Panove nepamatuje si nekdo na kolik stupnu Se otevira klapka pri plnym płynu? Ja to mam tak na 45 stupnu ale dorazy umozni aż 90stupnu. Snad si neodpiram nejaky koniky.
Je to v dobry draze ta druha dela jeste mensi krok. Me to nedalo a rozdelal jsem ovladani płynu. Byla presazena kładka o zoubek a kratila otocku . Moje chyba jsem ji menil minulej rok. A ja ze me bratr na transalpu porad ujizdi kurna
Zitra me dorazej novy svicky a filtr,tak to poskladam a uvidime. Ventil jsem cistil.Ani moc spinavej nebyl. Zato v airboxu a v vzduchaci byl olej. Od tohodle si slibuju hodne. Myslim , ze to bude ok.
Zdravím,
stáva se mi že pri podradení otáčky klesnou (vymacknu spojku podradim a bác, otacky klesnou dolu nebo to zdechne to nevim presne) pustim spojku a hned je to ok.
Má nekdo ten samý problem?
Mam take jednu zkusenost se chcipanim a nedrzenim otacek.
Motor naskoci nabehne pres 2000 ot/min a pote chcipne. Obcas se udrzi volnobeh ale otacky kolisaji mezi 1500-1900 ot/min a bezi to jak pumpa na sracky.
Otacky se daji udrzet pridavanim plynu a pokud uplne nepustite plyn, da se stim jezdit.
Vsechny zname triky nepomhaji (baterka, cidlo snimace kliky, volnobezny ventil, draty v pohode)
Zavada byla zpusobena prasklinou v gumove prirube mezi vstrikem a hlavou.
BMW F800GS Adventure
Ahoj, dnes jsem kontroloval snímač otáček, protože mám také problém s chodem motoru. Měřil jsem na něm odpor a naměřil 232 ohmů (vyndanej dekl vše odpojeno.) Znamená to tedy, že je 100% špatnej?
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Ještě přikládám fotografie nastavovače volnoběhu, jsou rok od roku různé? Napravo můj původní, nalevo zapůjčení do zdejšího člena.
drY92 přiložený následující obrázek:
Ahoj chalani, mám taky problém se svou motorkou. V říjnu normálně zaparkuji do garáže(stará kůlna), do té doby motorka startuje, občas pokulhává volnoběh, ale na to jsem si již zvykl. Dám to na nabíječku a udržovací režim. Minulý týden jdu okolo říkám si projedu se než bude ta bílá sračka všude. A ejhle nenastartuju to ani boha.
Baterka v pohodě, světla normálně svítí při startu. Jen to občas jakoby cukne a hned zdochne. Kalibraci jsem prováděl. Nejde mi to do hlavy. Co by asi tak mohlo samo od sebe odejít, to je přece blbost. Že by nějaký to kurvítko? Zkoušel jsem to startovat až do úplného vybití baterky a nič. Nechci motor huntovat. Tak znovu nabiju, udržovačku a pořád to samé. Nechápu
Ahoj chalalni, zdravím o svátky vánoční. Takže jsem měl dnes náladu a zkusil nastartovat přes jiný zdroj a nič. Baterka je cajk, měl jsem volnoběžný ventil venku, pročistil, ale zbytečně cesty jsou jako nové žádný karbon. Dále jsem vyndal potenciometr na klapce je stejný jako mám na kombajnu, pouze udává hodnoty dorazu podle voltů tuším tomu nemůže nic být, a také jsem vyndal opatrně vstřik a hadičku ke vstřiku. Benzín po nastartování teče a i ze vstřiku to krásně rozprašuje. Takže to vidím někde v elektrice a možná i svíčky. Zítra zkusím vyndat svíčku jestli to hází jiskru normálně přes kostru. Nevíte, čím by to mohlo ještě být. Stojánek boční vylučuju primárně je to blbost, chcípá to až při zařazení kvaltu, je to přece bezpečnostní blokace. Díky za rady H.Dlouhý
PS: Hezké svátky vánoční a buďte hodní na své drahé polovičky a dětičky