Zdarec!Včera mě dovezli E-07,objednané byly před třemi dny a za cenu 2218 kč včetně dovozu PPL.Jsou od pneumoto.cz
Byl to fofr a za bezva cenu si myslím.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Poprvé po 11 letech s TKC jsem natrefil na špatný kus a stálo to za to... první známka poškození byla už po prvních 100 km a takhle to dopadlo, když jsem dojel domů... celkem má tahle pneu najeto 300 km
Livingspace přiložený následující obrázek:
[75.72Kb]
Upravil Livingspace dne 25.05.2009 15:35
Livingspace)
Hlasim, ze mi dneska dorazila sada funglovek continental trail attack.
Sakum pikum necelycg 5 tis aj s postovnym.
Zadni ma masa fest, uprostred jsem nameril 8 mm, naproti tomu predni je docela chdudobka - pouhe 4 mm
vyroba 18 tyden 09, jsem zvedavy, jaka to bude zmena oproti soucasnym touranckam, se kteryma popravde moc spokjeny nejsu
pak napisu zkusenosti , napohled vypadaji hezky
Jaké enduro pneumatiky do superhustého terénu na středně velký BMW (F800) ? Superhustý = bahno, písek...
Zadek: Mitas dělá pneu řasy C a EF, ale ani jedna není ani v 140/80 - 17 natož 150/80 - 17. Řešením je předělat ráfky na 18, ale to se mi nechce, takže hledám nějakou rozumnou alternativu...
Předek: 90/90 - 21 je jiná píseň tam je megavýběr, ale přestože sem proklikal celý Mitas Web, nenašel jsem žádný popis rozdílů mezi C-1 až C-21, v eshopu je uveden stejný popis u každého vzorku...
Na mitas nelpim, klidně pirelli nebo kdoví co, ale tam je podle mně výběr ještě horší...
jarax napsal:
Jaké enduro pneumatiky do superhustého terénu na středně velký BMW (F800) ? Superhustý = bahno, písek...
Zadek: Mitas dělá pneu řasy C a EF, ale ani jedna není ani v 140/80 - 17 natož 150/80 - 17. Řešením je předělat ráfky na 18, ale to se mi nechce, takže hledám nějakou rozumnou alternativu...
Předek: 90/90 - 21 je jiná píseň tam je megavýběr, ale přestože sem proklikal celý Mitas Web, nenašel jsem žádný popis rozdílů mezi C-1 až C-21, v eshopu je uveden stejný popis u každého vzorku...
Na mitas nelpim, klidně pirelli nebo kdoví co, ale tam je podle mně výběr ještě horší...
jarax napsal:
Jaké enduro pneumatiky do superhustého terénu na středně velký BMW (F800) ? Superhustý = bahno, písek...
Zadek: Mitas dělá pneu řasy C a EF, ale ani jedna není ani v 140/80 - 17 natož 150/80 - 17. Řešením je předělat ráfky na 18, ale to se mi nechce, takže hledám nějakou rozumnou alternativu...
Předek: 90/90 - 21 je jiná píseň tam je megavýběr, ale přestože sem proklikal celý Mitas Web, nenašel jsem žádný popis rozdílů mezi C-1 až C-21, v eshopu je uveden stejný popis u každého vzorku...
Na mitas nelpim, klidně pirelli nebo kdoví co, ale tam je podle mně výběr ještě horší...
Poradíte?
tak chlapi, neříkejte, že to nemá řešení... Někdo už určitě na mastodonty céčkový gumy rval...
Edit:
A zajimave vypada Kenda: http://www.culltu...ss_ATV.pdf
konkretne K270 se dela zadni v rozmeru 5.10-17 coz by mohlo priblizne odpovidat, ne?
Upravil randolf dne 07.07.2009 20:21
nebo budes mit 2 sady?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
randolf napsal:
To si pis se vadi... asi si poridim Mitasy 07 a k tomu snehove retezy do blata
Hele, mam tu jeden set E07, najeto asi 2000 km - ale to je jedno, i kdyby to bylo 8000 tak to nepoznáš, protože E07 vydržej minimálně 20.000. Přenechám pár za 1000 Kč.
Já žádný takovýhle gumy nikdy potřebovat nebudu, minimum pro mně je E09 dakar.
k těm volbám na zadní pněu je nejblíže MEFO MFC 12 Stone Master, dělá se v rozměrech 140/80-17. Mitas dělá nejblíže C-02, rozměr 130/80-17, což by už mohlo dělat ptoblémy.
Začímám stále více uvažovat o ráfku 18 na zadek, na to se pak dělá gum habaděj. Problém je ABS a pak mezera mezi pláštěm a kyvkou, už teď to někdy ucpu bahnem a jeden palec je docela dost... Má s tím někdo zkušenost?
Další varianta co mně napadla je pořídit ráfek 17, ale užsí, ne 4,25, pak by na to mohly v pohodě jít ty 130/80
randolf napsal:
To si pis se vadi... asi si poridim Mitasy 07 a k tomu snehove retezy do blata
Hele, mam tu jeden set E07, najeto asi 2000 km - ale to je jedno, i kdyby to bylo 8000 tak to nepoznáš, protože E07 vydržej minimálně 20.000. Přenechám pár za 1000 Kč.
Já žádný takovýhle gumy nikdy potřebovat nebudu, minimum pro mně je E09 dakar.
Fajn, beru.
Jakmile nekdo pojede do Prahy ci okoli nebo z Prahy do Brna, domluvime se na predani, jo?
jarax napsal:
k těm volbám na zadní pněu je nejblíže MEFO MFC 12 Stone Master, dělá se v rozměrech 140/80-17. Mitas dělá nejblíže C-02, rozměr 130/80-17, což by už mohlo dělat ptoblémy.
Začímám stále více uvažovat o ráfku 18 na zadek, na to se pak dělá gum habaděj. Problém je ABS a pak mezera mezi pláštěm a kyvkou, už teď to někdy ucpu bahnem a jeden palec je docela dost... Má s tím někdo zkušenost?
Další varianta co mně napadla je pořídit ráfek 17, ale užsí, ne 4,25, pak by na to mohly v pohodě jít ty 130/80
pak tu vidim tuhle: http://www.bestpn...-68-m.html což je rozměr 130/90-17 , nevím jak to funguje, ale možné rozměry jsou 150/70, pak 140/80 a logicky další by mohla být 130/90 Zkoušel někdo?
randolf napsal:
Fajn, beru.
Jakmile nekdo pojede do Prahy ci okoli nebo z Prahy do Brna, domluvime se na predani, jo?
jo.. respekt jaraxovi za kolegialni cenu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal:
pak tu vidim tuhle: http://www.bestpn...-68-m.html což je rozměr 130/90-17 , nevím jak to funguje, ale možné rozměry jsou 150/70, pak 140/80 a logicky další by mohla být 130/90 Zkoušel někdo?
Je to o 2cm uzsi nez to ma byt... to uz je podle mne dost...