varan napsal:
Dotycny mechanik mi povedal o dalsich troch takych istych pripadoch (ktore, nerobil on) a tiez lozisko KO. Vsetko v priebehu posledneho pol roka.
Na tom lozisku z BMW mam Made in Mexico
Coz mechanik, co mi povedia v bmw ked im poviem ze to urobilo dalsim styrom (s presne takym istym loziskom) a 2 z toho boli robene v bmw. Momentalne sedim na hoteli a snazim sa zistit kde v Bosne zozeniem to lozisko.
Nieco s tym loziskom asi nebude v poriadku ked v bmw stoji cca 80 a SKF stoji 160. Nuz mam proste smolu
My trcime u balatonu. Odporoucel se mi hall. Zitra otevrou servis tak doufam ze ho sezenem. Muzu se ti zeptat na to lozisko. Mame v planu pokracovat smer Albanie. Kdyztak volej +420702037842
Velke lozisko (v ktorom sa po 2000 km rozpadla klietka) bolo FAG Germany. SKF Mexico je to male zadne. Olej cierny, plno pilin. Uz len dufat, ze zajtra zozenieme velke lozisko
varan: otázka je jestli není chyba v tom mechanikovi, protože si psal, že po namontování šlo zadní kolo ztuha. Já když sem si měnil ložiska tak mi šlo taky ztuha s původním vymezením, tak sem si pak hrál ještě celkem dlouho s vymezením tak, aby kolo šlo lehce ale přitom byla co nejmenší vůle mezi zubama.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Myslím si naprosto to samé. Z největší pravděpodobností je špatně vymezená vůle - je to moc předpjaté, a proto to ložisko odešlo tak brzy.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To je tak, kdyz nekdo napise, ze to bylo u odbornika a nenapise kdo to byl, protoze by ho nikdo neznal tady na foru se o odbornikach mluvi ve spojitosti se servisakem, tondou, carservisem...
Moj mechanik menil loziska v kardane na GS ked ja som este plienky nosil, vsetkym to doteraz jazdi.
Co ale viem, ze som stvrty, co v poslednej dobe na 1150 menili lozisko a do 5000km bolo KO (rozletela sa klietka). Z toho dve boli menene v bmw fmoto BA na 1150RT. Tak mechanikom to asi nebude.
Moj nazor: keby je zle vymedzena vola, poskodilo by sa lozisko ako take, ja mam rozletenu klietku a gulicky a zvysok su uplne ako nove. Nie? Pytam sa, nemudrujem. Hlavne by som potreboval poradit ako pridem na to ze je vola OK, ak zozeniem lozisko zajtra skladam. Ak nie, tak si pockam na vozik
Nedaval nekdo novy kardan na 1150 GSA ? Ten novy je uz pretoceny o centimetr hned z vyroby...nechapu proc to tak je, zlepsovak ? zmetek ? montovano na tchajwanu ?
Kupredu spatki ni krok...
Vikec napsal:
jojo,taky sem dával fungl kardan na GSA a je mírně přetočenej už origo.
Kolik jsi měl najeto, že jsi měnil kardan. Měnil jsi i hřídele v převodovce a v koncovém převodu? To musel být asi ranec?! Poděl se prosím, ať i ti ostatní vědí, jak levný provoz to je. Díky!
Ako pridem laicky na to, ze vola je vymedzena spravne?
V Bosne sme vymenili velke lozisko za take iste (FAG), zlozili s tou istou podlozkou a toci sa (zatial 300km). Je pravda, ze ono to slo celkom tazko uz v ruke pred namontovanim do motorky (teda bez odporu pastorku) kedze celkom slusny odpor tomu robi nove gufero (origo objednane v BMW)
Vikec napsal:
jojo,taky sem dával fungl kardan na GSA a je mírně přetočenej už origo.
Kolik jsi měl najeto, že jsi měnil kardan. Měnil jsi i hřídele v převodovce a v koncovém převodu? To musel být asi ranec?! Poděl se prosím, ať i ti ostatní vědí, jak levný provoz to je. Díky!
Měnil sem ten kardan v 50 000km a podotýkám,že původní protočený nebyl,jen byl lehce "ulepenej" kolem té gumy. Řešil jsem to v moment,kdy mě motorka na šestku "proklouzla" a vzhledem k tomu,že se spojka dělala minulou sezonu,tak sem to typoval na lehce se protáčející kardan. Nakonec se ukázalo,že mě vytekl spojkovej váleček a zamastil mě lamelu,kerá měla najeto 5000km... Takže nová lamela,váleček a gufero na převodovce. Hřídel a ložiska na převodovce naprosto bez opotřebení,nulová vůle atd. Stejně tak koncovej převod,krásně plynulej chod bez cvakání,klepání a vůlí a to i teďka při nájezdu 70 000km. Takže mám doma kardan,kerýmu nic není a třeba má před sebou ještě dalších několik desítek tisíc km jako náhradní. Nevadí:-) Na zadním převodu sem jen měnil v těch 50 000km kuželíková ložiska co hrušku drží,čepy byly ale v dobrém stavu,takže to bylo za "hubičku" a i dnes nemám pořád vůli na kole. (dotaženo na 10Nm).
To zadne exkluzivne ložisko opäť nova lepšia cena 81.42 dolars = skoro 2000,-czk http://www.maxbmw...d=07012015... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.