MilKal napsal:
zvažuju ,že začnu 1 protože na přední jiné nejsou, a kdyžtak dodělám ten zadek na 2.
je to hodně velká blbost?
Je to naprosto správně. Přesně takhle to je OK.
Díky,asi se po sezoně ozvu.
montáž musí být u Vás nebo mohu sám(záruka)?
Jasně že si to můžeš namontovat sám nebo v tvém oblíbeném servisu apod. Pokud si to neutáhneš jak se má, tak alespoň budeš sám vědět, co jsi udělal
Spíš když to děláme tady, tak to těm lidem rovnou nastavíme na jejich váhu a poladí se to podle toho jak to chtějí atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jen pro info - cartridge Touratech Suspension do předních vidlí F800GS jsou už ve výrobě a s prodejem se čeká jen jak projde homologace přes TUV zkušebnu.
Cartridge jsou uzavřené, jsou vybavené systémem progresivního útlumu PDS2, mají nastavení předpětí pomocí šroubu na horní zátce a jedna vidle má štelování komprese a druhá zpětného odskoku (rebound) v poměrně velkém rozsahu.
Funkčnost by měla být minimálně srovnatelná nebo lepší než Ohlins vidle, rozhodně lepší než Bitubo. Cena bude o trošku nižší než Ohlins (který stojí cca 1400-1500EUR). Cartridge je vyvinutá už před více než rokem a testovalo je 5 lidí z různých oblastí a s různým zaměřením (cestování, silniční cestování, offroad cestování, offroad enduro sport...) a bude se na základě jejich doporučení prodávat ve dvou konfiguracích - standardní (určená především pro adventure cestování s plně naloženou motorkou s podílem offroad) s měkčí (určená převážně pro silniční cestování). Je to kompatibilní se všemi verzemi F800GS (nové i staré) i s F800GS Adventure.
Funkčnost by měla být minimálně srovnatelná nebo lepší než Ohlins vidle, rozhodně lepší než Bitubo. Cena bude o trošku nižší než Ohlins (který stojí cca 1400-1500EUR).
Nic ve zlym, ale musim zareagovat a podporit Ohlins, ktere mam predek/zadek a rozhodne bych nemenil.
Cena komplet Ohlins prednich cartridge i s motazi je za 32tis Kc s DPH u Halbicha (coz odpovida spis cca 1200EUR) - kupovano ted na jare.
Letos Ohlins dela primo typove pro f800. Pred tim to byli motokrosove vlozky, predelane do vydli 8kyla, ktere se museli upravovat vrtanim. Tyhle sedi na original uchyceni.
Mam na predku vyzkouseno tohle,
- od progresivnich pruzin + olej 10SAE (podle me zmena jen pocitova ze je tam mas, na jizde nic)
- bitubo - dobra stredni volba pro hobiky - levne ale pozor, je potreba to servisovat (dusikove patrony)
- ohlins s regulaci predpeti, komprese a utlum fakt dobre funguji.
Maly priklad: mala klada prez cestu na riditkach neni skoro citit. S bitubem sem je musel musel hodne drzet aby mi nevyzkocili z ruky...atd
Upravil dufino dne 25.06.2014 10:19
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino: ta cena by měla odpovídat ceně bez montáže. Předpokládám, že to byla forma slevy nebo tak nějak. Ceníková cena je skutečně 1399EUR ale jsou prodejci (třeba jsem našel v Řecku), kteří to prodávají za 1250EUR ale taky bez montáže pochopitelně.
Cena těch TracTive by měla být přibližně ve stejné hladině - cca 1100-1200EUR ale je možné, že prodej taky podpoříme třeba montáží zadarmo apod. To je věc jiná..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
dufino: neměl jsem moc času něco podrobnějšího napsat, navíc ty naše cartridge ještě nejsou v prodeji, tak je to i předčasné. Každopádně je tam pár zásadních rozdílů:
- píst máme 35mm, což je největší průměr (pokud víme) na trhu
- je to zavřený systém, uvnitř je tlumičový olej s lepšími vlastnostmi při tlumení a ne olej na mazání. Jeden olej je prostě zvenku (mazání) a jiný uvnitř (tlumení).
- cartridge má oddělený prostor pro dusík, stejně jako zadní tlumiče
- uzavřený systém má lepší stabilitu během jízdy, nemění se mu vlastnosti s teplotou, nevzniká emulze a pěna...
- progrestivní olejový doraz je podobný jako u Ohlinsu ale Bitubo nic takového nemá
(Ohlins používá otevřený systém)
Některé specifikace:
- nastavení komprese a reboundu v rozsahu 20 kliků, předpětí 12 kliků = 12mm
- odvzdušnění
- dusíková komora je vybavená pružným "měchýřem" pro kompenzaci objemových změn
- cartridge je technicky plně připravená pro budoucí instalaci elektrické trysky
- bude se vyrábět i snižovací sada
GeorgPohodar napsal:
Ahoj, dneska jsem se u vás byl zeptat na tlumiče na 11ku. Chtěl bych se ještě zeptat, kolik si účtujete za montáž tlumičů a nastavení? Díky
Nastavení - nic, uděláme to v ceně.
Montáž: na tu 1100 bych to odhadl na hodinu práce. Nemám tady kolegy ze servisu, takže tu práci odhaduju, tak dejme tomu na tu hodinu. Takže nabídka - zdarma když se ta práce vejde do hodiny. Fakt nevím a nemám ani teď možnost to zjistit, protože kluci jsou na dovolené a Čízák se vrací uprostřed týdne a já naopak odjíždím na pár dnů, takže se takhle mineme. Jestli chceš, napiš SMS na 602 100677 a Milan ti napíše přesně ten čas co by to trvalo a hodinu máš zdarma.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Začínám čím dál uvažovat o tlumičích na GS 1200 - jaký je rozdíl mezi Expedition a Explore set u ACE podvozku? Teda krom ceny?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
Začínám čím dál uvažovat o tlumičích na GS 1200 - jaký je rozdíl mezi Expedition a Explore set u ACE podvozku? Teda krom ceny?
Sada tlumičů (přední + zadní + řízení + ovládání) má vpředu i vzadu všechny tři možnosti nastavení (předpětí, ACE a DDA).
Levnější sada Explore má vpředu tlumič bez elektrického předpětí pružiny. Zadní tlumiče jsou stejné.
Tom_P napsal:
Začínám čím dál uvažovat o tlumičích na GS 1200 - jaký je rozdíl mezi Expedition a Explore set u ACE podvozku? Teda krom ceny?
Sada tlumičů (přední + zadní + řízení + ovládání) má vpředu i vzadu všechny tři možnosti nastavení (předpětí, ACE a DDA).
Levnější sada Explore má vpředu tlumič bez elektrického předpětí pružiny. Zadní tlumiče jsou stejné.
Je to vidět na fotkách:
Expedition:
Explore:
To znamená, že když si pořídím levnější, tak budu muset vepředu lomcovat pákou i když budu mít elektrickej podvozek?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Předpokládá se, že:
- někteří jezdci vůbec nepoznají vliv změny nastavení předpětí vpředu
- někteří jezdci vůbec předpětí nemění, protože nemění zatížení (velká nádrž apod)
- někteří jezdci by teoreticky nepotřebovali ani měnit předpětí vzadu, protože jezdí stále stejně zatížení
Takže pro tyhle účely existuje verze bez předpětí vpředu. Já to považuju za nesmysl, zejména potom, co jsem si obě verze vyzkoušel v terénu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Předpokládá se, že:
- někteří jezdci vůbec nepoznají vliv změny nastavení předpětí vpředu
- někteří jezdci vůbec předpětí nemění, protože nemění zatížení (velká nádrž apod)
- někteří jezdci by teoreticky nepotřebovali ani měnit předpětí vzadu, protože jezdí stále stejně zatížení
Takže pro tyhle účely existuje verze bez předpětí vpředu. Já to považuju za nesmysl, zejména potom, co jsem si obě verze vyzkoušel v terénu.
Nechápu, nesmysl je s předpětím nebo bez?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
to byla odpověď na dotaz proc se děla verze bez předpětí vpředu (ta levnější)
Považuju za nesmysl kupovat podvozek v téhle kategorii a šetřit na téhle volbě ale evidentne se to tak prodává a je on to nekde zájem...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
to byla odpověď na dotaz proc se děla verze bez předpětí vpředu (ta levnější)
Považuju za nesmysl kupovat podvozek v téhle kategorii a šetřit na téhle volbě ale evidentne se to tak prodává a je on to nekde zájem...
A dá se to někde vyzkoušet? Myslím na motorce?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
TomasTT napsal:
to byla odpověď na dotaz proc se děla verze bez předpětí vpředu (ta levnější)
Považuju za nesmysl kupovat podvozek v téhle kategorii a šetřit na téhle volbě ale evidentne se to tak prodává a je on to nekde zájem...
A dá se to někde vyzkoušet? Myslím na motorce?
Nevím jestli vyzkoušet,ale Macek si ten podvozek nemůže vynachválit
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
TomasTT napsal:
to byla odpověď na dotaz proc se děla verze bez předpětí vpředu (ta levnější)
Považuju za nesmysl kupovat podvozek v téhle kategorii a šetřit na téhle volbě ale evidentne se to tak prodává a je on to nekde zájem...
A dá se to někde vyzkoušet? Myslím na motorce?
Nevím jestli vyzkoušet,ale Macek si ten podvozek nemůže vynachválit
No ..... když za něco vyklopím takový prachy, tak bych chtěl vědět, že poznám rozdíl )
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i