Taky jsem ji měl asi 4 roky nikde mě nenechala ale to vrtošivé chování u ostatních moto co jsem vlastnil věc neznámá, kup DOHC a zapomeneš že se nějaká 650 vyráběla.
Zdravím tak problém odstraněn, většina těch rad ohledně baterky a všeho možného nepomohly. Šel jsem na to od lesa a už to běhá svi...ně jedna :-)
Díky H.D.
Problém byl na svíčkách, svíčky vyčištěny a zvětšena mezera mezi izolátory. Jezdil jsem jen kratší vzdálenosti tak odvozuji, že to mohlo dělat bordel, studený motor a příliš bohatá směs. Taky může udávat špatné údaje lambda sonda. Ale o tom pochybuji od té doby jsem zkoušel několikrát studený start a vždycky na první brknutí.
Prosím potřebuju poradit- F 650 gs twin jezdí převážně bez problémů, ale typicky po pojiždění v koloně v malé rychlosti motorka zničehonic úplně ztratí výkon a začne motorem zpomalovat - to trvá cca. 3-4sec a pak to prudce naskočí zpátky a motorka zrychlí - to se pak následně děje opakovaně a čím déle jedu, tak stále častěji. Pomůže to úplně odstavit a druhý den už vše ok. Nějaké rady na co se podívat? co vyměnit? Díky moc!
jste tady nekdo z okoli Kolina? Pripadne i s diagnostikou? Uz jsem asi vycerpal vsechny moznosti jak vyresit chcipani me x-country. Zatim jsem si vyzral asi vsechny neduhy co tyhle stroje maji, a to najednou. Zbyva vymenit uz jen snimac otacek, ECU a aktualne mam pifku na obtokovy ventil... Dneska uz jsem myslel, ze mam vyhrano, vycistil jsem zadni cidlo ABS a poprve po dlouhe dobe chytla a nechcipla.
Pripadne diky
Symptomy: obzvlaste za studena chcipa po startu -pri plynu drzi. Nekdy chcipala za jizdy pri zavreni plynu.
Zatim udelano: Byla ko volnobezka, takze komplet vymena, snimac otacek xkrat vycisten, neni na nem ani sponka. Byla KO penzinova pumpa a totalne zacpanej filtr. Vycistena komplet skrtici klapka a vse kolem. A hromada vsech dalsich drobotin a triku.. Baterka je zanovni a otestovana. Nove svicky...
Upravil lullu dne 14.07.2019 18:58
Zkus pri startovani za studena na 3 vteriny zacpat rukou vyfuk. U meho Dakara to buhviproc funguje spolehlive...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
tak mam konecne vyleceno. Motorka chytne za studena na poprve a drzi, za jizdy uz nechcipa pri zavreni plynu.
Takze pokud vase G650 podobne potize, at uz za studena nebo za jizdy:
Mit 100% vycisteny a zbaveny sponek snimac otacek klikovky
Vycistit skrtici klapku a obtokove kanalky k ventilu nize
Zkontrolovat obtokovy ventil, muj byl cisty, ale pouze castecne funkcni. Ten stary jsem vyndal mimo moto a pri otevreni plynu doslova vystrelil a rozletly se mu vnitrnosti.
Zkontrolovat palivovy filtr a funkci cerpadla - muj filtr byl beton a zabil cerpadlo
Vycistit snimac ABS/rychlosti na zadnim kole - byly na nem drobne sponky, mate to RJ a moto chcipa pri rozjeti/zastaveni. Dneska po vymene obtokoveho ventilu mi moto krasne chytla a po 5 minutach jsem ji chtel odtlacit za branu. Hned po rozjeti chcipla. Zase byly na snimaci malinke sponky. Vycisteno a hned bez problemu.
Jeste muze pozlobit tradicne cidlo bocniho stojanku a spinave kontakty ci kabelaz ke spinacce.
Snad to nekomu z Vas nekdy pomuze... Musim rict, ze me vazne potrapila
No nevim, a co byl teda primarni problem? Sponam na senzoru klikovky moc neverim, cidle ABS taky ne.
Ja beru startovani na vic pokusu u Rotaxu jako feature Ale ta finta s chvilkovym zacpanim vyfuku pri studenym startu porad funguje. Proc - nevim, treba mi to servisak nebo Tonda objasni...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Bylo toho hrozne moc najednou a postupne jsem eliminoval jeden problem za druhym, ty symptomy se dokonale prekryvaly. Nakonec zbyl polomrtvej obtokovej ventil a sponkam na senzoru ABS ver, jsem z toho v soku, ze to dokaze motorku takhle zastavit a pokriplit, ale je to tak. Tedka pri startu jednou otoci, naskoci a uz ani nezakolisa a jen si pekne prede
Také mi Dakar 2004 po prvním startu většinou do 4 sekund chcípne.
Nastartuji podruhé a běží! Za jízdy nechcípe.
Také to beru jako vlastnost a zmačknou při prvním startu čudlík 2x mě nezabije.
Ale tu fintu z ucpáním výfuku vyzkouším
a příspěvek od lullu č. 371 jsem si zkopíroval do poznámek
Jezdím mnoho let, ale málo km.
Zatim nevim, jestli jsem problem uplne vyresil, ale zda se ze jsem ho minimalne hodne eliminoval. Jako bonus ted Dakar jede daleko lip a plynuleji v nizkych otackach a hlavne zmizelo hluchy misto kolem 2.500 otacek.
Vymenil jsem palivovy filtr za druhovyrobu od Bosch F 026 403 006.
Ma otlak regulatoru 4 bary misto puvodnich 3.5. Je akorat trochu delsi, takze jsem mu zkratil napojovaci trubicky a ted tam sedi perfektne.
Upravil Slavek-xxx dne 31.08.2019 21:28
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak asi muzu potvrdit vyreseni problemu se startovanim. Vymena palivoveho filtru s regulatorem tlaku je fix.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak schválně, v kolika km jsi ho vyměnil? Mě to takhle blblo kolem 53k, a asi v 55k mě to docvaklo (jenom 15k navíc oproti servisnímu manuálu) Nicméně do 50k to jezdilo jak z praku a bez problémů se starty na drc.