tyto "potupné" dokumenární záběry dávají na řeckém webu konec všem povídačkám o "kapitalistickém enduru" pro novozbohatlíky, jak by rádi, záští hnaní, "japončíci" chtěli mluvit o majitelích BMW
Doc přiložený následující obrázek:
[34.98Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:21
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
tím došlo k časovému skluzu, že není možné dojet zavčas do Maku, spokojujeme se s Tabrizem
Doc přiložený následující obrázek:
[52.16Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:20
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Qazvin - Tabriz byla etapa 12
Doc přiložený následující obrázek:
[130.67Kb]
Upravil Doc dne 18.06.2008 14:11
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Odjezd z Tabrizu do Maku (350 km), hranice a pokračovat co možná nejdále do hloubi Turecka
Doc přiložený následující obrázek:
[36.27Kb]
Upravil Doc dne 18.06.2008 14:11
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
těsně před hranicí, úsměvná švejkovna
nejspíš odpověď na otázku, zda se mi v Iránu líbilo
Doc přiložený následující obrázek:
[55.05Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jak se blížíme k hranicím, rovně před námi směrem na zípad je Turecko, vpravo je to na hranici do Arménie jenom kolem 50 km, nejedeme, spokojujeme se s fotografií Araratu
Doc přiložený následující obrázek:
[50.32Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:41
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ovládá nás nejistota, neboť nevíme zcela přesně, jak se vyvíjí ve vlasti stávka řidičů benzínovách přepravců (cisteren). Zprávu jsou kusé a často protichůdné. V případě že stávka bude pokračovat, máme problém se dostat domů. Kluci ze Soluně možná jen tak tak dojedou domů na turecký benzin, ale my co musíme do Atén není možné jet "okolo". To by v tom případě bylo lepší z turecké Kapadokie pokračovat to Izmiru na pobřeží a přeplavit se na Chios trajektem a potom lodí do Atén. Uvidíme, každopádně tento faktor nejistoty hrál podstatnou roli v našem rozhodnutí nejet do Arménie a Gruzie.... až příště tedy...
Doc přiložený následující obrázek:
[40.03Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:43
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
hranice, kolem 11.30
Doc přiložený následující obrázek:
[33.47Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[41.94Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mike má problém, že na všech fotkách vychází nižší
OK to se dá spravit
Doc přiložený následující obrázek:
[37.99Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
crop horní polovičku a je z něj vysokej frajer
Doc přiložený následující obrázek:
[38.8Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[33.66Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:49
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
hraniční shon, musí odbavit autobus.... to tedy budeme čekat.... ledaže si opět pronajmeme člověka..
Doc přiložený následující obrázek:
[60.19Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
zde se potkáváme s dměma Turky, kteří vyřizují papíry, aby vjeli do Iránu a trochu nám pomáhají v překládání (perská strana opět v pohodě, problémy jsou s Turky)
Doc přiložený následující obrázek:
[73.62Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ten vpravo šedivý sedlá Varadero, ten druhý s brýlemi na vlasech.......zkuste uhádnout sami!!!
Doc přiložený následující obrázek:
[66.02Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
máme to kus cesty do Izmiru
Doc přiložený následující obrázek:
[76.98Kb]
Upravil Doc dne 17.06.2008 20:57
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
náš "vyřizovatel" - později se ukáže, že nebyl bez chyb... - jezdí s Mikem sem a tam po hranicích, protože zase ty problémy s Mikovou značkou
Doc přiložený následující obrázek:
[36.61Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nakonec zdárně opouštíme hranice, jedeme opět skrz hory, déšť se střídá s kroupami a na opět objevuji na budících tu značku sněhové vločky.... nabalujeme na sebe vše, pečlivě uzavíráme každou štěrbinu v helmách šátky a dáváme se do toho.
po asi sto nebo dvěstě kilometrech.... je potřeba několika věcí najednou, toaleta, benzin, cigáro, teplá polévka a to vše nacházíme v jednom motorestu. Nontas přestože nás vidí jak zastavujeme, dochází k nedorozumnění, později se rozhoduje přidat plyn a ztratí se v dálce směrem k domovu (dojel nakonec v pořádku)....
zbyli jsme čtyři
Doc přiložený následující obrázek:
[43.73Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ten den dorážíme dost unaveni - hranice - Nontas - zima do Erzincanu
vynikající jídlo a poprvé opět i alkohol, čili dvě velké Efes Pilsen k jídlu.
Přisedá si k nám jeden dobře mluvící anglicky Turek, který je absolutním dvojníkem Charlieho Boormana, k dobráckému výrazu mu pomáhá i dost piv, co mu hřejí břicho, ale nevadí, byl fajn
Doc přiložený následující obrázek:
[184.95Kb]
Upravil Doc dne 18.06.2008 14:19
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Dnes chceme a musíme dorazit do Kapadokie - pojedeme z Erzincanu přes Sivas, Kayseri do centra Nevsehir
Cesta z Erzincanu do Sivas je nádherná, opravdový požitek pro motoristu. Vcelku dobrý asfalt, šířka jako dálnice, ale bez svodidel uprostřed, minimální provoz. Byli jsme již 8.30 v sedlech, vyrážíme do kopce a za chvíli si musíme brát pod bundu teplejší oděv, protože nahoře je chladno. Ale tentokrát je slunno, alespoň dopoledne. Zatáčky se dají projíždět jako na GP, využívajíc celou šíři silnice, protože jsou otevřené a "čitelné". Dá se tady cvičit opravdu celá škála způsobů zatáčení. Protože nejedeme nijak hraničně, lze jet motardově/motokrosově, neutrálně turisticky i závodně s vyklápěním dovnitř do zatáčky. Prostě požitek. Ani nevíme jak to uběhlo, jedno čerpání a jedno kafe a byli jsme v Sivasu. ten se jenom objíždí a jedeme do Kayseri. Tam máme sraz s jedním Turkem, náhodnou známostí z Horizon Unlimited. Vyměnil si několik mailů s Vasilem i se mnou a trvá v SMSkách na tom, abychom se určitě zastavili. Jedeme k němu do práce, je manažerem v jedné nábytkové továrně. Na nás to dost silně zapůsobilo, protože jsme hluboko v "zaostalém" Turecku, ale to co jsme viděli nám vyrazilo dech. Klasická a dokonce velmi moderní průmyslová oblast za městem, supermoderní továrny/hangáry, cesty mezi továrnami s dlážděnámi chodníky, lucerny na nich, prostě zbrusu nová oblast, za kterou by se rozhodně nestyděla žádná vyspělá zem EU.
Doc přiložený následující obrázek:
[85.23Kb]
Upravil Doc dne 18.06.2008 18:14
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic