Sice mám Africa Twin ale mám na ní E-07 a stále mě překvapují, mám na nich najeto cca lehce přes 17tis. a ještě cca 2 tis vydrží, měnil jsem přední i zadní zároveň a jsou na tom stejně. Jezdim 95% sám a 95% silnice různých kvalit
Kdo to tu sleduje si jistě všimnul problémů člana fóra NOKIA s přední pneu E-07. Včera jsem absolvoval krásnou vyjížďku společně s manželkou a osobně pneu vyreklamoval. Čekám na zprávy po přezutí nové pneu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Kdo to tu sleduje si jistě všimnul problémů člana fóra NOKIA s přední pneu E-07. Včera jsem absolvoval krásnou vyjížďku společně s manželkou a osobně pneu vyreklamoval. Čekám na zprávy po přezutí nové pneu
ano mozem potvrdit ze Joe ako predajca sam priviezol novu pneu i ked to mal asi 140km. servis predajcu Joa za velke 1+
pneu som nahodil doma sam lebo som nemohol vydrzat a zatial vyzera ze drzi. mozno zajtra nahodim na moto a skusim to previezt alebo niekedy cez tyzden. ale zatial vyzera ok. vdaka Joe
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Ted 07 nikde. Resp ja si pro ni jedu opet do Bratislavy.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Díky Rudovi už mám 07 taky na motorce.
Mám je na Varaderu a co se týká ovládání motorky, tak je lepší než na Touranckách. Motorka jde krásně do zatáčky a řízení je naprosto neutrální. Opravdu jsem mile překvapen. Není problém brát zatáčky pod plynem a i v přímém směru to jede bezvadně. Akorát nevim, jak to bude při velkém náklonu, protože na zadní guma je ojetá až do kraje a to jsem ještě nedrhnul stupačkama No snad mě ty špuntíky podrží.
Zatím je o E-07 zájem a ani se ve skladě neohřejou. Nejprodávanější pneumatiky ze série E
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Teď jsem obul 07 v předu i vzadu a jsem spokojenej. Předtim jsem měl silniční (michellin road pilot), oproti nim musim při zatáčení víc zatlačit do řidítek. Nechce do náklonu tak dobře, nicméně na to už jsem si zvyknul. Jízdní vlastnosti mě mile překvapily. Lehkej off zvládá bez problémů a na asfaltu lze odřít stupačku o asfalt. Parádní pneu
mel jsem vzdy 07 ted sem presel na 10 ale zas se vratim k 07, ale letos nevim nevim snad se dam brzo dohromady abych ojel ty 10
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Obdržel jsem email od manželského páru jedoucího ze Šímou k Růžovému jezeru na pneu E-07. Z jejich pohledu u nich proběhla ztráta důvěry v tyto pneu. Z mého pohledu obstály na výtečnou. Můžete posoudit sami.
Jeli na BMW 1100 GS plně naloženi ve dvou. Po nájezdu 15000 km se vrátili domů a zjistili jednu prasklinu na pneu. Dle jejich sdělení měli nahuštěno 2,5 na předku a 2,8 zadek. Při pátrání kde se stala chyba mi opět emailem sdělili tyto hodnoty huštění a dovětek, že na úseku asi 150 km na radu Šímy podhustili na 1 atm (smrt pro takto zatíženou penumatiku) . Dále sdělili v tomto úseku a dalších 350 km panovaly extrémní teploty.
Dále uvedu část jejich komunikace:
Zdravíme. V březnu jsme si od Tebe brali přes Cyrila pneumatiky, najely asi 15 000 km a pak odpočívaly měsíc v garáži. Když jsme s nimi v pátek vyjeli, u benzinky jsme našli, že zadní guma je prasklá - viz foto. Takže předpokládaných 5 000 km s nimi už nenajedeme, protože se bojíme
Máme následující dotazy :
1.Jak se to mohlo stát ? Jirka už nechce Mitasky,ztratil důvěru a chce se vrátit k Metz...
2. Kupovali jsem je bez dokladu, je možné je nějak reklamovat ?
3.Gumu přezujeme, protože 12.7.zase míříme do světa, chceš ji jako vzorek pro firmu (tedy pro případ,že ji nejde reklamovat)?
Díky za odpověď, Jana
.............................................................................................................
Takže vpředu dle doporučení 2,5,vzadu 2,9. Asi celkem 150 km jsme na radu Jardy podhustili na 1 atmosféru. Jana
joe přiložený následující obrázek:
[174.03Kb]
Upravil joe dne 02.07.2013 22:46
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
S 1atm to muselo jet jak s prázdnou. Na tolik to hustim když jedu s (Suzuki) DR a výhradně offroad. Na tvrdém povrchu se s tim moc dobře nejede. Jinak výška vzorku i po 15 000km vypadá slušně.
Joe: si delaji prdel ne !!!! po 15tis ve dvou na 1100 a jeste zbyl takovej vzorek ? super kladna recenze jak prase MITAS FOREVER
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
TazDevil napsal:
S 1atm to muselo jet jak s prázdnou. Na tolik to hustim když jedu s (Suzuki) DR a výhradně offroad. Na tvrdém povrchu se s tim moc dobře nejede. Jinak výška vzorku i po 15 000km vypadá slušně.
Jo 1 atm ve dvou a naloženej to je jak po prázdném. Kdyby odrazil patku to by se teprve vztekali a nadávali na Mitasky.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Rovinový jezdec Igor Brezovar má na E-07 Dakar s tím autobusem 18000km a myslí si, že dá tak 25000km. Dneska jsme se setkali a nemohl si je vynachválit. Samozřejmě teď nepíšu o jízdních vlastnostech. Je to zkrátka pneumatika na dlouhé vzdálenosti.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží