O TKC vs Karoo T vs Mitas uz bylo napsano hodne, prosel sem to skoro cele, ale nenasel jedinou informaci o Karoo MCE, ktera vypada hodne podobne TKC80. Mate s ni nekdo zkusenosti? Je to novinka, nebo proc sem o ni nenasel zadne info..?
pipo napsal(a):
O TKC vs Karoo T vs Mitas uz bylo napsano hodne, prosel sem to skoro cele, ale nenasel jedinou informaci o Karoo MCE, ktera vypada hodne podobne TKC80. Mate s ni nekdo zkusenosti? Je to novinka, nebo proc sem o ni nenasel zadne info..?
Ahoj,
mám dost (fakt dost) šikmě sjeté špalíky na přední pneu Michelin Desert... Foukám 1,5 na nutné přejezdy po silnici a 1,0 na offroad. Nevíte čím to může být... popř. jak tyto gumy oficiálně foukat? Díky za reakce.
Carpe diem
Nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady
Potřeboval bych poradit s výběrem pneu na 1200GS (2007).
Jezdím tak 90% silnice, začínám se učit offroad.
Potřeboval bych gumy, který budou dobře držet na asfaltu i pokud možno na mokru, ale zvládnou lehčí offroad. Nehodlám jezdit v bahně (zatím) nebo na mokrý trávě, ale nějaká kamenitá cesta, lom a tak.
Uvažoval jsem nad KTC80, Scout 60 nebo Karoo 3. Teoreticky bych nezatracoval ani Mitasky.
Zkusil jsem lom na Srbsku (písek) na tomhle vzorku a nic moc
kchrz přiložený následující obrázek:
Pokud budeš jezdit off jenom za sucha tak zkus klidně i TKC70. Na silnici se to chová jak silniční guma a za sucha v terénu projedeš všechno co potřebuješ.
zetor napsal:
Za mě K60 Scout...mají výdrž...snesou na silnici hóóódně i na vodě a na suchý terén dostačující...
Teď dojíždím battlewingy od bridgestone (coz je cestovní guma) a je to kočkopes, na asfaltu průměr a na mokru nebo mimo silnici horší podprůměr. Mám už nachystaný scouty a dost se na ně těším.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Alda napsal:
Potrebuju prezout a vybiram mezi TKC70 a K60 scout.
Pripadaji mi hodne podobny, Heidenau je mnohem levnejsi.
Nemate nekdo zkusenosti s najezdem?
K60 nevím, ale na TKC70 to vidím na +- 10 tisíc a to mají za sebou Slovinsko po dálnici ve dvou v plný náloži, párkrát Praha Jihlava dálnice a ne úplně šetrný zacházení. Asi do nich půjdu znovu, i na vodě spokojenost.
Alda napsal:
Potrebuju prezout a vybiram mezi TKC70 a K60 scout.
Pripadaji mi hodne podobny, Heidenau je mnohem levnejsi.
Nemate nekdo zkusenosti s najezdem?
Aleši, mám TKC70 obuté sice na "dvouventilu" tzn. v úplně jiném rozměru a na úplně jiný výkon, váhu a rychlosti než potřebuješ ty na LC, ale jsem s tou pneu naprosto spokojený. V rámci výkonových možností R100GS ji nedostanu na limit - v náklonech drží jako přibitá, mokro zvládá velice dobře a na suché šotolině (maximálně nějaké louže - větší terén s "veteránkem" nejezdím) se vůbec neztratí. Jezdím spíše svižně, využívám výkon motorky a kupodivu i když má hrubší vzorek, tak i v rychlostech okolo 150km/h "dvouventil" neplave.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
TKC vypadají lákavě, ale je fakt, že bych za ty prachy hlavně chtěl nájezd.
Continentaly Trail Attack 2 co byly na LC z vyroby daly 16500km (zadni), ted po 11tkm odchazi Tourance Next, da jeste tak 2k, vidim to tedy na 13000km zadni.
Kdyby mela byt TKC70 drazsi s mensim najezdem, nenapada me duvod ji koupit
Mně to přijde nějaký divný. Nicméně rád se nechám poučit.
KTC 70 mi vzorkem připomínají spíše Tourancky (ty sice vydrží neskutečnej nájezd, na mokrym i suchym asfaltu paráda, ale terén na prd). Naproti tomu KTC80 jsou přece klasický špunty a měly by bejt schopný i v bahně?!
Je to tak?
Díky za vysvětlení