Mana GS napsal(a):
O te přední pneu sme se bavili včera v mitasu bylo tam asi 5 lidí od přípravy směsí az po pana Špaňhela,o tom problému ví .Říkali něco o chybné formě.Takže snad už je ten problém vyřešený.Ty naše zkušební od loňského léta s únikem na předku vubec problem nemely.Jestli mate nekdo fotku předku, který ma najeto nejaky tisíc hodte ji sem chci mrknout jak se vam to sjíždí.Díky
Normalne když seriozní firma vi že udělala něco špatně, tak da nějaké prohlašení, upozornění, stahne vadnou serii, rekne pokud mate toto seriove cislo prineste to zpet.... Mitas neřekne nic? Jen že se nějak prosakne že mají špatnou formu... . No ja je chci zitra nasadit, tak jsem zvedav zdali budu mit štestí či ne.
sám se divím,že něco takove neudelali,kdyz vi,ze s tim má problém víc lidí.Ale co neni muze být.Kazdopadne bych to reklamoval,i kdyz vim,ze je to slozitejsi nepojizna motorka prezouvání atd Zkusím se poptat co mají v plánu s tema ucházejícíma predkama udelat.
Při nazutí mi drobet utíkala, tak jsem radši zadní přillepil. drží zatim v pohodě. Příjemně mě překvapily jízdní vlastnosti ( s přední tkc) ve vyších rychlostech nehučí a minimálně stejně (ne)stabilní jako tkc- spíš lepší. V hlubším bahně sem jí zatim neměl kde otestovat, ale za skoro poloviční cenu určitě super volba. Uvidíme za tejden na východěhlavně, že je pivo ftlamě
vevis napsal(a):
Tak z toho mam taky docela hruzu. Mam doma 2 sady,jednu pro sebe a jednu pro kamose z Nemecka.Nasadime je za 3 tydny do Albanie.Ja mam moznost je nazout par dni predem a vyzkouset,on ne.Tak to mne asi pekne podekuje.Jsem mu je doporucil.Dalsi kamos je veze sebou do Iranu a bude je nazouvat v Gruzii.
Nechapu,ze Mitas aspon nezverejni,ktere tydny vyroby jsou z te spatne formy.Ja mam sadu 810 a 1010.
Tak jsem je dneska nasadil a trochu pojezdil a musim rict ze uplne v pohode. Je pravda ze jsem presel z dost ostrych spuntů na tyto a pripadam si jako na silnicni gume... jel jsem jen po asfaltu ale v pohode, do zatacek uplne jiste, huceni v norme, oproti Tourackam, Anakee atd mi prijde ze hezky tlumi nerovnosti. V terenu jsem je nezkousel, ale protoze tam od nich zadnej zazrak necekam, myslim ze urcite nejsem zklaman. Ted uz jen kolik najedou... jo mam je nafouklý na 1,5
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
adventure73-pardal napsal(a):
... jo mam je nafouklý na 1,5
Tedka s hruzou zjistuju, ze to vsichni nejak podhustujete a nebo ja naopak foukam moc? Mam je dle toho co je v TP - 2.2 vpredu a 2.5 vzadu (mozna dokonce 2.5 vpredu a 2.9vzadu)... Proc to foukate tak malo?
adventure73-pardal napsal(a):
... jo mam je nafouklý na 1,5
Tedka s hruzou zjistuju, ze to vsichni nejak podhustujete a nebo ja naopak foukam moc? Mam je dle toho co je v TP - 2.2 vpredu a 2.5 vzadu (mozna dokonce 2.5 vpredu a 2.9vzadu)... Proc to foukate tak malo?
Taky pak h.... najedou, foukam 2.2 a 2.5 a silniční 2.3 a 2.6 a paráda. Nevím, co je to za módu jezdit na podhuštěnejch pneu, ale proti gustu...
Upravil Pizzy Bender dne 17.05.2010 15:44
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Před pár dny jsem se vrátil z Tunisu. Po dohodě s Mitasem jsem od nich obdržel jednu sadu E-10 na test (nájezd kilometrů, chování na různých površích). Vzhledem ke zkušenostem z nájezdem km u E-09 jsem si sebou bral náhradní sadu pneu, neboť jsem nevěřil, že to celé zvládnou. Společně se mnou jel na 10 i kamarád Jirka na GS 1200 Adventure, já GS 1150. Pneu jsem každý den ráno měřil na únik tlaku a po 1000km úbytek vzorku. Nové přední 8 mm, zadní 11 mm. Cesta byla plánována na 17 dnů. V prvním týdnu jsem zaznamenával únik tlaku na předním kole, pouze na mojí moto, 12 byla v pořádku, po týdnu se to usadilo a tlak držel. Abych to nezdržoval k dnešnímu dnu mají E-10 nájezd 7000 km a ještě 1500 - 2000 km dají. Na šotolinových až kamenitých cestách jsou super, žádná náchylnost k průrazům. Na solném jezeře, kde se moto bořila asi 10 cm se s tím jelo vcelku dobře, špunty dobrý záběr. Podotýkám, že celou dobu jsme jezdili plně naloženi. Asfalt pokud je suchý, tak drží super, žádný problém, pouze na mokru jsem pociťoval mírnou nestabylitu při střídání povrchů, ale žádné nečekané přecházení do nekontrolovatelných smyků. Můj názor a závěr - za 3500 Kč sada není lepších pneu ze špunty.
PS: po příjezdu jsem podal krátké info do Mitasu o úniku tlaku, prý o tom ví a již to vyřešili zkrácením drátu v patce. Došlo i k úpravě směsi za trošku měkčí ke zlepšení jízdních vlastností na vodě. Jen aby nedošlo k většímu opotřebení a snížení nájezdu km. Případným zájemcům o měření rád napíšu na e-mail přesné hodnoty. Ještě pro upřesnění pneu huštěny na 2,3 atm. Při plánování výletů do 5000 km není třeba brát jiné pneu(úmyslně ponechávám nájezdovou rezervu, každý za to tahá jinak)
Joe napsal(a):
Před pár dny jsem se vrátil z Tunisu. Po dohodě s Mitasem jsem od nich obdržel jednu sadu E-10 na test (nájezd kilometrů, chování na různých površích). Vzhledem ke zkušenostem z nájezdem km u E-09 jsem si sebou bral náhradní sadu pneu, neboť jsem nevěřil, že to celé zvládnou. Společně se mnou jel na 10 i kamarád Jirka na GS 1200 Adventure, já GS 1150. Pneu jsem každý den ráno měřil na únik tlaku a po 1000km úbytek vzorku. Nové přední 8 mm, zadní 11 mm. Cesta byla plánována na 17 dnů. V prvním týdnu jsem zaznamenával únik tlaku na předním kole, pouze na mojí moto, 12 byla v pořádku, po týdnu se to usadilo a tlak držel. Abych to nezdržoval k dnešnímu dnu mají E-10 nájezd 7000 km a ještě 1500 - 2000 km dají. Na šotolinových až kamenitých cestách jsou super, žádná náchylnost k průrazům. Na solném jezeře, kde se moto bořila asi 10 cm se s tím jelo vcelku dobře, špunty dobrý záběr. Podotýkám, že celou dobu jsme jezdili plně naloženi. Asfalt pokud je suchý, tak drží super, žádný problém, pouze na mokru jsem pociťoval mírnou nestabylitu při střídání povrchů, ale žádné nečekané přecházení do nekontrolovatelných smyků. Můj názor a závěr - za 3500 Kč sada není lepších pneu ze špunty.
PS: po příjezdu jsem podal krátké info do Mitasu o úniku tlaku, prý o tom ví a již to vyřešili zkrácením drátu v patce. Došlo i k úpravě směsi za trošku měkčí ke zlepšení jízdních vlastností na vodě. Jen aby nedošlo k většímu opotřebení a snížení nájezdu km. Případným zájemcům o měření rád napíšu na e-mail přesné hodnoty. Ještě pro upřesnění pneu huštěny na 2,3 atm. Při plánování výletů do 5000 km není třeba brát jiné pneu(úmyslně ponechávám nájezdovou rezervu, každý za to tahá jinak)
tak ted naseru Rudolfa dokonale
Námitka, neobjektivní test -
Koho chleba jíš toho píseň zpívej z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Joe napsal(a):
Můj názor a závěr - za 3500 Kč sada není lepších pneu ze špunty.
Tomuhle závěru fakt nerozumím. Jako že "za ty prachy dobrý"? (= takže lepší jen než Karoo T (jediný levnější gumy co znám)?) Nebo nejlepší offroad gumy v "našem" rozměru? (= lepší než Karoo (bez "T")?) Nebo jak? Z jakého úhlu pohledu? Pro jaké použití?
A když už píšu, chtěl jsem se zeptat, jestli ten zadek je po obutí opravdu tak "kulatej" jak je to vidět na fotce preziho z výstavy (str. 10). Já u toho stál jak u vytržení a přemýšlel, k čemu tam je ta krajní řada špuntů ...
raptor napsal(a):
ja si tiez myslim ze za tu cenu to neni zla volba..ale ze pustili medzi ludi prednu gumu ktora straca tlak je slusne povedane nezodpovedne
ale jooo pravdá jen takový repnutí
ale nezodpovědné to asi je to jo ale zase nejlepší test - v praxi .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Je pravda, že po obutí jsem měl strašně nestabilní pocit v důsledku zaoblení pneu, ale byl to jen pocit na který si brzo zvykneš. Překvapila mne přední pneu na které se doskákanost začala objevovat až po ujetí 6 tkm. Pneu dala nejvíc zabrat dálnice po které jsme prováděli zrychlený návrat z důvodu operace mé dcery(chtěl jsem být brzo doma). Jinak s těma penězma jsem to myslel tak, že ty gumy jsou až na nějaké malé mouchy super, na jejich odstranění se neustále pracuje, jednání Mitasu super, vstřícnost a ochota. Jak řekl Milan, jen praxe ukáže. A ještě k tomu za tu cenu. Vůbec mne při hodnocení nedržela při zdi skutečnost, že jsme jednu sadu dostali sponzorsky(odpověď Milanovi). Nejlépe je zakoupit a jezdit, ať si každý udělá obrázek sám a ne, že jedna bába povídala.
je kurna zvláštní že někdo poukazuje že po ujetí pár tisíc jsou podstatně sjetý a ty valíš po dálnici několik tisic + zbytek do 6 po silnicích a nesilnicích předpokládám že to vše ve větším teple než je ted včechách kde testují ostatní a jsou takové rozdíly v ojetí kdybys nebyl přes kopec tak řeknu že kecáš ale jelikoš se mužu zajit podívat asi nekecáš tak že kde je rozdíl mění směs každou várku ???
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
raptor napsal(a):
predna skutocne nejavila znamky opotrebovania ale zadna je po 3tkm v strede za polovickou
to znamená že na prostředku uděláš 6 tkm,kdyby si na levé straně udělal 3 tkm a na pravé to samý,dostaneš se na 12 tkmto de né?
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Po 1. hodině na motorce - prázdný předek. Opětovně dofukováno po dobu cca. 500 Km. Zbytek jen kontrola tlaku - bez úbytku. Není odskákaná a zatím není vidět opotřebení.
Zadní bez jakýchkoli problémů. Úbytek tlaku neznatelný, dezénu trochu ubylo, ale dost za ní tahám (spotřeba 6,5 - 7 l/100 Km).
Chování na off-road trati srovnatelné s TKC 80.
Na silnici dle mě horší v malých rychlostech, naopak ve vyšší rychosti tolik neplavou.
Přední nevěřím,viz. první odstavec, takže se rozhoduji za je vzít na dovolenou 9x9(devět dnů, devět států).
Tomas1200GSA přiložený následující obrázek:
[121.29Kb]
Upravil Tomas1200GSA dne 19.05.2010 12:35
jen názor na chování pneu v terénu
Myslým že když mají E10 stejný tvar vzorku jako tkc a karoo tak se zřejmně budou i stejně chovat ono taky asi není co jiného vymyslet aby se to dalo vzít i na silnicu . z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
adventure73-pardal napsal(a):
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
a je to na polnacce nebo suche louce fakt o tolik lepsi, nez treba Tourancky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2