invelt napsal:
To máš recht, parametry předchozího (stávajícího) modelu se týkají "holého" modelu, ale nové R 1200 GS má ABS už ve standardu.
+ jeste jste nam neprozradili kapacitu nadrze, ktera tu take hraje roli
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A mě je to jedno protože nato už mít lováky nikdy nebudu . Tudíž budu muset udržet při životě co nejdýl tu svou stávající. ... servis a diagnostika BMW Motorrad
Když ja jsem s mou 12 spokojenej maximalně takže nato kašlu a spíš si koupím nějakou šlupku v žalostném stavu a předělám si ji do alá HPN BAJA
... servis a diagnostika BMW Motorrad
no.. uvidime.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já bych počkal, až s čím se BMW vytasí, ty špionážní fotky stejně neříkají, jak to bude ve finále vypadat, za pár dní se dočkáme a pak taky na zkušenosti v provozu a až to uvidíme naživo, případně se na tom někdo sveze, atd...
Hlavně, aby soudruzi neudělali někde nějakou fatální chybu a nebyl problém se spolehlivostí, to by byla velká rána.
Ne,že bych se to chystal kupovat, ale kde je problém zadek obout do menší galusky(tedy, krom technické). Já už asi doskáču na té mojí kozence a až nepřehodím nohu přes sedlo, koupím buď skůtr nebo K W800. Nebo ještě něco někdo vymyslí.
PeDR napsal:
Ne,že bych se to chystal kupovat, ale kde je problém zadek obout do menší galusky(tedy, krom technické). Já už asi doskáču na té mojí kozence a až nepřehodím nohu přes sedlo, koupím buď skůtr nebo K W800. Nebo ještě něco někdo vymyslí.
Rekl bych ze kdyz je celkove motorka konstruovana na 170tku, neni zadna sranda tam nacpat 150tku. Ikdyby sedela, razantne to zmeni chovani motorky a krome jizdy rovne urcite ne k lepsimu.