Ani se nedivím, panáček spadnul ...a to pořádně na výfuk a bez srovnání s opřeným výfukem o ten plast ( nádrž ) to drandil dál. Už se mi to stalo taky - ne plochou výfuku ale blbě natočeným šroubem. Vložení nehořlavé plsti co se dává k motorům by to as pořešilo.
Robert přiložený následující obrázek:
[37.95Kb]
Upravil Robert dne 04.12.2009 21:42
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Máš pravdu začátek i konec výfuku je skoro do modra. Nemoh panáček něčím odvařit katalizátor a tím to přidusit ? ? ?
Robert přiložený následující obrázek:
[72.75Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
O víkendu proběhla naše tradiční off akcička "Vánoční kapr" a měl jsem z Racetoolu půjčenou 690 R, takže něco málo mejch osobních názorů. Na opravdický bahnomilný hrátky je dost vysoká a těžká, řada EXC je 100x lepší. Ta vejška mi vadila asi nejvíc, měřim necelejch 180 cm a na zem jsem došlápnul sotva jednou špičkou, takže na nějaký odšlapávání jsem moh rovnou zapomenout:-) Je fakt, že to o víku dost klouzalo (což je v prosinci a při -10 dost překvapující:-)), na nějakym normálnějšim povrchu bych se s tim asi popral o něco líp. Naopak nadšenej jsem byl z výkonu, ty kobyly vás prostě vytáhnou odkudkoliv! Akorát jsem od toho tahání druhej den trochu cejtil předloktí, ale to už je spíš můj problém:-)
Další co mě překvapilo, byl ukrutně malej rejd, kterej bych čekal spíš u nějakýho superbiku, takže manipulace na fleku nic moc. Na druhou stranu to neni nic zásadního, páč motorka je od ježdění a ne od tlačení, že jo..
Takže abych si tady přestal cintat pentli a nějak to shrnul - hard enduro nééé, cestování nééé, význam bych viděl asi na dálkový rally. Mě osobně to moc neoslovilo. A zdůrazňuju, že to je můj osobní názor, někomu ta motka může sednout jak pérdel na nočník! Tož tak a fajn den.
to Adolf: měl jsem půjčený na jaře ten samý kus...a tvrdil jsem téměř to samé...jen ta výška mi vůbec nevadila, naopak oproti mému EXC mi přišla nižší.
Na ostré enduro typu EXC to co se ovladatelnosti a podvozku nemá. Jako ultimativní cestovní stroj bych si jej do třeba zde mnohokráte řešeného Mongolska vybral spíš než GS 800, za méně peněz by člověk postavil více offroad adventure stroj.
Ultiativní cestovní stroj potřebuje "ultimativního cestovatele"... no trochu blbost....stejně jako 690, je to zase jeden z motocyklů který nabízí mnohem víc než dokáže průměrně zdatný jezdec využít.
Vždycky mě dostanou promo videa kde se demonstruje výkon nových strojů pálením gum, jízda po zadní, driftem .... a další nic neříkající blbosti. Je to jen ukázka toho co si myslí o inteligenci kupujícího. Je pravda že většina kupujících je opravdu ....., a stejně tak prodejci - nabízí to z čeho mají víc.
Místo tohohle by se měla předvést připravenost k účelu ke kterému je stroj konstruován. Tady právě se mi zdá 690 nedotažená rychlokvaška - mnoho chyb v konstrukci pro ultimativního jezdce.
Dakar 650, HusaberG
Ufff, jeste ze nejsem ultimativní jezdec a muzu si vychutnavat jizdu na 690 Ale jo, od toho ty motorky jsou, aby jsme o nich mohli takhle krasne diskutovat. Jen by me zajimlo, kolik lidi vyuziva plny potencial sve motorky. Zvladame vubec tak pri vsi ucte hezkych 60%?
BMW R1150GS MY02
to Mikiberg: pokud bych se chystal do lokalit jako je Mongolsko, Nepál, střední Afrika, Andy...volil bych jako základ právě 690-ku...
Jízda po zadním adrifty má smysl třeba u dema takové SM či street motorky...k tomu je má být ta moto určená...třeba video na SuperDukea v Tokiu bylo parádní
U potenciálu je otázkou, co za potenciál motorky považujete...průjezd zatáčkou s jiskřícím podvozkem? Či po skoku doraz na tlumičích?