PeDR napsal:
Vycházím z toho,že někdo cpal na GS dozadu Mit.09 ve 140.
Změna o plus mínus jeden skok je OK ale ze 170 na 150 to už jsou skoky dva a myslim že ne uplně zanedbatelný.Nicméně užší guma má jedno velký plus a to je v terénu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jasně to měl být pokus o vtip. Jinak na wr můžu nasazovat na stejnej ráfek od 100 do 140 legálně.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Vypada to zajimave, jen teda kdybych se do neceho takovyho poustel, urcite bych zacal velkym motorem, ale je fakt ze tomu prd rozumim tak zustanem u toho ze to vypada na paradni pracicku
jo to je jedinný co mne na tom mrzí (když už do toho sypu haldu peněz), že jsem si nevybral nadlitr. Ale tohle byla fungl nová motorka napasovaná pod náklaďák, takže jsem spíš dal na stav motoru. prd najeto za pár korun. Je fakt že než jsem se k tomu rozhoupal tak motorka stála v zimě v létě 4 roky venku takže co mohlo to zrezlo, ale já z ní stejně použil akorát motor + krk řízení (VIN) + papíry.
Upravil Novej dne 20.09.2012 12:07
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
morabo napsal:
Tak nová KTM 1190 adv obouvá 120/70-19 a 170/60-17, moc bych za to nedal, že na GS to bude totéž.
s rozmerom KTM mas pravdu,ale vo verzii R tam budu kola ako doteraz -21 a 18 palcove.
u BMW bude pri liatych kolach vzadu 170,predok 120 ,pri spicovych dufam nechaju rozmer stary.
VojtechPolicky napsal:
Koukám, že kardan bude z levé strany.. a výfuky jdou zespodu... a ne zepředu.. to je škoda podle mne... .. Proč vyměnili ten kardan kdo ví.
Tak kardan dali naopak kvůli převodovce a výfuky zespod protože vejfukovej kanál už nemusí bejt chlazenej náporem vzduchu ale je chlazenej vodou.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.