BURE napsal:
Ma to cenu vubec kupovat? Premyslim, jestli E-09 nebo E-10 a u obou lidi pisou, jak jsou letos mekky a jak mizi pred ocima... Mam ted E-07 a taky bych rekl, ze drivejsich 15k km nedaji ani nahodou... Ale za ty prachy vydrzi a zvladnou fakt dost!
Jestli chceš víc jistoty na mokrém asfaltu, pak z těch dvou E10, jestli výrazně lepší trakci na měkkém, tak E09. Na suchu jsou dobré obě. E09 je jediná guma, co se už trochu podobá ostrým, ale má nějaký nájezd, logicky za cenu že je tvrdší a na vodě prostě klouže, jestli se umíš jízdně přizpůsobit a nejezdíš za mokra rychle s lidmi na silničních pryžích, nemáš problém a prubni E09. Za mě je E07 výkonem na šotolině rovnocenná E10, která má lepší snad jen design. JEstli to myslíš se šotkou vážně, zkus na zadku to Mefo, jestli ti ještě zbylo.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Mefo je uz z baraku... Chtel jsem prubnout na OFF-dovolenou neco jinyho nez E-07, ale kdyz to tu ctu, tak se bojim, aby to tech 6000km vubec dalo?
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
BURE napsal:
Mefo je uz z baraku... Chtel jsem prubnout na OFF-dovolenou neco jinyho nez E-07, ale kdyz to tu ctu, tak se bojim, aby to tech 6000km vubec dalo?
No, nevím jak moc taháš, ale na dálku, do jistoty, bych volil fakt E07 a nebudeš muset řešit, jestli nejedeš někde chvíli po dálnici moc rychle. E10 na cestu dlouhou 6000 km by byla fakt provokace osudu. S E09 by nájezd při slušné jízdě neměl být problém. Tady ví fakt jen gumovej bůh, jestli se letos s E09 něco událo, nebo měla guma smůlu na velká tepla, a na lidi co fest tahají . Já E09 určitě ještě prubnu, za tu cenu mi není líto jí rasit, narozdíl třeba od mých oblíbených Pirellek MT21. Jinak jestli jezdíš na předku pořád R21, a priorita je víc univerzálnost než záběr na měkkém, tak letos jsem vzal prvně E10 v 90/90B21 a je mi velice příjemná (lépe zatáčí a subjektivně se méně zanáší než TKC80)
Upravil Melizoy dne 13.10.2015 13:22
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Jezdim porad jednadvacu, jiny to uz nebude! Takze rikas predek E10 a zadek E09 ideal? Premyslel jsem spis nad proflaknutou kombinaci TKC80/E09... Evidentne v Mitasu hrabli do receptury, jinak by tu nervalo tolik lidi.
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Já tedy z E-07 přešel (hlavně na základě Morabovy recenze) na Karoo 3, teď jsem najel 4500 km (asfalt/šotolina včetně dálničních přesunů) a ještě toho dají dost.
Blátíčka (naštěstí) moc nebylo, ale rozhodně se tam s nimi cítím mnohem jistěji než E-07.
Žádný offrouďák ale nejsem a zkušenosti s ostrými špunty nemám...
Zdarec,
jakou gumu mi doporucite na predek 21" k zadni E-09 na 1150GS? Krome TCK80. Hledam neco, co by vlastnostma korespondovalo s tou E-09...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
BURE napsal:
Zdarec,
jakou gumu mi doporucite na predek 21" k zadni E-09 na 1150GS? Krome TCK80. Hledam neco, co by vlastnostma korespondovalo s tou E-09...
E-10, ostřejší C-17 nebo XT 644 Army (100/90/21), C-21, C-23 - vše homologace
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
BURE napsal:
Zdarec,
jakou gumu mi doporucite na predek 21" k zadni E-09 na 1150GS? Krome TCK80. Hledam neco, co by vlastnostma korespondovalo s tou E-09...
Proč nechceš tu TKC 80? Máš s ní nějakou špatnou zkušenost? Dost ji totiž zvažuju, tak mě to zajímá.
Ta TKC neni spatna na predek. Jinak ja jezdim tu XT Army a vpohode navic neni smerova takze jakn se trocha ojede do pily brzdenim predni brzdou tak ji nechas otocit a najedes spousty dalsich km.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No se směrovostí já si hlavu nelámu. Točím všechny. S přední 21 to ani jinak nejde, resp. si to nedovedu představit, protože brzdím téměř pouze předkem, zadek jen v krizovkách, protože ten předek brzdí na 650 hodně vlažně, takže jí mám poskákanou dost brzo. Třeba teď mám otočenou E07. Samozřejmě s tím člověk musí počítat a patřičně se k tomu chovat. Ne to otočit a vyrazit na tom kudlu. Třeba v té E07 nepozoruju žádnou změnu při tom otočení. Tak nějak mi to přijde dost na prd guma i správně. Resp. není na prd, ale není to co se tváří. Je to tak na tu silnici, v terénu to moc nepřidá. Zlatá E09, akorát ta mě zase naprosto nenadchla jako přední, takže bych taky rád nějakej vhodnej přední doplněk k zadní E09.
jak je zde napsáno, na to cestovaní TKC/E10/ XT 664 (jen ta není 90/90- což asi neva) a pokud na trochu ostřejší ježdení v terénu a blátě, tak C21,C17, S12XC, ale počítej že jak s nimi vyjedeš na asfalt tak je za chvíli zničíš, tak o trochu více na asfaltu by zvladla asi C23,
Na báwo si myslím opravdu patří TKC nebo E10.. větší terény už motorka zbytečně trpí.. jo a na přední E09 zapomen.. horší gumu Mitas neděla..
Technicaku mam napsany 90/90, takze guma musi byt 90/90! Jsme v Ceske kotline kde KKTi maji na ruzich ustlano. Sunda Te priblblik v plechovce (neda Ti prednost ve meste treba), prijede pojistovak a prvni na co cumi je platna STK a to druhy je predepsany druh pneu. Tudiz XT a C23 si nasadit netroufnu...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
BURE napsal:
Technicaku mam napsany 90/90, takze guma musi byt 90/90! Jsme v Ceske kotline kde KKTi maji na ruzich ustlano. Sunda Te priblblik v plechovce (neda Ti prednost ve meste treba), prijede pojistovak a prvni na co cumi je platna STK a to druhy je predepsany druh pneu. Tudiz XT a C23 si nasadit netroufnu...
1. co pro to treba neco udelat, staci kdyz napises na HelpReg a on ti pozadovany rozmer necha schvalit a ty si ho zapises do TP, nechaj si to sice zaplati, ale jsinpak na 100% v klidu. Jinak zapisovat XT uz nema smysl jelikoz uz se prestaly delat mozna ma jeste Ruda, ja se trocha predzasobil tak mam poslednich 5 kousku.
2. Pokud vim tak Mitas zacal delat C23 v rozneru 90/90/21 kupoval jsem ji od Rudy a ma certifikaci na silnici stejne jak C02
3. Minuly rok muj kamarad pravnik vyhral soud s pojistovnou kdy chtela prave z duvodu rozmeru na zadnim kole motocyklu (kamarad mel 130 a dle TP tam mohl mit jen 120) odmitnout plnit. Ve strucnosti pojistovna neprokazala, ze rozmel pneumatiky mel vliv na vznik pojistne udalosti a vysi skody.
Upravil schrek dne 01.11.2015 07:29
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
V katalogu, co ma Mitas na webovkach je C23 jen v rozmeru 80/100. A litat po soudech a platit pravniky kvuli rozmerum sprcek teda fakt nehodlam. Kdyby byla C23 90/90, tak je to pro me jasna volba! Rad bych zustal obema kolama u Mitasu
Jak je to Rudo s tou C23?
Kdyz bude nejhur dam k E09 dopredu polovicni Mitas - Savu ROCKRIDER.
Upravil BURE dne 01.11.2015 09:01
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
BURE napsal:
V katalogu, co ma Mitas na webovkach je C23 jen v rozmeru 80/100. A litat po soudech a platit pravniky kvuli rozmerum sprcek teda fakt nehodlam. Kdyby byla C23 90/90, tak je to pro me jasna volba! Rad bych zustal obema kolama u Mitasu
Jak je to Rudo s tou C23?
Kdyz bude nejhur dam k E09 dopredu polovicni Mitas - Savu ROCKRIDER.
Už je i v provedení 90/90/21 a téměř shodná je C-21.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží