Left napsal:
A já už začínal doufat, že alespoň evropští výrobci začínají chápat, že u cstovního endura je na h... výkon 130 Ph za cenu 300kg, zdá se, že něčeho jako boxer 800/900 ccm s váhou do 170kg který by byl skutečným cestovním endurem zůstane jen mým snem.Takže už dál bude při tomto trendu buď jednoválec nebo Varadero/Goldwing, žádné skutečné velké enduro?
Novej (chystanej) malej advik KTM by mohl bejt slusnej a plus minus tohle splnovat....
Maiali nel Fango!
PetrG450X napsal:
Tak jen letecky, fotky výše jsou mimo, parametry vypadají takto : 1170 ccm, 125k, 125Nm, 238 kg
Zdar Petre -- tech 238 je plne natankovano se vsim?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak jedno mrazeni v zadech mne preslo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Proč mrazení ? M.j. to je natankovaný, dle norm. směrnice = 90%
ze to nevazi 238 SUCHE... uznej sam, ze po Sertau atd ma clovek trochu stazeny zadek kdyz BMW uvadi neco noveho na trh (a on si to chce/potrebuje koupit)
tj. je to papirove JEN o 9kg tezsi, nez 12ka (a to navic ocesana, pocitam).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Proč mrazení ? M.j. to je natankovaný, dle norm. směrnice = 90%
ze to nevazi 238 SUCHE... uznej sam, ze po Sertau atd ma clovek trochu stazeny zadek kdyz BMW uvadi neco noveho na trh (a on si to chce/potrebuje koupit)
tj. je to papirove JEN o 9kg tezsi, nez 12ka (a to navic ocesana, pocitam).
To máš recht, parametry předchozího (stávajícího) modelu se týkají "holého" modelu, ale nové R 1200 GS má ABS už ve standardu.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,