milanosor napsal:
Jo a bacha na dolivani. Ja to nejak neresim na odmerovani kolik tam toho ma vlezt po vymene,takze cucim jen na olejoznak. Uz parkral leju,leju a ejhle....vis to jak to bylo s tim Jirikem v pohadne Musel jsem trochu odpustit. Takze do pulky olejoznaku,zahrat,doplnit do 3/4 a nechat a obcas hlidat.
Jen tak bokem, co se může stát když ho tam bude o trochu víc???
Stalo se mi, že jsem dolil tak do 3/4, možná trochu víc a když jsem na to kouknul po další jízdě, tak olejoznak plnej. řekl jsem si, že to asi jak klika někdy vytlačí víc oleje závažím, tak jsem to neřešil, stejně za chvilku ubyl...
milanosor napsal:
Chtel jsem napsat uz po dovci, ale zapomel jsem. Kdyby mel nekdo zajem koupit Liqui Moly 20W50 MoS http://www.supero...50-5l-1212, tak je to asi olej, kterej mi hroch zere nejvic ze vsech. Jo, hodne jsem na dovci startoval a chcipal a bylo horko, ale proste si papl asi ze vsech nejvic. Ale sahnu zrovna po tom, co je na krame, takze jen pro info.
Jenom můžu potvrdit spotřebu s Liqiui Moly, je teda dost velká, příští rok jdu do Castrolu.
Ahoj pánové, já asi budu mít jednoduchý dotaz, sundal jsem dekl pro vyndání filtru a netuším, jak ho vyndat, vždyt se k tomu nedá z boku dostat... Je na to asi nějaký klíč s horním nasazením, co? Eventuelně si něco vyrobím...
tak GS obcas hra schovku s olejom, raz ho je dost, raz malo, ale ked cosi vidim v okienku tak viem, ze ho je dost.
Ja pozivam castrol 20W50 co mi ostane vo flaske po vymene, tak to za interval dolejem.
Chcel som skusit motul, ale po 4 vymenach oleja po 10tis pri tej spotrebe oleja to uz nebudem ani skusat
copo@centrum.sk
kurtsailorman napsal:
Ahoj pánové, já asi budu mít jednoduchý dotaz, sundal jsem dekl pro vyndání filtru a netuším, jak ho vyndat, vždyt se k tomu nedá z boku dostat... Je na to asi nějaký klíč s horním nasazením, co? Eventuelně si něco vyrobím...
ja som narval dva srobovaky do neho a jeden medzi ne a hned sa dal vysrobovat a potom uz len KN davam, ten ma maticu.
Tusim pasuje VW na 1,9 SDI, TDI kluc filtra
copo@centrum.sk
Jojo, zdá se, že to je nějakej Škoda VW klíč, snad 74 mm, 14ti hran. Kdybyste někdo měli navíc a chtěli se zbavit za poštu a nějaký drobný, napište.
Upravil kurtsailorman dne 21.02.2015 19:58
kurtsailorman napsal:
Jojo, zdá se, že to je nějakej Škoda VW klíč, snad 74 mm, 14ti hran. Kdybyste někdo měli navíc a chtěli se zbavit za poštu a nějaký drobný, napište.
kámoš má a myslím že už nebude potřebovat tak mu napiš re-jawa@seznam.cz že ti to doporučil Mira.
kurtsailorman napsal:
Jojo, zdá se, že to je nějakej Škoda VW klíč, snad 74 mm, 14ti hran. Kdybyste někdo měli navíc a chtěli se zbavit za poštu a nějaký drobný, napište.
bude to vw na tie fajne 1,9 SDI, TDI motorceky co mala oktavka. Motor s rotacnym cerpadlom
copo@centrum.sk
kurtsailorman napsal:
Jojo, zdá se, že to je nějakej Škoda VW klíč, snad 74 mm, 14ti hran. Kdybyste někdo měli navíc a chtěli se zbavit za poštu a nějaký drobný, napište.
kámoš má a myslím že už nebude potřebovat tak mu napiš re-jawa@seznam.cz že ti to doporučil Mira.
Rozhoduji se kolik olejů a filtrů letos objednám.
Loni jsem udělal na r1150 komplet oleje i když jsem najel směšných 2500km a letos po nájezdu 3000km koketuji s myšlenkou že vzhledem k tomu že mám moto ve vyhřívané garáži kde teplota neklesne pod +10 myslím že při podobném předpokládaném nájezdu by výměna měla stačit až na jaře. Do Maroka nebo někde na jih taky letos nepojedu. Je interval rok při popsaných podmínkách opravdu takové dogma?
Já myslím že vzhledem k použitým dnešním olejům jaso ma - api-sj , a max. otáčkám r1150 není, ale..?
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Neřešil bych to a nechal ho tam. Auta stávají na mrazu,v horku atd a taky to nikdo neřeší. Max bych provedl výměnu na podzim,ať to tam neleží další zimu..
mahomaho napsal:
Rozhoduji se kolik olejů a filtrů letos objednám.
Loni jsem udělal na r1150 komplet oleje i když jsem najel směšných 2500km a letos po nájezdu 3000km koketuji s myšlenkou že vzhledem k tomu že mám moto ve vyhřívané garáži kde teplota neklesne pod +10 myslím že při podobném předpokládaném nájezdu by výměna měla stačit až na jaře. Do Maroka nebo někde na jih taky letos nepojedu. Je interval rok při popsaných podmínkách opravdu takové dogma?
Já myslím že vzhledem k použitým dnešním olejům jaso ma - api-sj , a max. otáčkám r1150 není, ale..?
Já bych to neměnil. stejně novy oleje většinou svyma vlastnostma převyšujou nároky toho motoru. A nevěřim že by se za rok ty vlastnosti mohly tak snížit. Pokud by se s tím jezdilo v nějakých extrémech tak by to asi smysl mělo. Ale na extrémy by bylo logicky dát lepší olej.
Tiež si myslim že ked o ten polrok pretiahneš tak nič dramaticke sa nemôže stať zvlašť pri tak malom ročnom najazde, dokonca to aj niektorý borci od fachu potvrdili!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Měl bych jeden dotaz k oleji Castrol. Po olejích různých značek používám v poslední době ke spokojenosti Castrol Act-evo 20w-50. Protože beru věci na auto od prodejce Autodíly Cardo a dodávají i motocyklové filtry MANN, tak jsem si objednal i olej do motorky. Místo mnou používaného přišel sice se stejnými vlastnostmi, ale pod označením Power 1 a s německými popisy. Je to totožný olej nebo je v něčem zásadně jiný? Nevíte někdo?