Alda napsal:
Dalsi krasavec s Desiertem.
Chlapci vy mi davate zabrat
Nejen tobě,ale i tvojí peněžence.
No nedalo mi to a koukla sem se, kolik stojí to Vaše všech vysněné Desierto a asi sem koukala blbě, bo to maj blbě na TT, ale je možný aby ten kus plastíku stál 15 000?????
Alda napsal:
Dalsi krasavec s Desiertem.
Chlapci vy mi davate zabrat
Nejen tobě,ale i tvojí peněžence.
No nedalo mi to a koukla sem se, kolik stojí to Vaše všech vysněné Desierto a asi sem koukala blbě, bo to maj blbě na TT, ale je možný aby ten kus plastíku stál 15 000?????
To by byl ooopravdu mazec!
Kdyz jsem cenu zahlidl poprvy, reagoval jsem stejne.
Ted si to uz jen myslim a nereaguju
titika napsal:
No nedalo mi to a koukla sem se, kolik stojí to Vaše všech vysněné Desierto a asi sem koukala blbě, bo to maj blbě na TT, ale je možný aby ten kus plastíku stál 15 000?????
To by byl ooopravdu mazec!
Není to plexi ale prakticky celý kokpit na kovovém rámu. Plexi je jen ta horní posuvná a nakláněcí část. Je tam fůra výlisků dělaná do silikonových forem, které vydrží tak 10ks a pak se dělají nové. Pochopitelně by to mohlo být levnější, kdyby na to někdo udělal formy a lisoval to v tisících ale tohle jsou fakt malé série a prodává se to celosvětově po desítkách ne desetitisících.
Ne každému se to líbí.
http://www.tourat...0800-0.PDF
Na stránce 14 a 15 na tomto odkazu to je vidět pěkně z čeho se to skládá.
Já to srovnávám s cenou dílů kokpitu u 1150GSA, které jsem kupoval po bouračce a ty plasty plus plexi plus držák pod plasty vyšly dohromady na 19 tisíc bez DPH a bez práce. Nepočítám drobné věci jako krytky za 600, šrouby za pár tisíc apod. 14 tis za kompletní kokpit (schválený BMW a s fůrou certifikátů pro silniční provoz) s nastavovacím plexi s výrazně jiným designem a celkem složitou výrobou mi nepřijde zase až tolik.
Tady je to líp vidět z druhé strany, součástí je i ten kryt nad rámeček budíků a všechno nad tím.
Jinak mě spíš "docela mazec" přijde cena bočního plastu (ten upevněný rychlosponami), říkal zákazník že platil desítku. U dílu, který se seká po desetitisících z lisu... Docela by mě zajímalo, co bude stát nový typ na model 2008 kde je napařená hliníková folie, takže na tom bude vidět každý škrábanec.
Upravil TomasTT dne 25.04.2008 01:13
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tak to je mazec za ten boční plast....
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Bocni plast stoji jeden 3990.- bez DPH takze pan asi kupoval oba.Jinak desierto po sleve bmwgs vyjde na cca 13500.- coz je sice porad docela dost,ale porad o hodne lepsi nez kdyz pred pul rokem stalo skoro 18 tis.Vubec ceny TT po preceneni kvuli kurzu a sleve 5% pro"nas" jsou docela prijemny
Nééé, já to nemyslím vůbec zle. Mě to jenom staršně překvapilo, vysoký plexi je v základu a tak je to věc, která je nadstandart i když za ty peníze kvalitní. Nicméně je to furt jen proti větru. Když bych tu motorku měla, tak po něm určitě taky děsně toužím, ale uf, že mám GS malý a tam ty plastíky kolem jsou kolem tří čtyř tisíc všechny...
S tou cenou jsem to neověřoval, naštěstí jsem to nepotřeboval. Možná to je včetně nového loga (on mu někdo povolil prý ty rychlospony a uletělo mu to na dálnici). nevím ale přišlo mi to děsný..
titika: vysoký plexi na 1200GS moc není. Vysoký je snad pro lidi co měří do 170cm, většina vyšších na to dost nadává. Na adventure sice vysoký je ale taky pořádně široký a stačí s tím praštit a praská mezi šrouby úhlopříčně, protože už je to asi moc velký kus plastu. Každopádně řada lidí s adventure prodali to sériové i s výztuhou majitelům normálního 1200GS (tak za 4-5 tis) a tak upgrade na desierto nebyl zase tak obrovský rozdíl. Každopádně to je velká změna a jak říkám - buď se to moc líbí nebo moc nelíbí, jsou na to vyhraněné názory. Prý se tím ztrácí charakter GS, že to pak nejde identifikovat, co to je za motorku atd. Subjektivní záležitost a určitě ne masovka.
Na malé GS jsme zkoušeli ledacos taky a podle mě nejlíp vypadá to starý plexi s kokpitem z původní verze Dakar (to kdy byla motorka černobílá), to bylo poslední použitelný. Pak někoho napadlo otočit to dozadu, takže vzduch skvěle fučí přímo do helmy a v úvratích na to naráží řídítka atd..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mě tak napadlo, jak tam právě popisuješ, co to může dělat za brekule.... dá se to plexi nějak vyzkoušet? bo to člověk koupí a pak zjistí, že má smůlu? což u toho nastavitelnýho to neni problem, ale to na malý GS bohužel nedělají
Tak jsem zajel do TT a něco málo pokoupil. Zobák, kryty hlav, doraz řízení, mračítka a kryt světla a pak jsem ještě koupil malej batoh na nosič.
Baltazar přiložený následující obrázek:
[185.82Kb]
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Par doplnku a hned to vypada o dost lip vsechno co tam mas,je dost dulezity,jen nevim k cemu poradne je to rozsireni zobaku,ma to nejakou funkci,nebo jde spis o design??