Teď trochu vážně. V červnu razíme na korziku, po návratu budou mít E10 natočeno cca 6tkm tak pak napíšu a nafotím stav. Druhá věc co mě napadla utíká někomu ta přední guma na litém kole? Zatím mi připadá že všem to utíká na drátech? Já to mám na hliníku, že by důvod proč to drží?
pánové upřímně až se tu objevý nějaký fakt testovací jezdec tak at se přihlásí ja osobně si myslím že tu není nikdo kdo má tolik zkušeností aby dával rozumy o tom jak drží pneu na vodě suchu různým povrchu apod někdo tu nezkusil sliniční a tvrdí že špunty skvěle sedí na silnici atd
myslím že opravdový objektivní test tu chybí
považujete se někdo nebo znáte někoho takového kdo by poreferoval a poradil.
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Joe napsal(a):
Dneska jsem absolvoval schůzku s představiteli Mitasu, připravuje se další inovace přední pneu - výztuha, jako ochrana proti průrazu a zlepšení jízdních vlastností. Navštívil jsem sklad, kde mají pneu z vývoje. Jinak jen informativně, vyrábí pneu z označením Michelin a údajně k plné spokojenosti mateřské továrny. Tak asi tam nějakou kvalitu drží. Zpět jsem jel asi 100 km v pěkném dešti. Na dálnici 130, vjedu do koleje vyjeté od kamionů plné vody a když jsem se rozhodnul, že vyjedu, tak se tomu nějak nechtělo. Obě E -10 trošku ujely, ale moto drželo pořád přímý směr.
ten Michelin to jsou moto pneu ?
a proč řešit ochranu proti prurazu když zatím někdo neprorazil
radši nahod do placu rozdíl mezo směsí těch sponzor pneu pro tebe a pneu pro normální smrtelníky ?
Upravil milan dne 29.05.2010 13:32
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
adventure73-pardal napsal(a):
Ja zatim uplne bez problemu a s chovanim na silnici jsem spokojen, teren to je pro tehhle typ gum stejne jen polnacka nebo sucha louka a tam je to OK. S gumama na kterych jezdim do tereu so to samozrejme srovnavat neda.
a je to na polnacce nebo suche louce fakt o tolik lepsi, nez treba Tourancky?
Suchou polnacku das na cemkoliv, jeli to lesni cesta trochu do kopce, nebo po jehličí a tak, tak rozdil poznas, hlavně kdyz v kopci zastavis a presne jak pise Vevis ten pocit vetsiho pohodli v terenu a nebo pres diry tam je. Od Vevise jsem to vzali do Náchoda pres Polsko, jeli jsme po podmacene ceste mezi loukama kde vlastne tekl proti nam potucek a v pohode, myslim ze v terenu na tenhle druh gumy dobry. Ja je mam jako univerzalni gumy na cestovani, ale kdyz bych vedel ze pojedu treba Spanelsko jen po asfalte tak samozrejme Tourancky a nebo je ted mam na silnici Coni TrialAtack a nadmiru spokojen.
když budu vědět že pojedu španělsko po silnici nebo když pojedu kamkoli po evropě čistě po sinici a dálnici obuju Z6 , Pilot road a budu vysmátej a řezat si zatáčky i na vodě .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
HonzaTA napsal(a):
Tak jsem to tu v rychlosti pročetl a vypadá to, že problémová je hlavně přední pneu. V 21" se nedělá, takže nemůžu hodnotit, ale vzadu se E-10 chová hodně slušně. Zatím mám na ní odjeto skoro 4tis, z toho pár stovek km dálničních zrychlených přejezdů, pár desítek offíku na ostrých albánských šutrech a zbytek odjeto na cestách 1. až 3. tříd, ať už na suchu nebo v dešti a chladu držela na cestě tak, až jsem se divil. Dle některých asfalt na Jadranské magistrále klouže, ale já si ničeho nevšiml. Vzorek je z 10mm na 5mm, nějak extra zaoblené hrany nemá, takže se ještě pořád zdá být použitelná v offíku.
Neměl jsem od ní nějaké extra očekávání, takže můžu říct, že jsem s ní spokojený a v kombinaci s TKC 80 vepředu to vidím jako optimální volbu pro moje ježdění.
Jo a vzduch mi neucházel .. ale to asi proto, že tam mám duši
V současném stavu. kdy zaznamenáváme úniky tlaku na přední, chápu, že zatím nemáš k E-10 důvěru, ale po doladění této vady ji dej i napředek a uvidíš, že nájezd km se ti zvýší tak 12 tkm až 13 tkm a bude se to chovat stejně
není to o tom, že bych dopředu E-10 nechtěl zkusit, ale jak píšu - v 21 palcích se nedělá, proto ji nemůžu obout .. prostě na osmistovku dopředu jedině TKC 80
Joe napsal(a):
Dneska jsem absolvoval schůzku s představiteli Mitasu, připravuje se další inovace přední pneu - výztuha, jako ochrana proti průrazu a zlepšení jízdních vlastností. Navštívil jsem sklad, kde mají pneu z vývoje. Jinak jen informativně, vyrábí pneu z označením Michelin a údajně k plné spokojenosti mateřské továrny. Tak asi tam nějakou kvalitu drží. Zpět jsem jel asi 100 km v pěkném dešti. Na dálnici 130, vjedu do koleje vyjeté od kamionů plné vody a když jsem se rozhodnul, že vyjedu, tak se tomu nějak nechtělo. Obě E -10 trošku ujely, ale moto drželo pořád přímý směr.
ten Michelin to jsou moto pneu ?
a proč řešit ochranu proti prurazu když zatím někdo neprorazil
radši nahod do placu rozdíl mezo směsí těch sponzor pneu pro tebe a pneu pro normální smrtelníky ?
Ano moto pneu, Mitas používá i jejich směsi. Jinak směs těch sponzor pneu je úplně stejná jako ty, co jdou ven na trh. Ty jsi měl Milane vždycky pochybnosti
Upravil joe dne 29.05.2010 18:58
Joe napsal(a):
Dneska jsem absolvoval schůzku s představiteli Mitasu, připravuje se další inovace přední pneu - výztuha, jako ochrana proti průrazu a zlepšení jízdních vlastností. Navštívil jsem sklad, kde mají pneu z vývoje. Jinak jen informativně, vyrábí pneu z označením Michelin a údajně k plné spokojenosti mateřské továrny. Tak asi tam nějakou kvalitu drží. Zpět jsem jel asi 100 km v pěkném dešti. Na dálnici 130, vjedu do koleje vyjeté od kamionů plné vody a když jsem se rozhodnul, že vyjedu, tak se tomu nějak nechtělo. Obě E -10 trošku ujely, ale moto drželo pořád přímý směr.
ten Michelin to jsou moto pneu ?
a proč řešit ochranu proti prurazu když zatím někdo neprorazil
radši nahod do placu rozdíl mezo směsí těch sponzor pneu pro tebe a pneu pro normální smrtelníky ?
Ano moto pneu, Mitas používá i jejich směsi. Jinak směs těch sponzor pneu je úplně stejná jako ty, co jdou ven na trh. Ty jsi měl Milane vždycky pochybnosti
no Rudíku pochybnosti jsou na místě pač když má někdo ojetou pneu za 6 tis v běžném provozu ve střední evropě z jara a někdo za 9 a to jede jižní evropou a afrikou a dost asi po dálnici tak by mě to vcelku zajímalo a jak víš s pneu pracuju a tak se o ně zajímám když jsem chtěl abys to domluvil a vzal mě sebou do fabriky abych si mohl o problematice popovídat přímo a nechat si něco vysvětlit neudělals to zřejmně tam je nějaké výrobní tajemství tak si tak dělám své názory ze zkušeností ostatních.
jo a jaký typ těch michelinmotopneu se tam dělá nikde jsem made in čr neviděl vim třeba že se tam něco patlalo na ferari tak že technologie asi bude a asi gumu udělat umí , ale vivinout je trocha problém .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Ono je to asi tak, jednu sadu jsme dostali a druhou jsme si normálně koupili. Na Jirku telefon máš, tak mu klidně zavolej. Jirka na nich najel 9000 km zadek KO, předek by ještě 3 tkm dal. A nebo ještě lepší návrh. Jednu sadu si tam nazuj, ať to můžeš hodnotit sám, když ostatním nedůvěřuješ.
Raptor ten klub je asi dosť veľký. Na motoride relly som jazdil s chalanom, ktorému pomaly na najvyšom mieste trasy pustila predná E10. Zísť cca 500 m výškových v balte bol riadny výkon. Ešteže v lese bolo LKT a jeho kompresorom sme nahodili gumu na patku. Inak vzadu mal tiež E10 najazdené cca2,5 kkm a odhaduje jej životnosť na 5 kkm, pri tom mu predchádzajúca Tkc vydržala 10 kkm , takže ak by to boli priemerné hodnoty výdrže tak je E10 veľmi drahá guma.
Ja mám čerstvo nahodenú zadnú E10 a nie som moc spokojný
v teréne zhodné s Tkc
v náklonoch na rovnom suchom povrchu zatiaľ si myslím, že porovnateľné s Tkc
na mokrom som ešte nevyskúšal
čo je však biedne je nestabilita na plátaných a nerovných asfaltoch
motorka sa vlní a treba to korigovať a veľmi zlá je nestabilita pri pozdlžnych nerovnostiach kolaje, spoje asfaltu, frézované plochy tam to motorku vyslovene odtlačí a je to hodne nepríjemné. Skrátka to čo som s tkc ani nevnímal, tak teraz si musím dať na to pozor. Mám natlačené na 2 at a ešte skúsim 1,7 a 2,2 ale v zmenu moc neverím. Asi budem nakoniec rád ak bude mať E10 krátky život
tryskac ani nevies ako si ma potesil s tym co si napisal
neveriacky som krutil hlavou ked som cital kolko vydrzia zadne gumy bratom cechom
ja som na tej mojej zadnej natocil tak 3tkm a je za polovicou
pozdlzne nerovnosti robia tym gumam setsakrametske problemy a presne ako pises, motorka ktora nema ram sa zacala na tychto gumach zlahka vlnit
nemam nic proti mitasu ako takemu, zadna E09 je famozna.. ale E10 ma opatovne utvrdzuju v tom ze to je nepodarok a ja byt sef vyvoja v mitase tak koli tej prednej by som nemohol spavat..
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 30.05.2010 23:07
Joe napsal(a):
Ono je to asi tak, jednu sadu jsme dostali a druhou jsme si normálně koupili. Na Jirku telefon máš, tak mu klidně zavolej. Jirka na nich najel 9000 km zadek KO, předek by ještě 3 tkm dal. A nebo ještě lepší návrh. Jednu sadu si tam nazuj, ať to můžeš hodnotit sám, když ostatním nedůvěřuješ.
no kdybys četl tak ja nemužu říct že neduvěřuju pač pochybuju že bys tady něco mluvil a pak když se na to zajdu mrknout tam mi pneu neukážeš nebo ukážeš jinou ale nechápu proč vaše tolik a jiné mín a jakžto mluvčí mitasu ...............
sem chtěl vědět jestli laborujou an eřeknou nebo jak to je pač na E10 se lidi ptaj a tak mužu zatím říct že přední utíká a výdrž je někomu 5 a někomu 10 tis
a nevtekej se víš že na špuntech nejezdím když je nepotřebuju .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Takže na nich mám asi 500km, radikální únik není, ale za týden co to stojí v garáži mi z přední ubylo asi 0,5atm (foukám standard 2.3/2.7), ze zadní 0,2atm - zda-li je to normální to nevím, ale na TKC to tolik neutíkalo.
Za jízdy dojmy ani pozitivní a ani negativní. Oproti TKC mám opravdu pocit, že to na nerovnostech ve směru jízdy (vyjetý koleje) jakoby plave, ale třeba je to opravdu jen můj pocit ovlivněný tímto threadem a kdybych to tu nečetl, byl bych klidnější :-)
to tu zatím balím a počkám si na info z prví ruky tedy od výrobce kterých se mi prý dostane co nevidět na osobní zchuzce pak to nebudou dohady jedna paní povídala ale budu se odkazovat na fabriku tak uvidíme .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Tak i ja se podelim o nejaky dojem.
Kdyz sem jel testovaci sadu tak se docela dalo jezdit. ( jen teren) Unik nebyl ale asi proto ze jsem stal u mechanika a hucel do neho at to zmakne poradne po zkusenosti s E9,kdy zadni utikala jako blazen. Reseni je opet duse.
Dnes nejake 2t. na nove sade E10,tlak drzi(zatim)-jezdecky dojem je ze jsem horsi sadu gum nejel. V terenu je pro me aspon dobra mozna jedna z nejlepsich co sem nazul(krome crosovek samozrejme) na asfaltu je to neco z rise snu. Moto se vlni jak hladova uzovka,nejhorsi je to asi v 1/4 naklonu kde se to zlomi mezi spunty a kolo ma tendenci opoustet stopu.(predni)Pri prudkem podrazovani zas nevim kde mam zadni kolo,je to nejake meksi a klouzave a taky nedrzi smer smyku
Tak nejisty sem nikdy na moto nebyl a pro me je tahle SADA spatne investovane penize.
Spis docela velke zklamani.
Ale komu sedi tak sedi,100lidi 100nazoru. [img][/img]
Hlásím se jako další s únikem - přehodil jsem předek a po třech dnech v garáži prázdná...tzn možná i rychleji jak za 3 dny Asi obětuju stovku a fouknu do toho antipich sprej
Jak dlouho se na ni netrpělivě čekalo, teď bych milerád v čekání pokračoval
Upravil Benedikt dne 12.06.2010 09:55
na 1200 GSA ni predna guma nepusta vzduch.
ale...,dnes som sa vratil z Balkanu a chalani s ktorimi jazdim,sa mi smiali,ze neviem jazdit,stale som zaostaval v zakrutach,cela moto sa vyrazne vlni,nedajboze ak su na ceste este aj pozdlzne nerovnosti.
E 10 su jednoznacne najhorsie gumy,ake som kedy na moto mal.uz nikdy viac,ani zadarmo.
zlate E 09