Ivan napsal:..... plastovou konfekcí a palubní atmosférou ve stylu "vezu zboží zákazníkovi".....
...mě ten styl soudobých osobáků v dodávkách vůbec neuráží...
To více ten US kolotoč...
Něco na podvozku M-B Sprinter nebo Iveco Daily bych si uměl představit......ale tam můj rozpočet zatím nesahá
Ale to mne taky neuráží, dokonce jsem si kdysi, když jsem jezdil starým firemním Ivecem, říkal, proč palubku neudělají jako v osobáku, člověk by si nepřipadal tolik jako v práci. Pak se tenhle směr začal prosazovat, ale po čase mi začala vadit plastovost levných aut, kterou tam cítím. Klasické ameriky jsou něco jiného, už jako dítě jsem na ně slintal, evropský, strohý design interiéru mi byl sice bližší, na druhou stranu se mi líbila aspoň zdánlivá "poctivost" a bytelnost, co se tvářilo z kovu, byl opravdu kov, co jako dřevo, bylo fakt dřevo. Do auta na denní ježdění bych ten design nechtěl, ale v Důře mi to nevadí, naopak to navodí neopakovatelnou atmosféru, přenese mne to jinam a užívám si to, od nasednutí jsem duchem někde jinde. Teď nepíšu o kýčovém luxusu, lucerničkách ala Ludvík XIV, to fakt nemusím a je fakt, že i na to jsou amíci někdy "machři".
Objednal jsem do auta kompas, sice skoro zbytečný, ale prostě jsem ho musel mít. Důra se narodila v roce 1993 a v té době vrcholila moje soutěžní kariéra na motorových rogalech, skromně musím napsat, že jsem byl opravdu dobrý. A soutěže jsou o navigaci, tj. mapě a kompasu. A tahle švédská Silva, precizní výrobek, mne častokrát dovedla domů a na MS ve Španělsku, disciplíně v polopoušti, nás možná i zachránila. A protože Důra je cestovatelské auto z dob, kdy byl systém GPS v plenkách, v logu má zeměkouli, Silva nebude chybět na palubní desce...
Ivan přiložený následující obrázek:
A také dnes proběhl druhý kontrolní den u truhláře. Když kouknete na fotky o něco výš, z technologických důvodů zmizela horní skříňka i dřez, zato přibyla některá dvířka a hlavně základ skříněk vpravo. Na ty jsem byl hodně zvědavý, netušil jsem, jak půjde realizovat dělená skříňka, jejíž část je na dveřích a druhá uvnitř na podlaze. Vypadá to dobře!
Ivan přiložený následující obrázek:
To se uvidí Marku...:-). Pantům to asi vadit nebude, vzadu jsou stejné a je na tom rezerva, dávají se tam nosiče na boxy, kola, je tam žebřík co se po něm leze na střechu.
Ten můj je veliký (asi 8 cm, nádherné akvárium), ale Silva dělá i menší, třeba ten, co jsi našel. Jsou to profesionální kompasy, ne šidítka jako v rukojetích nožů atd. Celé to plave v oleji, vydrží to strašně moc a je to přesné. Po montáži musíš kompas vykompenzovat aby ho neovlivňovala konstrukce motorky, pak je to perfektní.
Ivan napsal:.... Silva dělá i menší, třeba ten, co jsi našel....
...už jsem stihl objednat, za týden by měl být tady, to se akorát bude na moto dodělávat kokpit, tak by to mělo být OK
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Waltr napsal:
Zafira je doma....vezmete mě do klubu? :-))) a hurá na Rychleby.
...jasné...na Rychleby se na jaro těším...jen abych kvůli tomu nemusel prodat jednu z motorek, abych měl na k tomu určené kolo
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."