Je tu někdo,kdo nabízí kvalitní seřízení tlumičů? Předat mu motorku,nahlásit váhu řidiče,příp.o kolik bude motorka těžší s náloží na dovolenou a hotovo. To by byla služba ,o kterou by byl jistě zájem.
peet napsal:
Já byl jeden z prvních, možná vůbec první v ČR co to kupoval s hydraulikou na 1150 (Milan si určitě vzpomene, votravoval sem už vod 1/2 listopadu , tehdy ještě nebylo rozlišení na level 1 a 2. Milan mi to přivez přímo z továrny a montoval to na to. K základní ceně tlumiče bylo tehdy připočteno cca 5tis. Kč, ale vzhledem k tomu, že bez toho je předpětí v podstatě nenastavitelný tak mi to tak hrozný nepříde.
Z továrny to vyjde na 5966 v ceníkové ceně. Nastavitelný to na některých motorkách je, jen to je vopruz ale pro ty, kdo předpětí prakticky nemění to může být OK. Jsou lidi, kteří jezdí pořád stejně zatížení a na předpětí nemají důvod šahat. Na víceméně offroadových motorkách např.
Netuším co vyjde hydraulika jinde, každopádně v tomhle průměru ten originál od BMW prostě použít nejde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Hydroštel je drahej jak prase asi všude. Hyperpro stojí taky skoro 6000,- což při ceně tlumiče 11000,- je docela legrační:-)
Ale jak píše peet, bez toho to provozovat nejde pokud člověk nejezdí pořád jen sám nebo pořád jen naloženej. K zadnímu se nedá dostat vůbec a k přednímu jen dost blbě. V tomhle nesahaj výrobky 3.stran originálu ani po kotníky (a přitom nevím co by byl za problém udělat na předku štelovaní jako má originální tlumič.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
V tomhle nesahaj výrobky 3.stran originálu ani po kotníky (a přitom nevím co by byl za problém udělat na předku štelovaní jako má originální tlumič.
Problém by byl v tom, že štelování by mělo pak jenom pár možností.
stepna : jenže takhle nemá fakticky žádný možnosti, protože pokud se klíčem nedostaneš pod krk abys povolil matici, tak jedinou šancí je vyndat celej tlumič a tím pádem ten tlumič se vlastně seřizovat nedá (mluvím o předpětí pro rejpaly)
myslím že Ohlins má ještě dole 2 matky kterýma jde dělat jemný nastavení, to je dobrej nápad, ale bohužel ojedinělej
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
stepna : jenže takhle nemá fakticky žádný možnosti, protože pokud se klíčem nedostaneš pod krk abys povolil matici, tak jedinou šancí je vyndat celej tlumič a tím pádem ten tlumič se vlastně seřizovat nedá (mluvím o předpětí pro rejpaly)
myslím že Ohlins má ještě dole 2 matky kterýma jde dělat jemný nastavení, to je dobrej nápad, ale bohužel ojedinělej
Ja mam prave ty Ohlinsy, tak proto jsem to psal :-)
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Jen poznámka k hyperpro pružinám,měl jsem (mám je ještě doma)repasované originály s hyperpro PROGRESIVNÍ pružinou aještě jsem je nechal přitvrdit-přidají se dovnitř nějaké planžety,pro jízdu ve dvou a ještě naložený to nemělo chybu,jenže při jízdě sólo a bez kufrů katastrofa i při minimálním utažení předpětí,strašně tvrdý podvozek,vibrace do rukou a jízdní komfort v háji,ještě to šlo v terenu,ale tam nejezdím stále,spíš málo.Takže až budete repasovat,popřemejšlejte zda progresivní nebo lineární pružinu.Jsme o tom diskutovali s Vevisem na třpytce,to už jsem tam namontoval tractive.
Upravil Karlos1 dne 09.09.2012 17:06
Karlos1 napsal:
Takže až budete repasovat,popřemejšlejte zda progresivní nebo lineární pružinu.Jsme o tom diskutovali s Vevisem na třpytce,to už jsem tam namontoval tractive.
Ja mam na mojom cestnom R-ku už 100tkm a dost važne premyšlam o lepšom podvozku, prevažne jazdim 50-50 solo-full takže, dost ma zaujima aj možnost Tractive, zima bude dlha tak si našporim na niečo zmyselnejšie. Karlosi takže to Tractive je podla teba uplne nebe a dudy oproti tomu povodnemu repasu čo ta zjavne neuspokojilo, mam pravdu? EDIT. Mimochodom panove nema niekto s vas doma 11-ku pripadne nejaky stary zadny tlmič s 11-ky, ide o to že, potreboval by som premerat vzdialenost-dlžku tlmiča od oka po oko, to kvoli tomu že na cestne eR-ko sa toho moc nedela tak, či mi tam sekne rozmerova nahrada z GS-a. Dakujem za pripadne odpovede.
Upravil JRM66 dne 17.09.2012 19:41
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Přední ti sedět měl já mám na 11gs přední ohlins z R-ka a nebyl problém.
Jen má menší zdvih ale na to moje ježdění z 98% po silnici to je v pohodě a je to uplně jiný jízda ted ještě musím pořešit přes zimu zadní tlumič
vondri napsal:
Přední ti sedět měl já mám na 11gs přední ohlins z R-ka a nebyl problém.
Jen má menší zdvih ale na to moje ježdění z 98% po silnici to je v pohodě a je to uplně jiný jízda ted ještě musím pořešit přes zimu zadní tlumič
No jenže mne zaujima pouze zadni tlumič, predni nerešim pač to sedi.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
No kurna, rozdil 2cm je docela dost. Mrkal jsem na Wilberse, a ten jak se zda je ok, udajne ho vi udelat na miru mim vahovym specifikacim, co se tyka pružiny jako i solo tlumeni. Velka vstricnost, fakt doporučuji. http://www.jlt-mo...;Itemid=81
Upravil JRM66 dne 17.09.2012 20:39
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
si si jistej že to udělat na míru neznamená jen tovrání nastavení? To totiž dělá i HyperPro a věřím, že i všichni ostatní. Že by Wilbers dělal víc tuhostí pružiny to bych se divil.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
si si jistej že to udělat na míru neznamená jen tovarní nastavení? To totiž dělá i HyperPro a věřím, že i všichni ostatní. Že by Wilbers dělal víc tuhostí pružiny to bych se celkem divil.
Takže aby som nikoho neurazil HyperPro som hodil za hlavu a idem rovno do toho Wilbersu v plnej palbe a super akcii ktorej bolo len tažko odolat. Budem mat k tomu 5 ročnu zaruku ak to raz za dva roky hodim na repas (olej, dusik, kontrola) za dobry penaz. Momentalne davam dokopy zalohovu platbu, ale začiatkom buduceho tyždna by som to už zavazne objednaval, ak by ešte niekto mal zaujem o tlmiče tak, je tam priestor na vyhodnejši kup, pripadne sa zviest spoločne a zase niečo ušetrit. Fak to stoji za to, a teraz sa nebavim o fazulkach. Ked tak SZ.
Upravil JRM66 dne 25.09.2012 22:47
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Pokud nekdo resite zadni tlumic, tak jsem z HP2 prave sundal WP 5018, ktery je plne stelovatelny (rychla a pomala komprese, odskok a predpeti) a servisovatelny a budu ho prodavat. Pokud to nekdo resite akutne a chcete to vyzkouset, jestli to nesedne i na vasi moto, tak se muzem dohodnout. Puvodne na HP2 ani nebyl urceny... ale dal si ho tam predchozi majitel, ktery jezdil na motardech. Ja ted menim komplet predek/zadek za ohlinse.
Cena bude urcite rozumna. Kdyztak prosim PM. Fotky atd mam a muzu dodat, klidne ho pujcim na vyzkouseni.
Čtu tohle vlákno celou dobu a stejně nevím co je vhodné udělat.Letos přes zimu musím buď repasovat nebo koupit nové tlumiče.Péra Hyperpro tedy vyjdou na cca 5700kč a repase cca 5000kč.(s vyjímkou pana Buráně který mi řekl za repas řekl cca 6000kč za kus.)Takže ta lepší varianta je repas obou s pérama za cca11000kč.Není to moc,ale má to nějaký smysl?Teď to nechám repasovat a za rok zjistím že to stojí za prd a nakonec budu kupovat nové a za těch 11000 budu mít pouze přesnou osobní zkušenost že "repase"je opravdu pouze oprava a myslím si že spousta z Vás už to vyzkoušela,takže prosím o jasné vyjádření "Repase nebo koupě nových"Nezajímá mne kdo si co "myslí",ale co kdo "ví".Děkuji.
Upravil 3axap dne 27.09.2012 13:51
vlastimil napsal:
Čtu tohle vlákno celou dobu a stejně nevím co je vhodné udělat.Letos přes zimu musím buď repasovat nebo koupit nové tlumiče.Péra Hyperpro tedy vyjdou na cca 5700kč a repase cca 5000kč.(s vyjímkou pana Buráně který mi řekl za repas řekl cca 6000kč za kus.)Takže ta lepší varianta je repas obou s pérama za cca11000kč.Není to moc,ale má to nějaký smysl?Teď to nechám repasovat a za rok zjistím že to stojí za prd a nakonec budu kupovat nové a za těch 11000 budu mít pouze přesnou osobní zkušenost že "repase"je opravdu pouze oprava a myslím si že spousta z Vás už to vyzkoušela,takže prosím o jasné vyjádření "Repase nebo koupě nových"Nezajímá mne kdo si co "myslí",ale co kdo "ví".Děkuji.
Takze takhle jsem premyslel taky a rozhodl se rovnou pro nove Wilberse. Protoze se mi nechtelo investovat do "provizorniho" reseni formou repase.
BMW R1150GS MY02
Já repasi měl a oproti origo byli trochu lepší, najezdil jsem na nich asi 12tis. a potřebovali by to znova (teda jen výměnu olejů a tak), předpokládám, že po udělání tý repase je to pak levnější, já to pak nikdy nezkoušel.
Letos jsem koupil Tractive a to je zcela něco jinýho je to o hodně lepší i proti nově zrepasovanejm tlumičum.
Tož tak.