopro, přes zimu (vlastně stále, jak moto stojí) na Cteku, ono je to maličko o tom jak se k baterii chováte, musíte si ji hejčkat, dyť to stojí prachy, a ona se vám odmění vyšší životností. Ale radši preventivně už dám novou , kdyby někdo chtěl, tak mu ji nechám za pětikilo
CHlapy, už Druhá exide gelovka 19 AH, každá lehce přes dva roky, pak když si na motorku nesednu víc jak 14 dní tak hotovo, První rok na ne jezdím v pohode, druhý rok už je tam malé zaváhání občas a po zime už je to na palici, i když jsem je mel na udržovačce doma tak dva roky a víc ani prt, opravdu se tak hodne sama vybije ? něco po čem jít....? mám to teda na R1150R , altík dobíjí na voltmetru 14.1 V a kolikrát mi přijde jak kdyby ten startér roztáčel dva motory