adventure73-pardal napsal(a):
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
a je to na polnacce nebo suche louce fakt o tolik lepsi, nez treba Tourancky?
no na suché polnačce bych řekl že je to jedno ale rozhodně to drsnácky vypadá
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
S tema touranskama je ta motorka na kamenitym povrchu takova hodne tvrda.Prece jenom ten spunt pobere nejakou energii a pocitove je to prijemnejsi.Na touranskach citis kazdou ranu a mas pocit,ze ta motorka pod tebou dost trpi.
Jinak,ted jsem premeroval mitas10 po 5 dnech stani v garazi a zatim bez uniku(predni i zadni).Uvidim co to udela,az to vic projedu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
adventure73-pardal napsal(a):
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
a je to na polnacce nebo suche louce fakt o tolik lepsi, nez treba Tourancky?
Suchou polnacku das na cemkoliv, jeli to lesni cesta trochu do kopce, nebo po jehličí a tak, tak rozdil poznas, hlavně kdyz v kopci zastavis a presne jak pise Vevis ten pocit vetsiho pohodli v terenu a nebo pres diry tam je. Od Vevise jsem to vzali do Náchoda pres Polsko, jeli jsme po podmacene ceste mezi loukama kde vlastne tekl proti nam potucek a v pohode, myslim ze v terenu na tenhle druh gumy dobry. Ja je mam jako univerzalni gumy na cestovani, ale kdyz bych vedel ze pojedu treba Spanelsko jen po asfalte tak samozrejme Tourancky a nebo je ted mam na silnici Coni TrialAtack a nadmiru spokojen.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
vevis napsal(a):
S tema touranskama je ta motorka na kamenitym povrchu takova hodne tvrda.Prece jenom ten spunt pobere nejakou energii a pocitove je to prijemnejsi.Na touranskach citis kazdou ranu a mas pocit,ze ta motorka pod tebou dost trpi.
Jinak,ted jsem premeroval mitas10 po 5 dnech stani v garazi a zatim bez uniku(predni i zadni).Uvidim co to udela,az to vic projedu.
Pokud ti drží, tak už držet bude. Mně to pouštělo asi týden na cestě do Tunisu, teď si to sedlo a už to ani neměřím. Včera jsem mluviil s Jurou(byl se mnou v Tunisu). Na E- 10 poté, dal ještě Slovensko, nájezd celkem 9000km. Zadek KO, předek by klidně 2-3tkm ještě dal, a to jsem při měření v průběhu 7 tkm zjistil, že na 12 do leze dolů rychleji, než na mé 1150 (styl jízdy, nevím). Pánové, ať si říká kdo chce, co chce, rýsuje se tady dobrá guma. A že ji dělá firma co obouvá traktory, no a co. Včera jsem na nich jel v pěkným lijáku, samozřejmě s největší opatrností, kdo z Vás jede na vodě pilu, a bez problémů. Největší problém - mokro plus změna povrchu, barva, mastná silnice atd.
Tak mám taky nazuto a zatím najeto cca 200km. Mám teda jen zadek a zatím se mi s ní jezdí dobře,akurát mi to celkem nehezky šmejklo na takovým tom hladkým asfaltu( záplata) ale ten "smyk" byl čitelnej a zvládnutelnej.Takže zatím dobrý.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
adventure73-pardal napsal(a):
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
a je to na polnacce nebo suche louce fakt o tolik lepsi, nez treba Tourancky?
Suchou polnacku das na cemkoliv, jeli to lesni cesta trochu do kopce, nebo po jehličí a tak, tak rozdil poznas, hlavně kdyz v kopci zastavis a presne jak pise Vevis ten pocit vetsiho pohodli v terenu a nebo pres diry tam je. Od Vevise jsem to vzali do Náchoda pres Polsko, jeli jsme po podmacene ceste mezi loukama kde vlastne tekl proti nam potucek a v pohode, myslim ze v terenu na tenhle druh gumy dobry. Ja je mam jako univerzalni gumy na cestovani, ale kdyz bych vedel ze pojedu treba Spanelsko jen po asfalte tak samozrejme Tourancky a nebo je ted mam na silnici Coni TrialAtack a nadmiru spokojen.
ok.. uz to snad cca chapu.
Mne prave zarazilo jak nekteri tady mluvi o E10 nebo TCKckach jako o hlavne "silnicni" gume.. coz je v kombinaci s kilometrovym vykonem trochu imho zavadejici.
Proste a jasne od Touracek to nejenom vypada jinak, ale jezdi i o dost jinak.
Ja o spalkach neuvazuju... vetsinu co najezdim tak je transit nebo silnice, a jestli rikate ze sucha polnacka je ok (nic jineho ze strachu o moto nejezdim ) i na Touranckach, tak asi menit nebudu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dneska jsem absolvoval schůzku s představiteli Mitasu, připravuje se další inovace přední pneu - výztuha, jako ochrana proti průrazu a zlepšení jízdních vlastností. Navštívil jsem sklad, kde mají pneu z vývoje. Jinak jen informativně, vyrábí pneu z označením Michelin a údajně k plné spokojenosti mateřské továrny. Tak asi tam nějakou kvalitu drží. Zpět jsem jel asi 100 km v pěkném dešti. Na dálnici 130, vjedu do koleje vyjeté od kamionů plné vody a když jsem se rozhodnul, že vyjedu, tak se tomu nějak nechtělo. Obě E -10 trošku ujely, ale moto drželo pořád přímý směr.
Tak tam vrzgni spray na utěsnění pneu a máš vyhráno..... Fouká, nefouká, mám vepředu Bf Goodrich C+Go ostrou crosku, dušovku, namontovanou bez duše a po aplikaci pěny neuchází vůbec. Hoši, to jsou diskuse na h...o.
Pomatenost, zvaná BMW.
raptor napsal(a):
Joe - aj tak mi pride pristup Mitasu nehorazne laxny, predok spusta kde komu, to je naozaj velka koleda o pruser
Oni o tom problému ví a údajně by měl být vyřešen zkrácením drátu v patce. Tato závada se jim při laboratorních zkouškách neprojevila až při testování v provozu. Mimochodem už jsi přišel na důvod úniku tlaku z tvé přední pneu. Rád všechny vaše názory a připomínky na E-10 přenesu přímo řediteli vývoje. Snaha o to aby E-10 byla OK se jim upřít nedá, byť vypadá, že jim to trvá dlouho a začali pracovat na E-08, což by měla být silniční pneu.Při příští návštěvě Mitasu bach měl jednu sadu obout, tak poreferuji.
raptor napsal(a):
Joe - aj tak mi pride pristup Mitasu nehorazne laxny, predok spusta kde komu, to je naozaj velka koleda o pruser
Oni o tom problému ví a údajně by měl být vyřešen zkrácením drátu v patce. Tato závada se jim při laboratorních zkouškách neprojevila až při testování v provozu. Mimochodem už jsi přišel na důvod úniku tlaku z tvé přední pneu. Rád všechny vaše názory a připomínky na E-10 přenesu přímo řediteli vývoje. Snaha o to aby E-10 byla OK se jim upřít nedá, byť vypadá, že jim to trvá dlouho a začali pracovat na E-08, což by měla být silniční pneu.Při příští návštěvě Mitasu bach měl jednu sadu obout, tak poreferuji.
Po tydnu na motorce a asi 200km mi ta predni drzi.Ale nechapu,pokud se jim pri testovani v provozu ta zavada projevila,tak proc to beze zmen pustili do seriove vyroby?Predpokladam,ze testovani v provozu probiha driv,nez se vyrobek dostane k zakaznikum.A pokud uz ty gumy kvuli bezpecnosti neztahujou zpet,tak by snad mohli vydat nejake prohlaseni s upozornenim na mozny problem a nabidnout bezplatnou vymenu za upravenou pneu.Tech gum uz je asi mezi lidma dost.Pokud to par lidem nepatrne utika,asi neni velkej problem to obcas dofouknout.Pokud se ale vice lidem projevila nahla uplna ztrata tlaku,tak to je asi velkej problem.Ale nevim jak to je,protoze Raptoruv problem je nekde jinde.Ale tusim,ze o uplne ztrate tlaku psal uz i nekdo jinej.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Lidicky, vsici co muzete porovnat E09 a E10, jsou li porovnatelne, o co vlatsne prichazim, ze jeste nedelaji rozmer na maly GS?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
raptor napsal(a):
Joe - aj tak mi pride pristup Mitasu nehorazne laxny, predok spusta kde komu, to je naozaj velka koleda o pruser
Oni o tom problému ví a údajně by měl být vyřešen zkrácením drátu v patce. Tato závada se jim při laboratorních zkouškách neprojevila až při testování v provozu. Mimochodem už jsi přišel na důvod úniku tlaku z tvé přední pneu. Rád všechny vaše názory a připomínky na E-10 přenesu přímo řediteli vývoje. Snaha o to aby E-10 byla OK se jim upřít nedá, byť vypadá, že jim to trvá dlouho a začali pracovat na E-08, což by měla být silniční pneu.Při příští návštěvě Mitasu bach měl jednu sadu obout, tak poreferuji.
Po tydnu na motorce a asi 200km mi ta predni drzi.Ale nechapu,pokud se jim pri testovani v provozu ta zavada projevila,tak proc to beze zmen pustili do seriove vyroby?Predpokladam,ze testovani v provozu probiha driv,nez se vyrobek dostane k zakaznikum.A pokud uz ty gumy kvuli bezpecnosti neztahujou zpet,tak by snad mohli vydat nejake prohlaseni s upozornenim na mozny problem a nabidnout bezplatnou vymenu za upravenou pneu.Tech gum uz je asi mezi lidma dost.Pokud to par lidem nepatrne utika,asi neni velkej problem to obcas dofouknout.Pokud se ale vice lidem projevila nahla uplna ztrata tlaku,tak to je asi velkej problem.Ale nevim jak to je,protoze Raptoruv problem je nekde jinde.Ale tusim,ze o uplne ztrate tlaku psal uz i nekdo jinej.
Odpověď o patro níž
Upravil joe dne 28.05.2010 08:59
raptor napsal(a):
Joe - aj tak mi pride pristup Mitasu nehorazne laxny, predok spusta kde komu, to je naozaj velka koleda o pruser
Oni o tom problému ví a údajně by měl být vyřešen zkrácením drátu v patce. Tato závada se jim při laboratorních zkouškách neprojevila až při testování v provozu. Mimochodem už jsi přišel na důvod úniku tlaku z tvé přední pneu. Rád všechny vaše názory a připomínky na E-10 přenesu přímo řediteli vývoje. Snaha o to aby E-10 byla OK se jim upřít nedá, byť vypadá, že jim to trvá dlouho a začali pracovat na E-08, což by měla být silniční pneu.Při příští návštěvě Mitasu bach měl jednu sadu obout, tak poreferuji.
Po tydnu na motorce a asi 200km mi ta predni drzi.Ale nechapu,pokud se jim pri testovani v provozu ta zavada projevila,tak proc to beze zmen pustili do seriove vyroby?Predpokladam,ze testovani v provozu probiha driv,nez se vyrobek dostane k zakaznikum.A pokud uz ty gumy kvuli bezpecnosti neztahujou zpet,tak by snad mohli vydat nejake prohlaseni s upozornenim na mozny problem a nabidnout bezplatnou vymenu za upravenou pneu.Tech gum uz je asi mezi lidma dost.Pokud to par lidem nepatrne utika,asi neni velkej problem to obcas dofouknout.Pokud se ale vice lidem projevila nahla uplna ztrata tlaku,tak to je asi velkej problem.Ale nevim jak to je,protoze Raptoruv problem je nekde jinde.Ale tusim,ze o uplne ztrate tlaku psal uz i nekdo jinej.
Úplná ztráta postihnula mně, ale ne za jízdy(motorka stála v garáži) a pochybuji o tom, že to uteklo náhle, zjistil jsem to až ráno. A další otázka i na Raptora, kontroloval jsi tlak než motorka vyjela. Možná byla na půl prázdná a zjistil to až po nějaké době, když to kleslo pod snesitelnou mez, nevím, ale moc se o tom nerozepsal.Samozřejmě by to utíkat nemělo a někde je chyba. Já když jsem je bral do Tunisu, tak jsem se nechal částečně ovlivnit tímto diskusním fórem jako asi každý, kdo je čte, ohledně kvality E-10. Vezl jsem s sebou náhradní sadu pro případ malého nájezdu, úniku tlaku atd., jak se zde psalo. Měl jsem obavu na tom zprvopočátku jezdit(náhlý únik vzduchu), a vono nic. Nehlo se to ani při výjezdech po kamenitých cestách, kde byly kameny jak pěst a gumy dostali velké rány pouze si to útíkalo pořád svým tempem. Ta závada nemá z ohrožením bezpečnosti nic společného. Otázka je, kdo ty pneu testoval a jak. Já jsem četl nějaký test v Motoroutte, kde to proháněli v blátě a gumy si pochvalovali, udělalo se pár fotek motorek od bahna a test byl u konce. To podle mne není pořádný test.Vzít pár sad a najezdit pár tisíc kilometrů po různých površích pro které je moto určeno a poté udělat nějaký závěr. Problém je ten, že Mitas není tak bohatý, aby si najal pár lidí, kterým zaplatí a ti to odjezdí. Někdo to nazuje a myslí si, že pokud tam je hrubá figura dezénu, že je z GS teréní motorka. Pokud jsem to pochopil, tak ta pneu je určena na all road ne cross.Viděl jsem email a foto z Ameriky, kam to poslali a borec to foukal na 1,1 a divil se, že to plave. Pán asi před tím jezdil na crosových pneu.Můj test by měl vyjít ve stejném časopisu asi v srpnu, kdy jsem prováděl měření dezénu po nájezdu určitého počtu kilometrů, měření tlaku(každý den), uvedl jsem tam mé pocity při jízdě na různých površích a celkový nájez km.Pneu E-10 jsme měli obuto na dvou GS 1150, GS 1200 Adventure.
Tak jsem to tu v rychlosti pročetl a vypadá to, že problémová je hlavně přední pneu. V 21" se nedělá, takže nemůžu hodnotit, ale vzadu se E-10 chová hodně slušně. Zatím mám na ní odjeto skoro 4tis, z toho pár stovek km dálničních zrychlených přejezdů, pár desítek offíku na ostrých albánských šutrech a zbytek odjeto na cestách 1. až 3. tříd, ať už na suchu nebo v dešti a chladu držela na cestě tak, až jsem se divil. Dle některých asfalt na Jadranské magistrále klouže, ale já si ničeho nevšiml. Vzorek je z 10mm na 5mm, nějak extra zaoblené hrany nemá, takže se ještě pořád zdá být použitelná v offíku.
Neměl jsem od ní nějaké extra očekávání, takže můžu říct, že jsem s ní spokojený a v kombinaci s TKC 80 vepředu to vidím jako optimální volbu pro moje ježdění.
Jo a vzduch mi neucházel .. ale to asi proto, že tam mám duši
Tak zas třeba dobrou zprávu. E10 mi stále drží nic neutíká ani vpředu ani vzadu. Jezdíme s nimi všude, asfalt, hlína, štěrk vše funguje jak má. Tak nevím asi jsem něco udělal špatně .
Mám najeto na E-10 1tis.km.Špunty mám poprvé v životě.Po nazutí přední do rána utekla.Zadní potýdnu stání v garáži taky(trochu).Tlak kontroluji po zdejší panice před každou cestou.Od té doby je pokoj.Soused (jezdí na africe),když se podíval na moje gumy,říkal,že to hodně klopím v zatáčkách.Asi jo .V dešti mi párkrát trochu uklouzla.Zatím jsem spokojen.Za měsíc jedu na výlet asi 4tis.km,Čer.Hora,Moldávie.Takže to bude prověrka pro mě i pro gumy.
HonzaTA napsal(a):
Tak jsem to tu v rychlosti pročetl a vypadá to, že problémová je hlavně přední pneu. V 21" se nedělá, takže nemůžu hodnotit, ale vzadu se E-10 chová hodně slušně. Zatím mám na ní odjeto skoro 4tis, z toho pár stovek km dálničních zrychlených přejezdů, pár desítek offíku na ostrých albánských šutrech a zbytek odjeto na cestách 1. až 3. tříd, ať už na suchu nebo v dešti a chladu držela na cestě tak, až jsem se divil. Dle některých asfalt na Jadranské magistrále klouže, ale já si ničeho nevšiml. Vzorek je z 10mm na 5mm, nějak extra zaoblené hrany nemá, takže se ještě pořád zdá být použitelná v offíku.
Neměl jsem od ní nějaké extra očekávání, takže můžu říct, že jsem s ní spokojený a v kombinaci s TKC 80 vepředu to vidím jako optimální volbu pro moje ježdění.
Jo a vzduch mi neucházel .. ale to asi proto, že tam mám duši
V současném stavu. kdy zaznamenáváme úniky tlaku na přední, chápu, že zatím nemáš k E-10 důvěru, ale po doladění této vady ji dej i napředek a uvidíš, že nájezd km se ti zvýší tak 12 tkm až 13 tkm a bude se to chovat stejně
Upravil joe dne 29.05.2010 12:54