tady máš recenzi na mokro: na mokru jezdím na 50% v zatáčkách,pokud je tam asfaltový had nebo bílá čára,jezdím to na 20%,přeci jen je to jedna stopa a opřít se můžeš jen o strom,na mokro je to guma dobrá pokud se má čeho držet
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Chlapi,hodne se tady mluvi o zadku ( brzo budu taky nazouvat E07 ), ale jak je na to predek? Co se tyce uniku / vydrze / prilnavosti? Michelinku slitam nejdriv na konci leta,takze mam cas premyslet. Jel jsem loni E10 a predek mi i na asfaltu prisel dost predvidatelny,takze zvazuji jestli prubnout E07 i na predek, nebo zpet do E10.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Chlapi,hodne se tady mluvi o zadku ( brzo budu taky nazouvat E07 ), ale jak je na to predek? Co se tyce uniku / vydrze / prilnavosti? Michelinku slitam nejdriv na konci leta,takze mam cas premyslet. Jel jsem loni E10 a predek mi i na asfaltu prisel dost predvidatelny,takze zvazuji jestli prubnout E07 i na predek, nebo zpet do E10.
Předek je čitelný taky, samozřejmě na mokru je třeba jet hlavou. Úniky tlaku ustaly i když jeden případ (Nokia) jsem řešil reklamací ihned. Nájezd je srovnatelný ze zadkem.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
E10 na predek mi prisel prave pekne citelny i pres to, ze je to "spunotvka". Jen ta posledni tisicovka mozna dve je uz hodne uskakana.Spunty dostavji zabrat a stava se z toho spis narezena guma. Tak snad tohodle by jsem se mohl vyvarovat s vzorkem E07.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Joe napsal:
...Dle jejich sdělení měli nahuštěno 2,5 na předku a 2,8 zadek...
Joe, jaký má být prosím tlak na 1200GS?
Mitas uvádí pro (i na) E-07 maximální tlak 2.3
Přičemž BMW říká, že 2.3 je minimum...
Tlak uvedený na pneumatikách je pouze orientační hodnota nemající nic společného s tlakem který pneumatika snese. Klidně si nahusti podle tvého nejlepšího pocitu při jízdě. Orientačně já vážím 78 kg a pokud jedu sám s nenaloženou motorkou hustím E-07 zadek 2,3 a předek 2,5
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milanosor napsal:
Chlapi,hodne se tady mluvi o zadku ( brzo budu taky nazouvat E07 ), ale jak je na to predek? Co se tyce uniku / vydrze / prilnavosti? Michelinku slitam nejdriv na konci leta,takze mam cas premyslet. Jel jsem loni E10 a predek mi i na asfaltu prisel dost predvidatelny,takze zvazuji jestli prubnout E07 i na predek, nebo zpet do E10.
Zatím to vypadá tak, že nové pneumatiky počínaje rokem 2013 drží (jeden případ reklamován).
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milanosor napsal:
Chlapi,hodne se tady mluvi o zadku ( brzo budu taky nazouvat E07 ), ale jak je na to predek? Co se tyce uniku / vydrze / prilnavosti? Michelinku slitam nejdriv na konci leta,takze mam cas premyslet. Jel jsem loni E10 a predek mi i na asfaltu prisel dost predvidatelny,takze zvazuji jestli prubnout E07 i na predek, nebo zpet do E10.
Zatím to vypadá tak, že nové pneumatiky počínaje rokem 2013 drží (jeden případ reklamován).
Zadek mam 06/2013 takze tu nahodim nekdy pres leto, predek uvidim jestli stacim letos vubec nazout. Jeste jsem ji ani nekupoval.
Upravil milanosor dne 12.07.2013 07:51
I pád na hubu je pohyb kupředu
Teď jsem dal k Cyrilovi GS na servis v 50 tis. a po pokecu s ním půjdu určitě do E-07. Velkej nájezd, pro mě ideální univerzální guma za velmi dobrý peníz. Teď jsou tam nějaký Škorpiony od Pirelli ...
Netvor napsal:
Teď jsem dal k Cyrilovi GS na servis v 50 tis. a po pokecu s ním půjdu určitě do E-07. Velkej nájezd, pro mě ideální univerzální guma za velmi dobrý peníz. Teď jsou tam nějaký Škorpiony od Pirelli ...
Nevím jestli je má Cyril skladem. Mám pocit, že jsem mu tam nechával jenom E-09.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Přidám svoje zatím malé postřehy- gumy jsem nazul před cestou do MNE,nafoukal zadek 2,7 a předek 2,4.Druhej den předek utek na 1,7 a zadek na 2,4.Dofoukal jsem a během cesty si to sedlo na 2,3 předek a 2,4 zadek a už to drží.
Padá to jinak do zatáček,chce si to zvyknout.Okolo 100 km hučení celkem dost výrazný.V jedný zatáčce mi lehce proklouznul zadek.Při rychlejší jízdě na asfaltu s hrbolama se rozbliká protiprokluz.
Teď mám najeto 1500km,v zatáčkách sedí,opotřebení neznatelný,šotoliny paráda.
oranžová dvanáctka
Tak to mě řekněte, taky už jsem byl skoro přesvědčenej, že asi nazuju E-07. Slušná cena, nájezd, on/off.
Ale nebude mě to hučení nad 100km/h po čase štvát? Jasně že z práce, do práce jedu po silnici i nad 100. Ostatní popsané mi nevadí či vyhovuje. Tak nevím...
Upravil dagger dne 19.07.2013 14:11
Netvor napsal:
Teď jsem dal k Cyrilovi GS na servis v 50 tis. a po pokecu s ním půjdu určitě do E-07. Velkej nájezd, pro mě ideální univerzální guma za velmi dobrý peníz. Teď jsou tam nějaký Škorpiony od Pirelli ...
Nevím jestli je má Cyril skladem. Mám pocit, že jsem mu tam nechával jenom E-09.
Asi ne, zatím dojezdím Pirelli a tak za 4 000 km jdu do 07 ... 110/80 R19 + 150/70 R17 E-07 rok 2013 vyjdou na kolik?
dagger napsal:
Tak to mě řekněte, taky už jsem byl skoro přesvědčenej, že asi nazuju E-07. Slušná cena, nájezd, on/off.
Ale nebude mě to hučení nad 100km/h po čase štvát? Jasně že z práce, do práce jedu po silnici i nad 100. Ostatní popsané mi nevadí či vyhovuje. Tak nevím...
Ono to hučení zase neni nic strašnýho. Já to už vůbec nevnímám.
Netvor napsal:
Teď jsem dal k Cyrilovi GS na servis v 50 tis. a po pokecu s ním půjdu určitě do E-07. Velkej nájezd, pro mě ideální univerzální guma za velmi dobrý peníz. Teď jsou tam nějaký Škorpiony od Pirelli ...
Nevím jestli je má Cyril skladem. Mám pocit, že jsem mu tam nechával jenom E-09.
Asi ne, zatím dojezdím Pirelli a tak za 4 000 km jdu do 07 ... 110/80 R19 + 150/70 R17 E-07 rok 2013 vyjdou na kolik?
2680,- sada plus pošta
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Netvor napsal:
Teď jsem dal k Cyrilovi GS na servis v 50 tis. a po pokecu s ním půjdu určitě do E-07. Velkej nájezd, pro mě ideální univerzální guma za velmi dobrý peníz. Teď jsou tam nějaký Škorpiony od Pirelli ...
Nevím jestli je má Cyril skladem. Mám pocit, že jsem mu tam nechával jenom E-09.
Asi ne, zatím dojezdím Pirelli a tak za 4 000 km jdu do 07 ... 110/80 R19 + 150/70 R17 E-07 rok 2013 vyjdou na kolik?
Tak já bych po 5tis km měl pár postřehů. Podotýkám, že gumy mám na Varaderu 2008.
1.hučení : bych docela schroupnul, to neřešim
2.únik tlaku : je tam, ale všude se to dá dofouknout a na dlouhý štreky vozim kompresor
3.přehřívání zadní gumy je ale problém. Nevim, jestli máte podobný postřeh, ale při ostřejší jízdě se zadní kolo (ráfek) ohřeje tak,že na něm neudržim ruku.
4. stabilita: v přímém směru při rychlosti nad 130 a naloženou motorkou je to celkem o ústa. Možná to souvisí s přehříváním.
Rozumnou cestovní rychlost pro tuhle gumu vidim cca do 120km/h
Jinak stejné chování jsme zaznamenali i na V-Stromu.
Ale jinak si myslím, že jsou to skvělé gumy, které akorát nemají rády hoňku po asfaltu.